Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

"VARJO!"

Joo. Tulin kotiin, laitoin oven kiinni, iskä lähti ulkotöihin => itku. Ei voi mitään, tuli vain niin ikävä kaikkia. Paras Vesilahtimiittini ikinä! :D (Siis ensimmäinen myös.)
Kiitos kaikille, ihan kaikille, kuskeille ja seuralle ja Delvolle että sain nojata siihen koko ajan ja ja pinsseistä ja niille jotka toi Fogit ja jne.

"Minä olen prinsessa, rakkaudessa kestävä..."

Katsotaan josko vähemmän krapulaisena saisi jotain fiksumpaa juttua aikaan.
 
Jep jep, kiitokset minunkin puolestani erittäin leppoisasta miitistä ja siitä ettei kukaan telonut itseään. :p Aika legendaarista matskua oli tarjolla, erityisesti Fogg, maagiset karibut ja TSH-Alias jäänevät mieleen pitkäksi aikaa. Kelitkin olivat aikas sopivat ja oli tosi hienoa että oli taas uutta verta mukana kehässä. :) Liian moni teistä missasi Kalteva torni-elokuvan : jos tilaisuus sen katsomiseen tulee kohdalle niin katsokaa ihmeessä. :) Makasiinin pizzoja ja tunnelmaa tulee kyllä ikävä...

Ja sitten näin järkkärin näkökulmasta ruusuja ja risuja. ;) Keittiö pysyi yllättävän siistinä melkein koko viikonlopun ja se oli suhteellisen nopeasti loppusiivottavissa, erityisesti jääkaappi tyhjeni su-aamuna ennätysvauhtia, kiitos tästä. Kaikki alaikäiset muistivat tuoda nimmareita näytille, hienoa. Jonkin verran täytyi taas kailottaa porukkaa kasaamaan tavaroitaan ja viemään niitä pihalle, eikä siivoustehtäviin ollut vapaaehtoisia käsiä tarjolla ihan samalla tapaa kuin joskus aiemmin. Ei se mitään, kyllä ne takit ja pyyhkeet voidaan siivoajienkin puolesta pihalle viedä ja tiskaus- jne hommiin nakittaa ihmisiä, mutta paremmalla fiiliksellähän kaikki pääsisivät jos ei tarvitse viimeistä tuntia kuunnella kiljuvaa vesilintua. ;) Kun ne hommat on kuitenkin tehtävä ennen kuin lähdetään, eikös niin?

Tässä nyt päällisimmät ajatukset, katsotaan jos jotain muuta olennaista vielä pulpahtaa pintaan.
 
Nerwen sanoi:
Jonkin verran täytyi taas kailottaa porukkaa kasaamaan tavaroitaan ja viemään niitä pihalle, eikä siivoustehtäviin ollut vapaaehtoisia käsiä tarjolla ihan samalla tapaa kuin joskus aiemmin.

Valita VR:lle, mitäs laittoivat junat lähtemään sellaisina aikoina :D Minä olisin ollut ihan vapaaehtoinen loppusiivoukseen, niinkuin aina ennenkin.

Hoh, nukuin koko miitin aikana jotain 9 tuntia. Eli yhden yön unitarpeen kahtena yönä. Pitäisikö tästä päätellä jotain? ;)

Muok. Ainiin. Shetaille (olihan se Shetai) ja meppinille kiitos junajatkoista. Lieventi krapulaa miitata vielä junassa.
 
Minä taas kerrankin tunsin nukkuneeni kylliksi (kuten aiemmin mainitsinkin.
Nyt vähän hävettää myöntää, mutta myönnän silti, ne treenit joiden takia kiirehdin lähtöä jäivät sitten väliin. Olin liian väsynyt ja alavireinen lähtemään. Mutta toisaalta Deepdelver pääsi asemalle, Henane harkkoihin ja Shetai ja meppin kai kohtuullisen aikaisin kotiin. Että ei ehkä ihan hukkaan kuitenkaan mennyt.
 
Kiitos kaikille ihanasta miitistä! Parhaiten mieleen jäivät sauna keskustelut, Wiin pelaaminen ja kaikki se ruoka... Oli mukava tavata ensimmäistä kertaa irl monia kontulaisia ja tietty myös niitä vanhoja tuttuja.

Kurkku kipee ja väsyttää. Palautuminen on aina rankinta... :D
 
Olkaa hyvät Foggeista :) Ne olivat minulta ja lähtivät kiertämään taas Suomea, kuten Alfredit viime kerralla.

