Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

Voisin tulla myössen pyöritse. Tosin silloin en saa kovinkaan paljon pelivalikoimaani mukaan, mutta ehkä joku avulias sielu, joka ei pyöraile, voisi ottaa niitä mukaansa?
 
Voin ottaa papupelin jos joku haluaa pelata sitä. Jos tulen omalla autolla niin ehkä myös Riskin. Jos tulen jonkun kyydissä niin en viitsi raahata kun on sen verran iso.
 
Vehka sanoi:
Edit: ai niin. Yhteiskokkailu?

Haltsu väitti mun kanasalaattiani viimeksi hyvännäköiseksi (joo no siis ruoka nyt voi olla hyvännäköistä okei :D ), täällä yksi vapaaehtoinen tekemään sitä ja ostamaan osan tarpeista. Sisältää hunajakanaa, fetaa, säilykemandariineja (nimenomaan säilyke, muuten saan allergiaa ja tuoreet on muutenkin pahoja salaatissa), ananasta ja salaattia.
 
Oletan että olen jo suorastaan velvoitettu ottamaan Mario Kartin mukaan.
 
Joo, tarjoan perinteiseen tapaan taas kyydin halukkaille rautatieasemalta. Juspe ilmoittautuikin jo kyytiin yksärillä.
 
Katson ilmoittautuneeni Novan autoon kakkosena. :D

Voisin tuoda Klondike-lautapelin, kun se muistaakseni jotain joskus kiinnosti kuvauksen perusteella. Perusidea sama kuin Afrikan Tähdessä, mutta kääneltäviä nappuloita on kahdessa kerroksessa joten peli kestää keskimäärin hiukan kauemmin.
 
Minä voisin ängetä Novan kyytiin, jos se vain olisi mahdollista. o/ Se nyt sitten tietenkin riippuu siitä mihin aikaan olette lähdössä. Olen tulossa siis junalla Tampereelle.

Mahtaako Vesilahdelta muuten löytyä jokin paikka jossa voisi pelata lentopalloa, niin kuin The Miitissä? :p
 
Älkää unohtako meitä pohjoisesta tulijoita. Kun Aada oli petturi ja muutti pois, mekin (siis minä ja Minya) tarvitsemme kyydin Tampereelta eteenpäin.
 
Laskeskelin tässä että jos lähden autolla niin Shetai ja Meppin ovat jo varanneet paikan kyydistäni. Varmaan Jasdril ja Heppuli tulevat Meppinin kanssa samaa matkaa?
Silloin Deepdelver mahtuisi Henanen kyytiin ja kaikilla täältä päin tulevilla olisi kyyti. Täydellä autolla minunkin jo melkein kannattaisi lähteä. Jos yritän nukkua hyvin ennen miittiä.
 
Minun reittini näyttää siis tältä: Pori - Tampere. Eli Tampereella voisin hypätä jonkun kyytiin jos joku vain viitsii juna-aseman lähistöltä napata minut kyytiin. Toinen mahdollisuus olisi se että jatkaisin Tampereelta Lempäälään, ja saisin kyydin miittiin sieltä.. Minulle käypi kaikki, kunhan vain pääsen perille. :p
 
Deepdelver: Hmm-mmh, siinä taitaa olla lentopallokenttä, mutta lokakuussa on keskimäärin aavistuksen kylmää.

Yhteiskokkailusta sen verran, että vegetaristina voisin ihan mieluusti ottaa taas vegeruokaa - kanasalaattikin käy, koska syön kerran viikossa lihaa, mutta ihan normivegekokkaus ois kanssa jees.
 
Oon niin laiska että taidan vetäytyä yhteiskokkailusta mikropitsalinjalle tällä kertaa. Korvatkaa kana hunajamarinoiduilla soijasuikaleilla - ah nams!

Silttis mukaan!
 
Jaamar sanoi:
Laskeskelin tässä että jos lähden autolla niin Shetai ja Meppin ovat jo varanneet paikan kyydistäni. Varmaan Jasdril ja Heppuli tulevat Meppinin kanssa samaa matkaa?

Kyllä juu :) Mistä haluat koukata meidät, ja mitä kellonaikaa jne?

Vehka sanoi:
Yhteiskokkailusta sen verran, että vegetaristina voisin ihan mieluusti ottaa taas vegeruokaa - kanasalaattikin käy, koska syön kerran viikossa lihaa, mutta ihan normivegekokkaus ois kanssa jees.

Jos jätetään kana miksaamatta salaattiin ja halukkaat saa sitä ottaa? Olettaen siis, että Vehka nyt haluaa pysyä vegelinjalla. Mutta siis, en minä nyt mitenkään evää sitä ettetkö kanaakin saisi, mutta viitaten tuohon vegekokkaukseen ;)
 
Jasdril, bussilla joka on 15:35 Taavetissa. Oletan että pääsette siitä kyydilläni joko Uttiin, Henanen kyytiin tai sitten Vesilahdelle saakka. Asia selviää myöhemmin.
 
Jas, käy hyvin, mutta salaatin lisäksi jokin lämmin ruoka olisi ihan jees. (Tehdäänkö hapanimeläkastiketta? Osaan jo melkein kunnolla. :p) Esim. kasviwokkia osaan ihan kelvosti valmistaa, sienikeittokin käy, ja mitä tahansa periaatteessa voisi kokeilla. Vaikka jos me kokkaillaan kaksin, niin sitten ei ehkä mitään kovin monimutkaisaa.
 
Ylös