Vesilahtimiitti #10 (22. - 24.2.2008)

Fica sanoi:
Ainiin, sellaista piti alunperin kysymäni, että onko miittimaksu nyt varmasti tuon 8,20 euroa? Menin sen nääs jo maksamaan, kun sähköpostissa luki vain että tarkista miittitopikista. Sitten tuli vasta mieleeni että tämä ei ole vielä täynnä, joten hinta lienee saattaa ainakin teoriassa muuttua? :)

Hinta pysyy samana vaikka miitti jäisi vajaaksi. Silloin Yhdistys pulittaa väliin jäävän osan ja tämä seikka on myös otettu huomioon jäsenmaksua määrätessä. No worries siis, miittimaksu on ja pysyy samassa määrässä eli 8,20e.
 
Sähköpostin mukaan maksun suuruus määräytyy osallistujamäärän mukaan. Olisi varmaan syytä korjata viestiä? :p
 
Tosiaan olen tulossa autolla Vesilahdelle ja kyytiini ovat näillä näkymin tulossa Sami, Insa, CAPS ja Samooja (vain mennessä). Auto ei ole mikään tilaihme mutta eiköhän me kaikki sinne mahduta.

Näillä näkymin kyyti olisi lähdössä hieman neljän jälkeen Itäkeskuksesta (eli saapuminen Vesilahdelle 18-19 nurkilla jos ei juututa liiaksi ruuhkaan tai kolaroida :p), mutta kyytiläiset sitten voivat ilmoitella jos on jotain toiveita aikataulun suhteen. :) Itse pääsen vasta neljältä, mutta menen töihin autolla suoraan siihen Itäkeskuksen viereen, joten pääsen siitä nopeasti hakemaan kyytiläiset mukaan.
 
Päivitin ensimmäiseen viestiin kyytejä. Toivottavasti menivät oikein. Novan auton täytin yksinkertaisesti ilmoittautumisjärjestyksessä. WuMingin ja Juspen tosin kannattaa huomioida että hallituksella on kokous miitin jälkeen joten Novan auto saattaa viipyä Vesilahdella vielä useita tunteja miitin jo päätyttyä. :wink:
 
kyyti kelpaisi tampere-vesilahti-tampere, ainakin joillekin väleille, tai ainakin kyydit lempäästä yms.

Toinen 3 tunnin odotus lempäälässä ei maistuisi.
 
Pidätelkäähän heppojanne. Yhdellä lisäosattomallakin Carcassonnella peli saattaa venyä parituntiseksi, joten kuvitelkaa kuinka kauan peli kestäisi kolmen perussetin ja neljän lisäosan palamäärällä, ja olisiko kukaan sen jälkeen enää tarpeeksi selväjärkinen koko takkahuoneen lattian peittävän pelikentän pisteidenlaskuun... Vaikka toisaalta olisihan tuollaisesta extreme-kokemuksesta sitten kiva kertoa joskus kiikkustuolissa lapsenlapsille. :p
 
Tuota, voisiko joku maksaa minun maksuni, jos saisi sitten paikanpäällä käteisellä summan? Pankkiin en pääse (koulupäivät kahdeksasta neljään, bussilla kotona aikaisintaan puoli kuusi, pankki kiinni kuudelta) ja verkkotunnuksia ei ole. Lupaan ja vannon, että maksan maksun, ja leivon vielä omenapiirakkaa. Miccohille sitä nyt leivon joka tapauksessa, mutta.
 
Kaipa tuon voisi maksaa, niin ihmiset pääsevät syömään piirakkaa. :p
 
pitäkäähän itse tunkk... eikun siis hevosenne!

carcassonne on tosi kiva peli ja just sen keston vuoksi on kiva jos niitä on niin monta että halutessaan voi alottaa uuden vaikka toisilla onkin kesken.

ehdotankin siis että perussonneja ei yhdistetä ringladin pelon mukaisesti koko miitin mittaiseen kesken jäävään peliin vaan kaikki kynnelle kykenevät tuo omansa mukaan lisäosilla tai ilman!
 
Jep, temmi_hoon pointtia miekin tarkoitin. Että pelejä siis ei yhdistellä, mutta halutessaan käynnissä voi olla useampi samanaikainen. Eli otan sitten mukaan meidän pelin, kulkee autossa kätevästi.

Muoks: Ainiin, kyytiin siis tulossa näillä näkymin meppin alusta asti ja Jaamar Lahdesta. Eli vielä joku saisi halutessaan kyydin esim. juuri Lahden rautatieasemalta tms. :)
 
Noin se toki toimii ja on ihan fiksuakin. Kaikki likenevät lautapelit mukaan vaan, oli ne sitten Carcassonneja tai ei :).
 
Hei, voisin hypätä kyytiin lahdesta, Fica, jos vain ajallisesti käy. En ole vielä varma miten mulla on koulua perjantaina, joten kattoo nyt.

Toinen juttu, voisin olla taas kasvismätön suurmestari, eli jo perinteiseen mä kokkaan jos muut tuovat tarvikkeet-tapaan. Voisin laittaa asiasta omaa topickia jossain vaiheessa jos kiinnostuneita löytyy.
 
Shailin nopeampana ainakin pääsee Lahdesta kyytiin. Pitää katsoa miten paljon meillä on tavaraa että mahtuuko GoldenDragon myös, mielellään ottaisin vain kolme kyytiläistä (jotka ovat jo kasassa jos Shailinkin tulee). Saattaa meinaan olla tavaroiden kanssa jo silloin ahtautta. :)
 
Takaisin päin yritän saada isän viemään kun sillä on käynti Raumalla mahdollisesti samana viikonloppuna, mutta jos hän ei suostu hakemaan tai suunnitelmat muuttuu niin mielelläni ottaisin vastaan kyydin myös takaisin päin.
Ilmottelen taas kunhan tiedän.
 
Shailin sanoi:
Toinen juttu, voisin olla taas kasvismätön suurmestari, eli jo perinteiseen mä kokkaan jos muut tuovat tarvikkeet-tapaan. Voisin laittaa asiasta omaa topickia jossain vaiheessa jos kiinnostuneita löytyy.

WUHUU!!!! JOO!!

Kansa kannattaa!

Tehääks taas lettuja? Ja sit voitais kans muitten kadehdittamiseks leipoa jotain hyvää :)
 
Niin muuten, ajattelin ottaa ne Hathan Jeopardyt ulkosella kovolla mukaan, jos joku teknisesti lahjakkaampi ja viitseliäämpi sattuisi löytämään sopivan koodekin tai edes soittimen, joka toistaisi ne ilman pikselien mössöytymistä. Sellaisenaankin ne toki ovat ihan kohtuullisen katseltavassa kunnossa, ainakin vlc:llä pyöritettäessä. Joitakuita miittiintulijoitakin kai kiinnosti nähdä ne?
 
Minäkin voisin tulla mukaan kasvissafkaan. Näillä näkymin miulla ja Arkintilla on kyyti. (Mie luultavasti ajan taas...)
 
Ylös