Vesilahtimiitti #10 (22. - 24.2.2008)

Minä ja Minya kaivattaisiin kyytiä Tampereelta tai Lempäälästä vielä epäselvänä ajankohtana. Kunhan saa aikatauluja ja sellasta selvitettyä, niin sitten tiedetään tarkemmin.
 
En tiedä tässä vaiheessa yhtään millä olen tulossa. Ehkä autolla, ehkä junalla jonnekin, mistä jos joku voisi hakea.
Jos tulen autolla niin kyytiin pääse väliltä Luumäki-Vesilahti, mutta paikkoja ei tosiaan kannata miun kyytiin vielä ruveta varaamaan kun en yhtään vielä tiedä. Mutta toki voi kertoilla miten paljon täältä päin on ihmisiä tulossa ja kyytiä vailla niin voin yrittää huomioida sitä kyytipelin valinnassa.
Riippuu myös omasta jaksamisesta että lähdenkö noin pitkälle ajamaan. Viimeksi olin takasin tullessa aika kuollu.
 
Minä voisin ottaa taas Carcassonnen mukaan, jos vaan pelaajia löytyy. Nyt on taas yksi lisäosa enemmän (k&k-sarjaa jatkava kärryt ja kartanot), mitä olisi kiva päästä testaamaan.
 
Riippuen Jaamarin päätöksestä lähteä joko autolla tai junalla, niin voin tarvita hakijaa Tampereelta tai Lempäälästä. Katsoo ajankohtia ja tarkempaa tietoa sitten lähempänä miittiajankohtaa.
 
Ringlad sanoi:
Minä voisin ottaa taas Carcassonnen mukaan, jos vaan pelaajia löytyy.
Eiköhän pelaajia aina löydy. Hankalampaa on osua oikeaan paikkaan pelin alkaessa. Minultakin on jäänyt muutama peli sen takia väliin, että olen ollut tekemässä jotakin muuta. :p
 
Vois ottaa kyytiä Tampereelta, kuha niitä kuskejakin sit joskus ilmaantuu :)

Jos ei kuskilla, niin sitten maakuntamatkailulla.
 
Tarjoan kyytiä Tampereen Keskustorilta miittipaikalle, lähtö varmaankin joskus klo 15 jälkeen. Juspe on jo mukaan ilmoittautunutkin.

Täytyy kuitenkin varoittaa, että hallituksen kokous on tällä kertaa luultavasti vasta itse miitin jälkeen Vesilahdella Incanuksen luona. Eli jos on kiire takaisin Tampereelle, voi olla hyvä etsiä paluuseen vaihtoehtoista kyytiä.
 
Kuten parina aiempanakin kertana, kaivannen kyytiä Tampereelta. Jos ei moista liikene niin sitten vain Lempäälästä.
 
Mulla on sillon toivottavasti ajokortti, mutta jos Tampereen kyydit on jo täynnä, vois mua silti tulla junalta hakemaan.

Haluaako joku yhä pelata lappuleikkiä? Ajattelin myös ottaa Elizabethtownin mukaan, se kun on maailman kauneimpia elokuvia.
 
Viimeksi jo puhuttiin lappuleikistä. Mikä tämä mystinen lappuleikki oikein on?
 
Kannatan lappuleikkiä kanssa (se on sopivan vapaaehtoinen, ei pitäisi ahdistaa ketään) - ja Elizabethtownia koska en ole sitä nähnyt. (Eikä minulla mitään Hobittejakaan vastaan ole, vaikka itse ne olenkin moneen kertaan katsonut.) Luulenpa että tuon itsekin paikalle pari elokuvaa.

Niin siis (harva pää, ei muista vastata): lappuleikissä jokainen miittaaja saa lapun, jossa on toiseen miittiläiseen liittyvä tehtävä, esim. "selvitä onko Nerwenillä sisaruksia". Tehtävä täytyy suorittaa niin, että kohde ei arvaa, että kyse on tehtävästä. Jos tehtävä onnistuu, putoaa kohde pois pelistä ja antaa oman lappunsa onnistujalle, joka sitten yrittää suorittaa sen seuraavaksi. Eniten lappuja kerännyt on voittaja. Tehtävien suorittaminen ei ole mitenkään pakollista jos ei halua osallistua (laput kuitenkin jaetaan kaikille jotta hommassa säilyy järki).
 
niin ja navigaatiolaitteistojen käyttäjiä mahdollisesti kiinnostava tarkempi katuosoite on lammasniementie 78
 
Järkytyin maanantai-iltana huomatessani, että olin unohtanut miitti-ilmoittautumisen. Miten näin voi käydä? :o

Carcassone ehdottomasti öiden ratoksi. Myös lappuleikki kuulostaa hauskalta. :)

Kuten Freyja jo kertoikin, kaipaan kyytiä Tampereelta tai Lempäälästä. Junailemme paikalle, saapumisaika kolmen - neljän aikaan iltapäivästä, lähempänä tietää tarkemmin.

Erikivaa päästä taas mittiin! Jospa menisi vähän virkeämmällä henkilökohtaisella fiiliksellä kuin viimeksi.
 
Knightsin otan mukaani, yksi ainoista peleistä joista tykkään myös isommassa seurassa. Me voitais myös tuoda perus-Carcassonne, jos on niin paljon pelaajia että toisellekin olisi käyttöä. Lisäosia ei löydy (vielä). Tulemme luultavasti autolla, joten mukana se kulkee helposti joka tapauksessa. Josta tulikin mieleeni, että jos joku harvinaisesti tarvitsee kyytiä Punkaharjun ja miittipaikan väliltä, niin ottakoon yhteyttä. Mitä nyt katsoin reittihausta niin kaupunkeja jotka jää matkan varrelle ovat Savonlinna, Mikkeli, Heinola, Lahti ja Hämeenlinna. Keskustoja vältetään sikäli kuin mahdollista. :D

Ainiin, sellaista piti alunperin kysymäni, että onko miittimaksu nyt varmasti tuon 8,20 euroa? Menin sen nääs jo maksamaan, kun sähköpostissa luki vain että tarkista miittitopikista. Sitten tuli vasta mieleeni että tämä ei ole vielä täynnä, joten hinta lienee saattaa ainakin teoriassa muuttua? :)
 
Fica, jos päätän että en lähde omalla autolla huristelemaan niin pääsenkö Lahdesta kyytiin?
 
Tosi kiva :) Yritän mahdollisimman pian päättää/saada tietää miten matkustan että en pidä paikkaa turhaan jos käykin niin otan itse auton.
 
Ylös