Kiitos kaikille seurasta! Olin terveydellisesti aika huonossa jamassa. Selkä ei todellakaan ollut maailman parhaimmassa kunnossa vaan ehkä pahimmassa jamassa perjantaina kuin koskaan. Eipä siitä valiteta, koska minulla oli erittäin hauskaa :D

Kiitokset erityisesti menee: saunaseuralle, Dinkerille(tiedät kyllä mistä), saunatuvan porukalle, kun ei valittanut/välittänyt unissapuhumisestani, Jaamarille, Shetaille ja Meppinille autoseurasta ja ehkä vielä Samille ja Erestorille, joilta pöllin koko ajan jotain ruokaa :D Freyjalle puvustuksen ideoista :)

Heppuli ja Pilvikone(Piko) kiitos, kun tulitte! Tulkaa uudestaankin :D Ehdottomasti!

Juu, harkoissa oli erittäin mukavaa ja nyt ollaan vähän väsyneitä. Kohti saunaa, pakkaamaan ja öö.. jumittamaan. Kiitos!

Ainiin! Ja Juspelle kajareista Kiitos :)
 
Minä, Samo ja GWB kävimme lauantaina pyörähtämässä miitissä. Neljässä tunnissa ehti sopivasti saunoa, grillata ja vaihtaa kuulumisia. Kiitokset seurasta. :) Miitissä oli paljon uusia naamoja, joiden henkilöllisyydestä ei ihan tuossa ajassa ehtinyt päästä selvyyteen, mutta seuraavalla kerralla sitten... Oli kiva käydä myös "vikaa kertaa" Vesilahdella fiilistelemässä, seuraavaan kertaan voi sitten olla pidempi aika.

Kukaan ei ollut lämmittänyt (naisten)saunaa lauantaiaamuna. O_o Perinteet on tuhottu!!!111 :D
 
Myös minulla oli oikein mukavaa, harmi että kerkesin paikalle vasta lauantaina ja Vesilahtineitsyyteni menettäminen jäi yhden yön jutuksi :)P). Oli mukavaa saada opettaa Citadelsia sitä aiemmin tuntemattomille ja tavata ennestään tuntemattomia ihmisiä (douvin kanssa pitää varmaan varata joskus pidemmälti aikaa poliittisten laulujen hoilaamiseen?). Myös Tolkien-Actionary oli huippua, kiitos kaikille sitä arvailleille ja samalla minua inspiroineille. :)

Ja Vehkalle tietysti erityiskiitos.
Vaikka miitissä oli huippua, luulen, että sunnuntai-illasta jää kaikesta huolimatta paremmat muistot. [26]
 
Kivaa, että teillä oli kivaa. Minä olin kärttyisä ja vaivainen, älkää muistelko
pahalla. Tai muistelkaa vain, eipä se minua haittaa.

Erestorille erityiskiitos köyhän runoilijan tukemisesta. Deepdelverille
kiitos ajoissa tulemisesta, ei tarvinnut hobitin kanssa yksinään olla, sekä
tietenkin ahkeruudesta puiden kärräämisen suhteen. Pilvikoneelle
kiitos urheudesta, vain huimapäät uskaltautuvat noin vain seuraamme.
On todella hienoa nähdä uusi kasvoja miiteissä, siitä kiitos myös Heppulille.

Nova ansaitsee todella ison erityiskiitoksen automatkojeni piristämisestä.

Hienoa nähdä, että väkeä riittää miitteihin. Ensin kerralla olette
isommissa tiloissa, ehkä sitten nukkuminenkin helpottuu.
 
Kaippa se minäkin rohkenen kiittää osallistujia.
Suuret kiitokset ensinnäkin GWB:lle, CAPSille ja Samoojalle jotka tulivat piristämään päivääni lauantaina yllätysvisiitillään. Suuria kiitoksia myös Silttikselle, Samille, Erelle, Kheronille, Dinkerille, Novalle ja saunamökin likoille.. ja olihan se Santerikin siellä.. :)

Niin se vain on, aamusauna jäi lauantaina lämmittämättä ja että minusta tulee myös kerta kerran jälkeen kärttyisämpi ja vetäydyn aina vain enemmän saunatupaan kuin ennen. Kiitos silti myös teille jotka olitte siellä päätuvalla. :)

Tässä nyt voisi varmasti latoa kohteliaisuuksia vähän sinne sun tänne, mutta jätetään nyt heittelemättä, en minä kuitenkaan niin ystävällinen halua olla. Oli siis mukava miitti kaikin puolin vaikka lauantaina sitten illalla lähdinkin jo pois. Mutta ehkäpä taas törmäämme joskus jossain, Lahteen en lähde!

Nyt kun Vesilahti-miitit jäävät pois täältä niin taidan käydä sulkemassa palvelimeltani nuo Vesilahti-sivustotkin...
 
