Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

Joltain jäi ihana valkoinen venäläismummohuivi Vesilahteen, sitä voi kysellä minulta, sillä omin sen itselleni. Jos kukaan ei tunnusta niin se adoptoidaan Ouluun ;) (ja kannattaa mielummin huudella ircissä tai laittaa yksäriä, en kuitenkaan muista tarkistaa tätä topicia)

Oli tosi kivaa, eikä edes haitannut vaikka piti odottaa kaksi tuntia junaa Tampereella. En tosin ole miitin jäljiltä vieläkään löytänyt penaaliani ja lukulasejani, mutta eiköhän ne jostain ilmesty (siivoaminen ja tavaroiden purkaminen voi auttaa asiaa).
 
Jee, kiitos myös kaikille ihanasta miitistä, oli kiva jutella niin uusien kuin vanhojenkin tuttavuuksien kanssa enemmän! Ja tuo venäläismummohuivi taitaa kuulua minulle, unohdin (ylläri) kirjoittaa asiasta aikaisemmin tänne, mutta kiva että joku noukki sen talteen! :)
 
Kiitos kaikille tooooosi mahtavasta viikonlopusta ja kiitos siitä, että teitte minun ensimmäisestä miitistäni niin mahtavan(en osaa enää käyttää muuta sanaa [22]) Takuuvarmasti vielä tulevaisuudessa nähdään. Ja vielä anteeksipyyntö Penegrinelle, etten halannut sinua ennen lähtöäni, vaikka "kiusasitkin" minua koko viikonlopun :)
 
Henane sanoi:
Dinkerille(tiedät kyllä mistä)
Pakko myöntää, ettei näin viikkoa jälkikäteen heti kyl tule mieleen... Mut hei, hyvä jos ees jollain jäi positiivinen mieli meikäläisen kuokkailusta.

Josko vaikka ens miittiin tulis ihan oikeaksi vieraaksi. Oli se taas pitkästä aikaa ihan vinkeää, vaikka lähdinkin pakoon.
 
Ylös