Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

Samooja

Varapuheenjohtaja
Suomen Tolkien-seura
Tiedän että tämän syksyn miitin oli tarkoitus olla jo syyskuussa, mutta valitettavasti Lammasniemi oli varattuna silloin. Lokakuun alulle paikka on nyt kuitenkin varattu.

Miittipaikka

Vesilahden kunnan sivuilta löytyy hieman tietoa miittipaikkana toimivasta Lammasniemen leirikeskuksesta.
Ajo-ohjeet Lammasniemeen.

Paikan päällä siis on 2 rakennusta. Isompi oleskelutila missä on 3
sohvaa ja pöytiä sekä keittiö mistä löytyy kaikki tarpeellinen;
jääkaappi, mikroaaltouuni, kattiloita, paistinpannuja jne.

Toisessa rakennuksessa sijaitsee sauna sekä takkahuone josta
löytyy yksi sohva ja yks isompi pöytä. Tämä rakennus on yleensä
ollut kuskien käytössä, koska sinne on voinut hiljentyä nukkumaan
jo aika aikaisin, miittien mittapuulla tietenkin.
Tästä rakennuksesta löytyy myös pieni keittiö jääkaapin kera.

Säännöt

Tapahtuman järjestäjänä on Verkkoyhteisö Kontu ry ja tapahtuma
noudattaa Yhdistyksen sääntöjä. Jos tulee kysyttävää, niin
järjestäjät vastaavat mielellään. (Samooja, Incánus)

Ruokailu

Vesilahdelta löytyy pizzeria joka voi mahdollisesti kuljettaa pizzat
perille saakka, mutta mikäli sieltä ollaan tilaamassa useampiakin
pizzoja, tulisi tilaus tehdä mielellään jo etukäteen jotta pizzeria
osaisi varautua tähän.

Muutoin kaikki syövät sitä mitä itse kaupasta ostavat.

Toisinaan ovat jotkut pitäneet myös nyyttäreitä, koska ilmeisesti
innokkaita kokkeja joukkoon on aina toisinaan eksynyt.

Mitä ottaa mukaan

- Iloinen ja reipas mieli
- Makuualusta
- Makuupussi
- Ruokaa
- Peseytymisvälineet (+saunomisvälineet)
- Rahaa kannattaa aina olla varulta hieman ylimääräistä mukana
- DVD:eitä, musiikkia, pelejä

ILMOITTAUTUMINEN

- Miitti on siis 3.-5.10.2008.
- Ilmoittautuminen alkaa 1.9. klo 18 osoitteessa http://verkkoyhteiso.kontu.info/tapahtumat/
- Mukaan mahtuu 30 nopeinta.
- Miittimaksu on maksettava eräpäivään 19.9. mennessä. Jos ilmoittautuu vasta eräpäivän jälkeen niin sitten maksetaan heti.
- Ilmoittautuminen eräpäivän jälkeen ei onnistu ilmoittautumislomakkeella, tällöin ilmoittautuminen tapahtuu ottamalla yhteyttä suoraan tapahtumavastaavaan.
- Miittimaksu on 8,20euroa/hlö
- Maksut suoritetaan Verkkoyhteisö Kontu ry:n tilille. (Osuuspankki 551136-213552. Laita maksun saajaksi Verkkoyhteisö Kontu ry ja käytä viitenumeroa, jonka sait ilmoittautumisen yhteydessä.)

- Varasijoista: Varasijoille mielivät ilmoittautuvat myöskin ilmoittautumiskaavakkeella. Maksuohjeet tulevat sähköpostiin jo valmiiksi jos paikka vaikka aukeaisikin. Paikan vapautuessa varalistan ensimmäiselle henkilölle laitetaan asiasta yksäriä ja hän maksaa ohjeiden mukaan normaalisti. Eräpäivän jälkeen ilmoittautuminen kaavakkeella ei onnistu, silloin ota yhteyttä tapahtumavastaavaan (Samooja).
- Peruuttamisesta: Ennen eräpäivää 19.9 peruuttaville palautetaan miittimaksu. Sen jälkeen ei.
- Maksujen myöhästelystä: Tiukempi linja miittien suhteen alkoi vuosi sitten. Menneisyydessä miittimaksujen kanssa on ollut luvattoman paljon myöhästelyä joten nyt mitään muistutusyksäreitä ei enää lähetetä, vaan eräpäivän jälkeen kaikki maksua maksamattomat henkilöt poistetaan tästä miitistä (eli myöhästelijät eivät pääse tähän miittiin) ja he siirtyvät "miittiläisten mustalle listalle". Eli myöskään mihinkään tuleviin Yhdistyksen tapahtumiin ei ole asiaa ennenkuin vanha "rästi" on suoritettu. Maksujen kanssa otamme toki huomioon sen, että eräpäivänä maksetut maksut näkyvät tilillä muutaman päivän viiveellä.


