Vesilahtimiitti #12 (20.-22.2.2009)

Olen tulossa autolla Espoosta joten varmastikin Miccoh ja Ringlad ainakin mahtuvat kyytiin, aikataulusta on paha vielä sanoa, lähtö tod.näk joskus klo 16 jälkeen.
 
Nyt tämä on iloinen kun sai tietää että tekeekin aamun 20. päivä. Tosin vieläkään en tiedä tarkkaan monelta pääsen, mutta jos tulen junalla niin tulen joka tapauksessa aikaisemmalla kuin kuvittelin. Osaan toivottavasti sanoa huomenna enemmän.

Tampereelta näyttäisi olevan tulossa hyvin autoja. Helsingistä vähemmän. Jos ette saa kyytiä niin järjestäkää itsenne tuttuun tapaan Lempäälään ja ilmoittakaa tuloaikanne. Miittipäivänä on vähän myöhäistä ruveta ihmettelemään että milläs oikein olinkaan menossa.
Ja edelleen jaksan paasata siitä että varmistakaa itse että tiedätte myös paluukyydin järjestyvän. Ja että se jonka kyydissä menette tietää teidän aikataulunne, ettei tule turhia yllätyksiä sunnuntai aamuna.
 
Jos minulle ei ilmaannu Tampereelta kyyditettäviä, voin hyvin olla Lempäälässä noin klo 16, jotta klo 15:48 junalla tulevat saavat kyydin.

Mutta mikäli Tampereelta ilmantuu sellaisia kyytiä tarvitsevia jotka eivät mahdu Micin autoon, niin sitten täytyy muuttaa suunnitelmia.
 
Hmm, täällä olisi muuten yksi myös joka kaipaisi kyytiä tampere - vesilahti - tampere o_O Lempäälästäkin onnistuu tai Toijalasta. Menopaluu jokatapauksessa :)
 
Minun kyytiin mahtuu vielä yksi. Hätätapauksessa kaksi ja silloin tulee tavaraa syliin ;)

Lähtö viiden aikaan.
 
Koska haluamme kaikki miittiin mukaan ja ilman suuria ongelmia, niin
voisin lupautua hakemaan nuo klo 15:48 Lempäälässä olijat. Joudun
kuitenkin lähtemään Riihimäeltä aikaisin, koska haen Lammasniemen
avaimen ennen klo 15. Pientä edes-takaisin ajoahan siinä tulee, mutta
ehkä se jotenkin lutviutuu. Köyhä työtön vain pyytää pientä korvausta
ajelusta, mikäli se ei ole liiaksi pyydetty. Samoin voin sitten
sunnuntaina ajella ihmisiä asemalle. Riihimäellekin pääsee kyydillä,
tosin silloin autossa on sitten Jaamarille paikka varattuna. Ja jos joku
lähtee Riihimäelle kyydillä, niin voi ottaa sen huomioon, että mielelläni
poltan piippua pidemmällä ajomatkalla.
 
Olen Tampereen asemalla joko klo 15 tai klo 16, aika tarkentunee hieman lähempänä itse miittiä.
 
Minä tulisin mielelläni junalla Lempäälään klo 12:48, tai sitten voisin mahdollisesti jättäytyä jonkun kyytiin jo Tampereella 11:45, kumpi on mieluisempi vaihtoehto? Ja kenelle..? :p
 
Lisään Deepdelverin alustavasti Lempäälästä Incánuksen kyytiin tulomatkalla. Luulen että sillä tulee vähiten odottelua vaikka silläkin joudut odottamaan. Jos Incánus tai sinä olette eri mieltä asiasta niin hihkaiskaa.
 
Hopsansaa. Heppuli on nyt hiukan turhaan kyytilistassa, ei mahdollisesta tulostaan huolimatta näköjään tule sitten kuitenkaan (teatterin ensi-iltabileet).
 
Eli onko niin että Heppuli peruu miittiin osallistumisensa?
ei mahdollisesta tulostaan huolimatta näköjään tule sitten kuitenkaan
On sen verran epämääräisesti muotoiltu että haluan varmistaa asian. Koska silloin en poista häntä pelkästään kyytilistalta vaan myös osallistujalistalta.
 
