Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

Mic sanoi:
Toivottavasti miittiviikonloppuna on hyvä keli, koska eräät (minä ja douv) unelmoivat pyörällä tulosta =)
Höö! Houkutteleva idea kyllä. Voisin ainakin alustavasti olla mukana. Kunhan saisin käytettyä fillarin huollossa.
 
Hmm, minäkin voisin kyllä harkita, mutta hyvin varauksella - sunnuntaina voisi näes tulla ongelmia takaisintulossa. Mutta hauskaahan se kyllä olisi.
 
Yey lisää mahdollisia pyöräilijöitä. Go Tuor de Kontu, go!
 
Komppaan Miciä, lisäpyöräilijät ovat kovasti tervetulleita. \o/

Pitänee sopia joku yhteinen lähtöpiste sitten myöhemmin. Ja tutkia etukäteen mahdollisia taukopaikkoja. :p

Ottaako ensimmäisenä pyöräilevä (reitin tunteva Mic?) keltaisen t-paidan?
 
Pitää kaivella vaatevarastoa onko keltaista :D

Hervanta voisi olla hyvä kokoontumispiste? Siitä lähtee hyvä pyörätie kohti Kuljua ja Lempäälää. Hyviä taukopaikkoja on Kuljussa Kuljunkartano, jossa muistaakseni on kahvila ja sitten Lempäälän keskusta. Ja sitten entisen Tuulantuvan kohdallahan motoristit tapaavat jonain aikana. Sieltä ei kyllä enää saa mitään kun on suljettu, mutta jos motoristitkin niin miksei kontulaisetkin =)

Mietin myös sitä, että kaikkea ruokaa on hieman vaikea ehkä mahduttaa reppuun. Mutta äkkiäkös pyörällä menee kauppaan perilläkin, kun se S-market on suht lähellä.
 
Haluatko Mic multa lainaan sellaisen Tampereen kaupungin auto- ja konekeskuksen hienon kirkkaan keltaisen huomioliiviä vastaavan t-paidan? :D

Jostain syystä kyseinen paita vieläkin tallessa niiltä ajoilta kun olin siellä töissä vaikka siitäkin on jo yli 5 vuotta aikaa kun viimeisen kerran siellä olin hommissa.
 
Ääärghh, syksyn sarjaohjelma ilmestyi ja nyt kävi niin, että sunnuntaille olisi luvassa sarjapelailua Porvoossa, eli ihan väärässä paikassa väärään aikaan! Ilman tuotakin takaiskua olisin varmasti miettinyt, olisiko tuo miitti tehnyt hyvää jaksamiselleni, joka on jo muutenkin aikamoisen ravistelun uhrina. Sorry guys :|

Ja kiitos Miccohille, joka juuri ennen ilmoittautumisen alkamista jaksoi kysyä minulta mukaantulemisestani ja sen jälkeen vielä urhoollisesti ilmoittaa minut mukaan!
 
Harmi ettei Insa pääse. Todella harmi :(

Meppin kyseli IRC:ssä olenko tulossa autolla. Katsotaan. Riippuu miten paljon on mahdollisia kyytiläisiä ja miten jaksan. Olen viimeaikoina ollut ihan liian väsynyt edes kuvitellakseni ajavani Tavetista Vesilahdelle.
Taisin Shetaille luvata että jos kuljen auton kanssa niin saa kyydin (jos hankkii itsensä Taavettiin) ja kuulin että Jasdril olisi myös kysellyt kyytejä.
Mutta minun kyytini varaan ei kannata tosiaan vielä tässä vaiheessa laskea. Tiedän oman jaksamiseni ja auton tilanteen vasta lähempänä.
 
Itseasiassa.. mie voin varauksella ottaa taas autokyyditysmahdollisuuden. Mikäli vain saan kyytiläisiä tarpeeksi? Eli siis Minun kyydilläni pääsisi Meppin, Shetai, Jaamar ja Jasdril~. Auto olisi jo täynnä saman tien, mikäli vain kyytiläiset tarvitsevat kyyditystä. Miltä kuulostaa?
 
Minulle sopii tuokin. Katsellaan lähempänä kuinka paljon on kyydin tarvetta ja tosiaan miten jaksan. Mutta jos lähden autolla niin lähden puolineljän jälkeen Taavetista (olen vapaalla, mutta ilmeisesti mahdollisista kyytiläisistäni ainakin valtaosa ehtii tuohon aikaan tänne). Jos mahdollista niin en kiertelisi noukkimassa ihmisiä vaan ajaisin mahd. suoraan perille (tarvittaessa kaupan kautta).
Jos päädyn Henanen kyytiin niin toki sitten sen mukaan miten hän lähtee ja kulkee.
 
Hmm.. Jos Miittiin aikoo tulla junalla, niin onko jokin muu asema parempi/lähempi vaihtoehto kuin Tampereen asema? Vesilahdella ei käsittääkseni ole pysäkkiä vai onko? En ainakaan löytänyt VR:n sivuilta.

Edititys: Miccoh suositteli Lempäälän asemaa.

Toisinsanoen minäkin varmaan tarvitsisin kyydin Lempäälästä? Eli jos joku kiltti ihminen voi ottaa minut kyytiinsä, niin.. :p
 
Juu Lempäälässä on aseme ja Lempäälästä Vesilahdelle on matkaa noin 15km varmaan. Eiköhän joku autollinen sinut ja muut junalla tulijat voi noutaa Lempäälästä pientä bensakorvausta vastaan.
 
Juu, minun puolestani kyyti joko Henanen tai Jaamarin suunnalta kelpaa paremmin kuin hyvin. Ja nyt kun kerkesin ennen asianomaisia vastaamaan niin Heppuli ja Jasdril~ taisivat olla tulossa samaa matkaa?
 
Onko Helsingin suunnalta autolla lähteviä, jotka huolisivat kyytiin? Minulle sopisi lähtö joskus viiden aikoihin, mutta jos ei niin myöhään ole ketään lähdössä, niin sitten minulle sopii aikaisemminkin. :D
 
Juu hei, älkää puhuko minusta yksikkömuodossa, koska Heppulia en jätä yksin matkaamaan. :D

Me olemme varautuneet jo tulemaan junalla sinne päin, joten meille ei tuota ongelmaa, mikäli autokyydit pettävät.

Muoks.
Delveri lupautuu julkisesti soittamaan kitaralla AINAKIN Linkin parkin Shadow of the Dayn ja Leave out all the restin. Jos siedätte minun raakkumista, yritän hoilottaa mukana.
 
Luulen (ja toivon), että miitissä on muitakin niin vanhoja tätejä kuin minä, jotka eivät erottaisi teidän esiintymistänne lainkaan alkuperäisistä versioista!

(Johtuen siis siitä, etteivät nuo biisien nimet sano yhtään mitään. o.O)
 
Hmm.. Jaa tälläistäkin on joku mennyt lupaamaan. Mielenkiintoista kerrassaan. [22] Täytyy näköjään käydä välillä katselemassa tästä topiikista mitä biisejä tulisi opetella. :p
 
Varmaan myös minua koskee Lempäälä, ellen sitten onnistu polkupyörää Tampereelle sähläämään ja selviytymään. :)

Edit: ai niin. Yhteiskokkailu?
 
Ylös