Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

Noniin, voin onnekseni taas ilmoittaa että kaikki ovat maksaneet osallistumismaksunsa, eikä ketään tarvitse laittaa mustalle listalle. :)
 
Tuor de Kontuun osallistujat, sopiiko Hervanta kokoontumispaikaksi?

Itse olen töissä, mutta asian oikein hoitaen pääsisin lähtemään jo puoli kolmelta. Olisiko puoli kolmelta hyvä (itse en sen aikaisemmin pääse lähtemään), vaikka TTY:n Tietotalon edessä (se talo joka on ihan valtaväylän reunalla). Siitä voisi sitten jatkaa valtaväylää eteenpäin.
 
Hervanta sopii, tosin teidän täytyy heilutella käsiänne, että tunnistan TTY:n Tietotalon :p

Puoli kolme ei sovi, minulla loppuu koulu vasta kahdelta ja siinä on just kiva luento, jota en halua skipata. Ja koulun jälkeen pitää vielä hakea rojut kotoa ja polkea Hervantaan. Puoli neljä (tai tasan neljä) olisi minulle sopivampi, kolmekin ehkä menettelee, mutta sitten saatan myöhästyä.

Joo, mullekin pitsaa!
 
No jos sitten puoli neljältä Tietotalon edessä.

Tässä on TTY:n kartta: http://www.tut.fi/public/yhteystiedot/maps/karttaKams.html

Se on se uusimman näköinen rakennus ja sisäänmenon edessä on valtaväylän bussipysäkki.
 
Ilmoittaudun myös ilomielin yhteiskokkaukseen, kun kerran vegetkin huomioidaan :) Ja jos tarvitsee, niin voin myös tuoda jotakin "ruuanlaittokamppeita" :D Jasdril~ varmaakin informoi minut sitten tarkemmin...
 
Vesilahdessa lienee (kuten Petäjärannassakin) kaikenlaiset kattilahärpättimet, (tämä nyt on aika itsestäänselvyys? :D ), mutta joo. Minä lupasin kai jo aiemmin tuoda mandariinit ja ananakset salaattiin, mitenköhän paljon niitä tarvitsee tuoda? :p

Iik, liput varattu ja miittiin enää 9 päivää, tai siis 9 kokonaista päivää ja seuraavana matkustamaan \o/
 
Luultavasti tajuan taas vasta edellisenä päivänä että pitäisi pakata ja lähteäkin jonnekin.
On siellä jotain kattiloita yms. Tosin en ole kokkauksiin osallistunut niin en ole täysin perillä keittiönkaappien sisällöstä.
 
Juu, paikalta löytyy ihan riittävät ruuanlaittovälineet, ja jos jotain puuttuu niin ainahan voi soveltaa. :p
 
Puoli nelja Hervannassa sopii minullekin ihan hyvin, perjantaina ei ole luentoja joten periaatteessa olisin valmis lahtemaan ihan milloin vain (kunhan saan nukkua puoleenpaivaan, tietysti).
 
Minulle ei käy puoli neljä mitenkään, ohjelmaa on aika myöhään. Joko tulen pyörällä omia aikojani tai sitten tarvitsen kyydin, riippuu vähän terveydentilasta.
 
Pitäisikö taas tehdä pizzalista sitten paikan päällä? Ei siitä vaivaakaan ole, jos kerätään jo etukäteen listat?
 
Älkääs hätäilkö. Olen sopinut asiasta pizzerian kanssa, joten älkööt
kukaan (tahi mikään) menkö nyt suunnittelemaan etukäteen pizzalistoja.

Kerron sitten miitissä, miten toimitaan, mutta toki halukkuudesta on
hyvä ilmoittaa jo täällä, niin tiedän vähän varoittaa pizzeriaa etukäteen
noin suunnilleen sinne lähtevän porukan koon.
 
Incánus, siis tarkoitin vasta paikan päällä :) Ei täällä. Unohdin sen näköjään viestistä pois, kun kiireessä kirjoitin. Mutta juu.. mie ny sählään vähän turhaan, joten astun taka-alalle ;)

Pitää itseasiassa ruveta jo pakkailemaan nyt ihan kohta.. jaa niin.. Jaamar, miulla on se perjantai vapaa, joten miulle käy ihan mikä tahansa aika, että milloin lähdetään :)
 
Meppin taisi myös mainita että hänellä saattaisi olla vapaata joten mennään Shetain aikataulun mukaan. Mahdollisimman aikaisin kuitenkin :wink:
 
Olisi kiva tietää, että mitä sinne ruoaksi vähän toivottais että osaisi ostaa kaikille ainakin jotenkin sopivaa. Voin osallistua yhteiskokkaukseen siinä mielessä, että tuon raaka-aineita ja tietenkin syön kokatusta ateriasta.

//EDIT: voin tietenkin myös syödä pizzaa, mutta jos on kokki ilmoittautunut :p
 
Ylös