Saanen huomauttaa, että eihän Heppuli ole edes ilmoittautunut tähän miittiin. :)
 
Olisi tosi kiva tulla Vesilahteen, ja houkutus on nyt jo ihan liian suuri. Mutta perjantaina on pakko olla tentissä ja Vesilahti on niin hirmusen kaukana. Juna olisi Tampereella vasta 20.55 perjantaina. Voi myös olla, että sattuu kaikkea muutakin työtä juuri tuolle viikonlopulle. Voiko mukaan ilmoittautua jotenkin sillä tavalla, että ei tarvitse kuitenkaan maksaa? Että tulen sitten, jos edelleen on tilaa, mutta jos ei ole tilaa niin en sit tule.
 
Saat huomauttaa Dúna. Kiitos huomiosta. Oikeasti en huomannut tarkistaa asiaa ollenkaan. Kun Jasdril~ puhui heppulin kyydeistä niin oletin automaattisesti että hän on tulossa.

Boah, näyttäisi siltä että tämä miitti ei ehkä olisi tulossa täyteen, joten voit odottaa ihan viime hetkiin saakka ja ilmoittautua vasta vaikka torstaina jos tilaa on. (En voi 100% varmuudella luvata ehtiväni perjantaina enää koneen äärelle ennen miittiä). Mutta maksun pitää näkyä tilillä että miittiin voi osallistua.
Jos ilmoittaudut nyt niin maksu pitää suorittaa ja eräpäivän jälkeen sitä ei enää palauteta.
En usko että tuohon aikaan on ketään tulossa Tampereelta, joten jos (toivottavasti :wink: ) päätät tulla niin kannattaa tulla Lempäälään.
 
Miittiin ei voi osallistua, jos ei ole ilmoittautunut siihen. Ja jos ilmoittautuu, niin pitää maksaa. Näin se menee. Toki, jos tilaa vielä on esim. silloin miitin alkamispäivänä, niin voi mukaan vielä ilmoittautua, mutta silloin maksu pitää suorittaa välittömästi. Asiasta kannattaa keskustella vielä esim. Jaamarin kanssa. Miittimaksun käteissuorittamisesta ei ole vielä ennakkotapauksia (minun tietääkseni), joten asiasta joudutaan varmaan keskustelemaan.

Ilmoittautumatta ja maksamatta ei miittiin voi osallistua, paitsi jos tekee vain vierailun päiväsaikaan.
 
Pikaisen #hallitus-kanavalla käydyn keskustelun jälkeen päädyimme puheenjohtajan kanssa siihen, että näiden viimetinkaan esim. miitin aloituspäivänä tai samalla viikolla ilmoittautuneiden osalta voimme sallia käteismaksun. Tämä siitä syystä, että maksu tuskin ehtii näkyä tilillä ja jos näkyykin, niin sitä ei välttämättä ehditä tarkistaa ennen miitin alkua.

Käteismaksu hyväksytään vain niiltä, jotka ovat ilmoittautuneet miitin alkamisviikolla, kaikki muut suorittavat osallistumismaksunsa tilille saatujen ohjeiden mukaan. Miittimaksu pitää kuitenkin suorittaa miitin alkaessa tai viimeistään sen päivän aikana. Jos maksua ei suoriteta, osallistuja joutuu mustalle listalle ja hänet voidaan poistaa tapahtumasta.

Tämä päätös koskee vain pienempiä miittejä. The Miittiä tämä päätös ei koske.
 
Jaahas. Asia on siis toistaiseksi vielä avoinna. Katselen tilannettani ja jos päätän tulla, ilmoittaudun tietenkin mahdollisimman pian.
 
Tiedoksenne että yhdistys on saanut lahjoituksena miittikitaran. Kun aina tuntuu olevan joku joka haluaisi soitella niin ei tarvitse aina tuoda omaa.
 
Hmm.. Tämäpä mieluinen yllätys. Mietinkin juuri että pitäisikö lainata jostain muualta jotain kitaraa ihan vain miittiä varten, kun omaa elektroakustista en välttämättä halua kuluttaa reissussa. Minä en siis ota kitaraa mukaan, vaan vieroitusoireiden yllättäessä tuudittaudun yhdistyksen kitaraan. Hyvä VYK!
 
Ylös