Vesilahtimiitti #10 (22. - 24.2.2008)

Niin, kuten sivun ylälaidasta olevasta muistutuksesta käy ilmi, eräpäivä on tänään ja 8 on vielä maksamatta. Topikin ensimmäisestä viestistä voi käydä lukemassa miten käy, jos maksu ei ilmaannu tilille pikimmiten. Pankkiyhteyksistä riippuen maksun näkymiseen tilillä menee pari päivää (jos siis se maksetaan tänään), joten toki odotamme sen ajan.

Saisikohan Miittiläisten Musta Lista vihdoinkin vähän täytettä? :p
 
Miten tehään ton pizza asian suhteen, että ketkä olis menossa pizzalle taas niin tietäisin tuoda ton listan jo valmiiksi sinne miittiin.
 
Eiköhän sinne jotkut ole lähdössä. Itse katon vielä, mutta voipi olla että lähden. Helpottaa ruokien hankintaa huomattavasti.
 
Pahasti näyttää siltä etten kuitenkaan pääse, kun en kyytiä saa. Rahaa ei ole kaksisuuntaiseen junamatkaan, ei niin millään. Toivottavasti ei miittimaksu mennyt omalta osalta hukkaan.. :/
 
Ostiz sanoi:
Miten tehään ton pizza asian suhteen, että ketkä olis menossa pizzalle taas niin tietäisin tuoda ton listan jo valmiiksi sinne miittiin.

tuo vaan se lista, kyllä sinne lähtijöitä riittää :) viimekskin pizza oli ihan mainio alkupala jonka voimin jakso sitten väkertää oikeempaa ruokaa
 
Miitti lähestyy ja mikäli laskin oikein niin autokyydeissä on tällä hetkellä 18 ihmistä. Osalla on varmasti oma kyyti, mutta kaikki junalla tulijat voisivat kuitenkin ilmoittaa millä junalla tulevat eli monelta ovat Lempäälän juna-asemalla. Jos ei ilmoita saapumisaikaansa ja soittelee vasta juna-asemalle saavuttuaan niin voi tulla aika pitkä odotus ennenkuin kukaan pääse sieltä hakemaan. :wink:

Olisi tietysti myös kiva jos yrittäisitte olla siellä suunnilleen samoihin aikoihin että ei tarvitse tehdä kovin montaa hakukeikkaa asemalle. Ensimmäiset autot ovat varmasti paikalla vasta viiden-kuuden tietämillä, sitä ennen on turha tulla juna-asemalle hytisemään.
 
Kyytiläisilleni sen verran tiedoksi, että tarkoitus on lähteä Rautatieaseman edestä klo 15:00.

Sunnuntaina voi käydä heittämässä Juspen ja WuMingin sekä mahdollisesti muita kyytiä kaipaavia Lempäälän rautatieasemalle ennen kokouksen alkamista niin ei tarvitse jäädä loppupäiväksi sinne homehtumaan meidän hallituslaisten kanssa.
 
Kaikki jotka haluavat yhteisruokailuun mukaan, käy ilmiantamassa itsensä ko. topcikkissa.

Aijon ottaa huomioon vain ruokailutopicissa ilmoittautuneet, mun on ihan mahdoton tehtävä ruveta laskemaan irkissa, messengerillä ja kahdessa eri topickissa ilmoittautuneet tyypit.

Eli jos haluat ruokaa, mene kertomaan mitä syöt, et syö, ja mitä voisit tuoda.
 
Edelleenkin ne juna-asemalla olevien aikataulut olisi kiva saada tietää.
Lisäksi alaikäiset huom! muistakaa ottaa vastuuvapautuslaput mukaan, linkki topikin ensimmäisessä viestissä.

Mikäli olette perjantaina ongelmissa niin minut tavoittaa numerosta 050-5413027/Taru
 
Vaihtoehtoja minulla ovat 16:58, 17:29 ja 19:17 saapuvat junat.
 
Jeps, eli tulossa autolla lauantai-aamuna (varmaan kymmenen aikoihin) Tampereelta. Mikäli joku on tulossa silloin, niin kyytiin mahtuu ;)

(Mic, tehnyt tänään liikaa asioita koneella)
 
Mäkin olisin voinut tulla leikkimään sosiaalileikkejä ja mikä tärkeämpää, moikkaamaan älymystöä. . . mutta annetuista tiedoista ilmi (?) käyvä ajanviettotilojen laajuus aikaan suhteutettuna ei suoraan sanoen kyllä [omaa vaatimustasoa :grin:] vakuuta (ja ulkopeikkoilun sallivaan säähän taas en yksinkertaisesti luota). Siksi siis House wins.
 
Joo, tarvitsisin kyytiä joko Tampereelta tai Lempäälästä. Aikatauluista minulle käy tarvittaessa mikä vain, kunhan vain ehdin junalla paikalle.
Alustavasti, parhaiten, Tampereelta haettaessa minulle sopivat nämä aikataulut (perilläoloajat):
[code:1:22102af623]16:56
17:53
18:52/19:02[/code:1:22102af623]Lempäälään asti mentäessä käyvät parhaiten nämä:
[code:1:22102af623]17:11
18:41[/code:1:22102af623]

Vehka sanoi:
Vaihtoehtoja minulla ovat 16:58, 17:29 ja 19:17 saapuvat junat.
Saanko kysyä, mitä aikoja nämä ovat ja mistä ja mihin, kun en tuollaisiin aikoihin törmännyt perjantain tai lauantain juna-aikatauluissa? :D
 
Kannattanee kertoa vain niitä Lempäälään saapumisaikoja. En usko kenekään kuskin olevan halukas ajelemaan Tampereelle asti, sinne on kuitenkin melkoisesti matkaa. :roll:

Uskoakseni mahdollisimman monen junalla tulijan kannattaisi tähdätä Lempäälän juna-asemalle siinä kuuden aikoihin ja sitten joku autollinen käy heittämässä sieltä noutokeikan. Kunhan ei tosiaan tarvitsisi ajella asemalle moneen kertaan hakemaan kaikkia erikseen. Yrittäkää siis tähdätä saapumisaikojanne jotenkin lähekkäin.
 
No tuota, aikataulutukseni oli väärin, taas. Elieli, vaihtoehdot ovat 15:48 ja 19:11, muita ei oikein ole. En kyllä oikein aikaisemmalla tykkää tulla asemalle seisoskelemaan tuntikausiksi, yhdessä miitissä jo niin tein, ja nyt olen kipeä. Mutta jos on pakko niin ei kai sitten mitään voi.
 
Läheiseen kauppaan kannattaa mennä vartomaan ja samalla ostaa tilauksesta miittiläisten unohtamia elintarvikkeita kuten kahvia. Siellä on myös Alko. Voit kierrellä hyllyjen välissä ja tutkia kalliita, pahanmakuisia juomia, joita sinulla ei ole aikomustakaan ostaa ja tunnet heti, että käytät rahasi hyvin viisaasti.
 
*töks* Pagba, siinäs kiusaat. Kahden tunnin viettäminen kaupassa ei tunnu erityisen houkuttelevalta vaihtoehdolta, mutta kelvannee paremman puutteessa.
 
Kröhm, jos nyt työntäisin nenäni tähänkin minulle kuulumattomaan ongelmaan. :roll: Eikös teidän Vehka ja GD kannattaisi ennemmin tähdätä noihin 19.11 ja 18.41 perillä oleviin juniinne? Tietysti miittiaika kutistuu tunnilla, mutta odotteluaika vähenisi. Jos siis kyydittäjällekin sopisi?
 
Ylös