Kiitokset kaikille joiden kanssa satuin juttelemaan lauantain lyhyellä visiitillä. Ihan hauska päiväretki oli, sauna oli oivasti lämmitetty (vaikka sen tekivätkin helsinkiläiset ;)) ja grillailu oli mukavaa. Käyhän tämä miittailu näinkin. Oli mukava nähdä joitain sellaisia kasvoja joita ei ole vähään aikaan tullutkaan tavattua.
 
Miitissä oli kivaa, joskin menninkäispoika vei suuren osan ajastani. Kiitettävää riittäisi silti, mutta en uskalla sille linjalle lähteä, kun sitten ne, joita ei kiitoksissa mainittaisi, tuntisivat ehkä olonsa suruisiksi tai jotain. :)

Mutta seuraavaan miittiin sitten taas koko ajaksi. ^_^
 
Kiitos vain minunkin puolestani miitistä! Nautin sen verta viikonlopusta, että minusta ette kyllä hevillä pääse eroon. Tietenkin pitää myös kiittää jokaista immeistä, koska otitte vapaasti vastaan ettekä dissanneet :p
 
Juspe, äläpä nyt vielä hosu niiden sivujen kanssa. Tuo uusi miittipaikkahan on joulukuussa vasta testattavana - sen jälkeen sitten mietitään missä haluamme miitata jatkossa, eli aiheesta tullaan varmasti vielä keskustelemaan. Lisäksi ilmeisesti ainakin kevään K18-miitti (apua keksikää sille nyt jo parempi nimi!) pidetään Lammasniemessä joka tapauksessa.

Unohtui edellisestä viestistä mainita, että mehän kävimme jossain vaiheessa (pe-iltana?) mielestäni sangen mielenkiintoista fanfic-keskustelua. Siihen liittyen: originaali sbp community ja helpommin luettavissa olevat (ja varmasti kaikki kuvat sisältävät) pdf-tiedostot.
 
Kiitos vain minunkin puolestani. Oli taas ihan hauskaa ja opin uuden korttipelin. Ihmiset olivat tylsiä sen takia kun ei katsottu kaikkia Fogg-jaksoja, mutta saatte anteeksi. ^__^

Nerwen sanoi:
(apua keksikää sille nyt jo parempi nimi!)
Isojen hobittien miitti. :p

Tarkoittaako miittipaikan vaihto käytännössä sitä, että nyt meillä on Lammasniemi käytettävissä K18-miittejä varten useampana kuin yhtenä viikonloppuna per vuosi? ;)
 
Nerwen, itsellä on jo päässä pyörimässä uusi nimi K18-miitille, eli odotelkaa hetkinen ;)
 
Periaatteessa kyllä mutta uskoakseni miittien kanssa pätee sama sääntö kuin monen muunkin asian kanssa: ei makeaa mahan täydeltä. Kolme perusmiittiä + k18-miitti + The Miitti on jo aika paljon, ei kenenkään innostus, aika tai rahat riitä sitä useampaan miittaamiseen. Siinä kärsivät vain tunnelma ja osallistujamäärät. Sitäpaitsi, järjestäjät eivät jaksa järjestää kokoaikaa. ;)

Sen sijaan itsekukin voi järjestää pienimuotoisempaa paikallistoimintaa isompien miittien lisäksi.
 
Nerwen sanoi:
Juspe, äläpä nyt vielä hosu niiden sivujen kanssa. Tuo uusi miittipaikkahan on joulukuussa vasta testattavana - sen jälkeen sitten mietitään missä haluamme miitata jatkossa, eli aiheesta tullaan varmasti vielä keskustelemaan. Lisäksi ilmeisesti ainakin kevään K18-miitti (apua keksikää sille nyt jo parempi nimi!) pidetään Lammasniemessä joka tapauksessa.

Meni jo eilen samantien kun kirjoitin edellisen viestini, mutta eiköhän ihmiset nyt osaa paikalle nykyään ilman niitä ohjeitakin. :p
 
K-18-miitin uusi nimi on Seniorimiitti. Sehän on päivänselvää. Ainakin minulle itselleni. Tunnen häiriön Voimassa: äänestys lähestyy...

Kiva tietää, ettei Lammasniemelle tarvitse heittää hyvästejä. Se on hyvä miittipaikka pienuudestaan huolimatta. Jos seuraavassa Seniorimiitissä osa jengistä haluaa välttämättä katsoa yhä uudelleen ja uudelleen Mamma Miaa ja pelata samalla Trivial Pursuitia, voi aina poistua hyvässä järjestyksessä toiseen lämmitettyyn tilaan sen sijaan että syöksyisi kirkuen ja hiuksiaan repien ulos.
 
Ylös