Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

Ruokaa, njam. Voisin harkita osallistumista, jos päätetään tehdä jotain hyvää. Lähettäkää ostoslistaa sitten kun tiedetään mitä tarvitsee. :p
 
Minäkin voisin osallistua yhteiskokkailuun.

Olen käytännössä kaikkiruokainen, mutta varsinkin sienikeitto ja ruokaisa salaatti - kanalla tai ilman - kuulostavat erityisen hyviltä. Tai mikä ettei kasviswokkikin. Eli kaikki kelpaa, antakaa ostoslistaa tai käsky maksaa oma osuus, kunhan on tarkemmin tiedossa mitä tulee.
 
Jaamar sanoi:
Jasdril, bussilla joka on 15:35 Taavetissa. Oletan että pääsette siitä kyydilläni joko Uttiin, Henanen kyytiin tai sitten Vesilahdelle saakka. Asia selviää myöhemmin.

Hm, vai tartutaanko me suoraan junaan Tampereelle? Matka Taavettiin tulisi maksamaan 22,30euroa, kun junalla päästäisiin Tampereelle huimat 20 senttiä halvemmalla ;) Meinaan, ei minulla Taavettia vastaan mitään ole, mutta silti se suora juna Tampereelle vaikuttaisi hiukan simppelimmältä... Olettaen, että joku on valmis nappaamaan sieltä juna-asemalta meidät 14:52. Me emme kuitenkaan Heppulin kanssa koskaan olla matkattu junalla, ja sinänsä kannatan mahdollisimman yksinkertaista reittiä.

Ja psst, Micco, haluatko oikeasti sitä mannapuuroa miitissä?
Sienistä en henk.koht. tykkää, mikä ei estä minua osallistumasta silti sienikeiton kokkaamiseen. Kaswisvokkikaan ei ole hullumpi idea.
 
Joo, yhteisruokaan osallistuville aamupuuroa! :)

Minua on muutamana viime vesilahtena ärsyttänyt, kun en ole osannut säästää tarpeeksi syötävää aamuiksi. :p
 
Tämä yhteiskokkailu alkaa jo kuullostaa sen verran houkkuttelevalta, että voisin itse tässä vaiheessa ilmoittautua vapaaehtoiseksi keittiösäheltäjäksi. o/ Sanokaa vain minkälaisia raaka-aineita otan mukaani.
 
Huomatkaa muuten että minä en ole miitissä mukana joten miitin vastaava järjestäjä on Nerwen. Alaikäiset toimittavat hänelle vastuuvapautuslaput, lähin ensiaputaitoinen henkilö on myöskin Nerwen joka (toivottavasti) tietää mitä ea-laukku sisältää. ;)
 
Taidan olla laiska ja tulla junalla Lempäälään. Luultavasti olisin siellä perillä 15:48, joku voi varmaan tulla sit jossain välissä hakemaan sieltä? Ja yhteisruokailuun voisin miekin osallistua.
 
Yhteiskokkailuun voisin miekin osallistua mikäli päätätte jotain kasvisruokaa tehdä. Kanan yms. lihat jätän suosiolla muille.

Kahtena peräkkäisenä viikonloppuna Tampereelle päin.. no, kai se tästä..
 
Ei vitsi, joudun peruuttamaan tuloni kun on pakko olla duunissa ja hoitaa kissaa. Seuraavaan kertaan sitten, pitäkäätten hauskaa munkin puolesta. :)
 
Tämä selvä, poistin sinut listalta. Sillanrakentaja nousee tilalle.
 
Samooja sanoi:
Huomatkaa muuten että minä en ole miitissä mukana joten miitin vastaava järjestäjä on Nerwen. Alaikäiset toimittavat hänelle vastuuvapautuslaput, lähin ensiaputaitoinen henkilö on myöskin Nerwen joka (toivottavasti) tietää mitä ea-laukku sisältää. ;)

Minulla on jonkinmoinen virallinen SPR:n hätäensiapupätevyys, siitä on todistuskin.

Tosin en tiedä lasketaanko tuota kun en ole yhdistyksen jäsen. :p
 
Douv, on aina helpottavaa kuulla että paikalla on joku muukin ensiaputaitoinen, kun itse ei tietenkään voi olla läsnä ihan joka tilanteessa. :) Ja kyllä, minulla on käsitys laukun sisällöstä (ellei sitä joku ole tässä viime kuukausina muutellut) sillä ostin sen yhdistyksen käyttöön viime keväänä SPR:n ensiapukurssin käytyäni.
 
Sanon tässä vaiheessa myös että böö, olen käynyt SPR:n kurssit kolmostasoon asti. :) Notta eiköhän me pärjätä, vaikka Nerwo ja douv varmaan herättävät enemmän luottamusta kuin hyppivä ja pomppiva Vehka.

Mutta mutta. Siitä ruoasta - nyt mukana olisivat siis:

Vehka
Jasdril~
Miccoh
Satekai
Deepdelver

(huikatkaa jos unohdin jonkun?)

Entäs jos tehdään sekä kanasalaattia (kanattomana ja kanallisena versiona?) sekä sienikeittoa? Minä luullakseni voin tuoda ainakin sienet ja leipää.
 
Vehka sanoi:
Mutta mutta. Siitä ruoasta - nyt mukana olisivat siis:

Vehka
Jasdril~
Miccoh
Satekai
Deepdelver

(huikatkaa jos unohdin jonkun?)

Entäs jos tehdään sekä kanasalaattia (kanattomana ja kanallisena versiona?) sekä sienikeittoa? Minä luullakseni voin tuoda ainakin sienet ja leipää.

Kannatan sienikeitto + (kana)salaatti -linjaa.
Minun on hiukan hankala muuta aineksia tuoda kuin ananakset ja mandariinit, kun matkustus ottaa sen verran kauan, mutta otan toki rahaa mukaan niin osallistun kustannuksiin.
 
Jasdril~, aineksia voi ostaa myöskin Vesilahden S-Marketista, joten kaikkea ei tarvitse raahata koko matkaa.

Ai niin, voisiko Nerwen mitenkään ottaa mukaan Kontu-yhdistykseltä ostamani paidan, jonka unohdin Finncon-reissulla, vai onko koira jo pistellyt sen poskeensa? :p
 
Mie joudun valitettavasti perumaan tuloni. Joudun koulun takia olemaan GSW-messuilla koko viikonlopun. No, ehkä ensikerralla sitten. Pystyykö miun miittimaksua siirtämään Arkintille?
 
Perun kyytini Novan autosta. Tulenkin omalla kyydillä kun joudun sunnuntaina lähtemään heti aamusta.
 
Mii wants food!

Eli mukana yhteiskokkailuissa, mikäli niistä tehdään laktoosittomia (hyla ei ihan oikeesti käy, se on vähälaktoosista) tai vegaanisia.
 
Minäkin tahdon (yhteis)ruokaa.

Kanallinen/kanaton salaatti ja sienikeitto kuulostavat minusta oikein loistavilta, ja niiden pitäisi olla helppoja tehdä myöskin ilman laktoosia.
 
Niin ja minä voinen napata Aadan matkaan Lempäälästä 15:48. Autoon mahtuu pari muutakin jos sattuvat samaan aikaa Lempäälään.
 
Ylös