Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

Satekai sanoi:
Mie joudun valitettavasti perumaan tuloni. Joudun koulun takia olemaan GSW-messuilla koko viikonlopun. No, ehkä ensikerralla sitten. Pystyykö miun miittimaksua siirtämään Arkintille?
Minun puolestani miittimaksun voi kyllä siirtää, jos te keskenänne olette asian sopineet. Helpointa varmaan jos te vaihdatte rahan omistajaa keskenänne ja minä vain merkkaan maksun Arkintin kohdalle.
 
Miekin mukana yhteisruokailussa! Luulin kyllä jo asiasta maininneeni, mut kumminki.

Juspen peruttua kyytinsä, Novankin kyydissä lienee vapaata, vai? Halvemmaksi miulle nimittäin tietysti tulis mennä junalla vaan Tampereelle.
 
Tottahan toki se halvempaa olisi ja näyttääpä siellä Novan kyydissä olevan vielä vapaata. Go for it!

Niin joo, ja joku joka päivittää tuota ensimmäistä viestiä niin voi ottaa minut pois kyytilistalta, en sunnuntaina kuitenkaan kyyditse ketään mihinkään suuntaan. Perjantaina voin mahdollisesti saapuessani napata muutaman ihmisen Lempäälästä asemalta mukaan ja tuoda Vesilahdelle jos aikataulut menee yksiin.. mutta kyydiksi minua ei kannata laskea.
 
Hmm.. Jos Nova ottaa Tampereelta kyytiin porukkaa mukaan niin minullekkin olisi halvempaa jäädä Tampereelle sen sijaan että menisin Lempäälään. Eli mahtuuko Novan kyytin vielä?
 
Juspe, ota mut kyytiin Lempäälästä sit 15.48, joohan? Myös Freyjalle varaisin alustavasti paikan, en oo kysyny vielä siltä mutta kuitenki se tahtoo matkata samalla junalla täältä pohjosesta.

Sunnuntaille tarvitsisin kyytiä mieluusti Tampereelle asti, koska sinne olen jäämässä, mutta Lempääläkin on parempi kuin ei mitään.
 
Hei, minä ja Heppuli tullaan kans sillä 15.48 junalla! :) Ottaako Juspe meidätkin?

Sunnuntaina pitäisi pois päästä 11:18 Lempäälästä lähtevään junaan sitten...
 
Pieni varoitus kyytiläisilleni. Saattaa olla, että joudun perjantaina työmatkalle Helsinkiin. En tiedä vielä onko tapaaminen aamu- vai iltapäivällä. Jos se on aamupäivällä niin tulen varmaankin vielä töihin Toijalaan ja siitä normaalisti Tampereelle. Mutta jos tapaaminen on iltapäivällä, voi olla että pääsen lähtemään Helsingistä vasta klo 15-16 maissa. Tällöin voin tietysti tarjota yksisuuntaista kyytiä Helsinkiläisille :)

Palailen asiaan kunhan tuo aikataulu selkiää.
 
No sekoitetaanpas soppaa sitten oikein kaksin käsin kun se mentiin aloittamaankin..:

Lempäälään saavun siis minäkin. Eli Nova voi unohtaa minut kyytiasioissa, paitsi jos aikoo minut Lempäälästä hakea. :) Ainoa ongelma on se että en pääse tulemaan samalla junalla kuin esim. Jasdril, Minya ja Heppuli. Vaihtoehtoja koska tulisin Lempäälään: 11:18, 12:48.

Olen sitten valmis venailemaan kyytejä sovituin aikatauluin. Ei sitä tiedä kuinka kovan tilin saisin tienattua tunnissa katusoittajana juna-asemalla. [22]

Edittiä:

Minä kun luulin saavani mukavan syyn pitää vapaapäivän koulusta, kunnes huomasin että samaisena päivänä minulla on koe. :p Eli tulen lempäälän sittenkin klo 17:11.
 
Ok. Minjaleija, Freija, Jassi ja Heppu pääsee kyytiini Lempäälästä. Muistaakseni Lempäälän rautatieaseman yhteydessä on poliisilaitos, joten ajan sen pihaan ja tulen seisoskelemaan siihen auton viereen pihalle niin immeiset löytää mut sitten.
 
Miccoh muuten maksoi minut mutta ilman viitenumeroa - kello oli 23:00 perjantaina, en päässyt koneelle ja olin unohtanut koko asian. Miten tehdään?
 
Sovin asian Dúnadanin kanssa yksärillä. Eipäs kirjoiteta kahta viestiä peräkkäin. ;)
 
Itse tajusin juuri, että nyt alkaa lähestyä monta odotettua viikonloppua!

Ja varsinkin, että on enää kaksi viikkoa Vesilahtimiittiin. Huih! Opettelin jo kyllä ajamaan automaattivaihteisella autollakin ja suunnittelin, että mikäli vain mahdollista, niin pyytäisin, että minulle jätettäisiin vaikkapa saunatuvalta tai jostain yksi "sohvasänky" -paikka. Selkä ei ole ollut oikein kunnossa viime aikoina, siinä on siis syy.

Itse mietin juuri ruokapolitiikkaani ja perinteisesti tälläkin kertaa olisi mukava mennä kääntymään Pizzerian puolella :) Onhan miullekin nyt yksi "roskaruokaviikonloppu" sallittua vai mitä? ;)
 
Puhuttiinkin viikonloppuna pitseriasta ja siitä että jos porukkaa tulee paljon niin pitää vähän jakaa porukkaa. Ja muutenkin tilaaminen tehdä vasta paikanpäällä jotta emäntä tietää kenelle mikäkin pitsa tulee. Mutta minä siis ainakin menossa pitsalle.

Ja hienoa Henane, saa golfikin liikuntaa kun enemmän vaan kauppa-autona tuossa. Jaetaan sitten ajomatkaa jotenkin fiksusti. Etenkin paluumatka on raskas ajaa yksin (varsinkin loppupää kun olen autossa yksin :p).
Matkalla voisi käydä vaikka jossain puolimatkassa kaupassa ja vaihtaa samalla kuskia.
 
Jaamar, miulle ei tee tiukkaa ajaa vaikka molempiin suuntiin :D Ei mitään onkelmaa, kerta kaikkiaan :) eli sovitaan sitten jossain vaiheessa asiasta.
 
Pizzeriaan olen itsekin innostunut tulemaan, muistaakseni hedelmäpizza oli hurjan hyvää. :p
 
Jee, pitsaa! Minullekin!

...</späm>

Nam, koko viikonloppu taitaa mennä nuudeleiden, (kana)salaatin ja pitsan merkeissä. Ei kuulosta huonolta. Muutama patonki messiin ja namskis!
 
Ylös