HUOM. ALLE 18-VUOTIAAT!


Sääntöjen mukaan kaikilta ala-ikäisiltä osallistujilta vaaditaan vanhempien kirjallinen lupa tapahtumaan osallistumisesta.
Kun olet ilmoittautunut sähköpostitse, niin tulosta Vesilahtimiittien Vastuuvapautuskaavake, joka on periaatteessa siis lupalappu vanhemmalta. Lähetä täytetty kaavake ilmoitettuun osoitteeseen tai ota se mukaasi miittiin. Vanhempien lupa vaaditaan kaikilta alle 18-vuotiailta. Jos et toimita sitä postitse tai ota sitä mukaasi miittiin, sinut voidaan poistaa tapahtumasta.


OSALLISTUJAT 30/30
(M)= miittimaksu maksettu
Kursiivi= alaikäinen, tarvitsee vastuuvapautuslapun.

Maksaneita 30/30

1. Wu Ming (M)
2. Miccoh (M)
3. Juspe (M)
4. douv (M)
5. Nerwen (M)
6. Minyaleiel (M)
7. mic (M)
8. Ringlad (M)
9. Sami (M)
10. Freyja (M)
11. Penegrine (M)
12. Jasdril~ (M)
13. Jaamar (M)
14. Heppuli (M)
15. Arkint. (M)
16. Merri (M)
17. Nova (M)
18. meppin (M)
19. Pilvikone (M)
20. Aada (M)
21. Vehka (M)
22. Ereinion (M)
23. Enriisse (M)
24. Haltiamieli (M)
25. Henane (M)
26. Deepdelver (M)
27. Shetai (M)
28. Erestor (M)
29. Sillanrakentaja (M)
30. Vanamo (M)

VARALISTA
1. Rumly
2. Dinker
3.

KYYDIT:

Helsinki

Enriisse
1. Miccoh
2. Ringlad
3.
4.

Sami
1. Vanamo
2.
3.

Tampere

Nova
1. Nerwen
2. Penegrine
3. WuMing
4.

Taavetista/jostain idän suunnalta/eihän näistä kukaan ota selvää
Jaamarin tai Henanen auto
1. Shetai
2. meppin
3.

Ilmeisesti Orivedeltä päin
Aada
1. Freyja
2. Minya
3.

Lempäälän juna-asema
Jasdril~ ja Heppuli klo 15.48 (Juspe hakee)
Deepdelver klo 12:48 (Inca hakee)
(Ringlad klo 17.11 jos ei kyytiä muutoin)
Lauantaina
Vehka

Pyöräilee
1. Mic
2. douv
3. Ereinion?
4. Haltiamieli?

Jaamar lisäsi pyöräilijät kun joku niitä kaipaili
Henane lisäsi yhden vapaan paikan lisää Jaamarin ja Henanen kyytiin. Ja muokkasi hieman kyytilistoja.
 
Jesh, jesh, pääsen sittenkin mukaan! [32] Kunhan vain saan taas nakitettua jonkun ilmoittamaan minut puolestani, ilmoittautumisen alkaessa kun heilun jossain Hyde Parkin suunnalla...
 
Voinhan minä sinut ilmoitella samalla kun ilmoitan itseni. :)

Voisikin alkaa tehdä suunnitelmaa puhelimen akun kestämisen aikatauluttamisesta niin, että se ei olisi lopussa puolta tuntia ennen ilmoittautumisen alkamista, jotta ajastamastani muistutuksesta olisi hyötyä. :twisted:

- Maksujen myöhästelystä: Tiukempi linja alkoi syksyn Vesilahtimiitistä. The Miitin kanssa oli (jälleen) luvattoman paljon myöhästelyä miittimaksujen kanssa.
Minä kun muistelin, että kaikki olisivat maksaneet ajallaan. ;)
 
Kuten näkyy härskisti copypastean edellisiä Vesilahtimiittien aloitusviestejä kun en viitsi aina kirjoittaa uutta. Muutin tuota nyt kuitenkin vähäsen.
 
Täytyy nyt sitten laittaa aikataulu tiukasti muistiin. Tarkoituksena olisi juuri järjestää lokakuussa jotain bänditapahtuman tapaista. Sama temppu täytyy tehdä tuon ilmoittautumispäivämäärän kanssa. :p

Kummallista, omituinen into miittailemaan.. Jos tällä kertaa uskaltaisi tutustua useampaan. Miittipaikkakin on paljon lähempänä. :)
 
Hinkuisin kovasti mukaan, pitää katsoa jos saisin jonkun ilmoittamaan itseni, tuolloin kun olen varmaan jo Tampereella asumassa, luultavasti ilman nettiä.
 
Joko olen sokeaksi tullut? En bongannut Vesilahtimiittien ikärajoja mistään? The Miitissähän se on 14, oletan että tännekin pääsee -93 syntyneenä?
 
Hyvä kysymys. Itselläkään ei nopealla katselulla osunut mistään oletettavasta paikasta ikärajaa silmään. Mutta on se sama. En tiedä mainitaanko sitä missään.
Ja vastuuvapautuskaavake pitää muistaa Vesilahteenkin.
 
Mielestäni Vesilahti-miitteihin ei ole koskaan yrittänytkään tulla niin pieniä kontulaisia, että asiaa olisi pitänyt ottaa esille - liekö ikärajaa siis määriteltykään?
 
Vesilahtimiitteihin ei koskaan ole määritelty ikärajaa, ei ilmeisesti ole koskaan ollut tarvetta. Alle 18-vuotiaat joutuvat tosin tuomaan vanhemman lupalapun mukanaan.

Laitoin asian hallituksen seuraavalle kokouslistalle, epäilemättä ikärajana pidetään sama kuin The Miitissäkin eli 14v.
 
Olisi kyllä hienoa liittyä seuraan, vaikka vasta erittäin vähän olen tällä foorumilla liikkunut. Vesilahti sattuu olemaan synnyinseutuani :D Ja en asu kaukana nyttenkään. Ilmoittakaa jos uusia dissataan, mwehheh ;)
 
Vesilahti on niin pieni paikka, ettei siellä yksinkertaisesti ole tilaa dissata ketään. Minä olen perinteisesti jättänyt tuon miitin väliin ja niin teen nytkin. En ole tottunut näkemään ketään Vesilahdessa selvänä.
 
Pagba sanoi:
Vesilahti on niin pieni paikka, ettei siellä yksinkertaisesti ole tilaa dissata ketään. Minä olen perinteisesti jättänyt tuon miitin väliin ja niin teen nytkin. En ole tottunut näkemään ketään Vesilahdessa selvänä.

Eli et ole tottunut näkemään minua tai Nerweniä? :p

Vai vihjaatko, että emme ole selviä koskaan :D
 
Korostetaan nyt kuitenkin, että Yhdistyksen Miiteissä ei alkoholilla ole sijaa lainkaan. :)
 
Mic sanoi:
Pagba sanoi:
Vesilahti on niin pieni paikka, ettei siellä yksinkertaisesti ole tilaa dissata ketään. Minä olen perinteisesti jättänyt tuon miitin väliin ja niin teen nytkin. En ole tottunut näkemään ketään Vesilahdessa selvänä.

Eli et ole tottunut näkemään minua tai Nerweniä? :p

Vai vihjaatko, että emme ole selviä koskaan :D

Puhuin vain itsestäni. En ottanut kantaa toisten selvyyteen tai epäselvyyteen.

Selvennyksenä (heh) siis, että Vesilahdessa erikseen pidettävissä K-18-miiteissä saa käyttää alkoholia. Tämä miitti ei ole sellainen.
 
Pilvikone sanoi:
Olisi kyllä hienoa liittyä seuraan, vaikka vasta erittäin vähän olen tällä foorumilla liikkunut. Vesilahti sattuu olemaan synnyinseutuani :D Ja en asu kaukana nyttenkään. Ilmoittakaa jos uusia dissataan, mwehheh ;)

Ihan vain mainintana, että ystäväni, joka on tällä hetkellä kirjoittanut vielä vähemmän viestejä kuin sinä, aikoo tulla mukaan miittiin :) Ja tuskin uusia dissataan, minä en ole ainakaan nähnyt semmoista ennenkään. Ja ainakin minä ja Deepdelver ollaan sinun ikäisiä (mikäli sinun profiilitiedot pitää paikkansa). Turha pelätä, joukkoon vain :)
 
Pikkulinnut visersivät, että idolini olisi tulossa paikalle, joten enköhän minäkin taannu varsin fanityttömäiseksi. ;)
 
Btw Samooja, tuo ajo-ohjeet sivu on vesilahti.juspe.net eikä lammasniemi.juspe.net niin kuin nyt ekassa viestissä on. ;)
 
Ylös