Vesilahtimiitti #12 (20.-22.2.2009)

Olen ottamassa National Treasuren ja Ankronikka 1:n. Ajattelin, että tietenkin voin tuoda vielä jotain muutakin, mikäli tulee toiveita vielä ennen kuin lähden miittiä kohti. Pelejä en voi tuoda, koska tulen liian kaukaa.

Miitti on huomenna.. Whipiii! Huomenna nähdään! :D (yritähän vähän innostaa tätä keskustelua ;))
 
Mä en taida tulla vielä huomenna tai jos tuun niin siinä yhdentoista jälkeen, koska oon Tampereella tyttöystäväni kanssa, koska meillä tulee 3 kuukautta täyteen huomenna. :D
 
No tervetuloa kun tulet. Eihän mikään estä tulemasta vasta yhdentoistajälkeen :wink:
 
Huuh, tulipa taas äkkiä o_o Pitäisi nyt nopeasti päättää, mitä sitä ottaa mukaan ja mitä jättää. Pari leffaa voisin tuoda, pelejä ei oikeastaan ole.. No, joka tapauksessa, huomiseen ! :D
 
Risk! Voi Hatha, Hatha, mistä jäät paitsi.
Toissavuoden pikkujoulumiitissäköhän se oli kun oli se viitisen tuntia kestänyt Riski joka päättyi Kongon rauhansopimukseen :D
Saatan livauttaa kassiin Bohnenzan lisäosineen. Jos muistan.
 
Pikku Myy sanoi:
Mukaan tulee ainaskii Batman Begins ja pelejä Risk ja Scotland Yard.
Muahahahahaa..

Scotland Yard... ensimmäistä kertaa tätä topikkia lukiessa kirpaisi kunnolla, etten ole tulossa. Aargh.
 
No niin. Ruusuja teille siivouksen toimivuudesta. Erityisesti Penelle suuri kiitos oma-aloitteisuudesta ja aktiivisuudesta niin saunan kuin siivouksenkin kanssa. Myös roskikset taisivat kulkeutua hyvin sinne minne pitikin? Eikä minun korviini ainakaan kantautunut valituksia tiskeistä.
Toivottavasti teillä oli hauskaa. Ja uudetkin miittaajat viityyivät. Olisi mukava nähdä teitä jatkossakin.

Risuja saatte pitseriareissusta. Jos oikeasti haluatte että se järjestetään tulevissakin miiteissä niin sen pitää sujua paremmin kuin nyt. En edelleenkään ymmärrä miten on niin vaikeaa jakaa neljätoista kahteen. En käsitä millä kaavalla saitte tulokseksi 1 ja 12. Toki järjestäjänä minun olisi kai pitänyt olla vahtimassa että homma toimii. Mutta jos joku ei sitä tiennyt niin olin lauantaina flunssassa ja sohvan pohjalla nukkumassa ennen ja jälkeen pitserian. Varsinkin kun suurin osa teistä on aikuisia ihmisiä niin luotin siihen että kunhan hoidan viestin ajankohdasta ja jaosta teille niin kykenette itsekin jakautumaan kahteen ja lähtemään kävelemään. Ja tosiaan lähdöstä ilmoitettiin kuitenkin puoli tuntia aikaisemmin, niin olisi pitänyt olla aikaa valmistautua lähtöön.

Minua tosiaan näkyi tavallistakin vähemmän ja olin tavallistakin epäsosiaalisempi tuon flunssan takia.
Toivottavasti Freyjan nilkka tulee kuntoon.
Ja toivottavasti teillä oli hyvä miitti.
 
Kiitokset miitistä kaikille :)
Muutama nikki sai kasvot, tervetuloa miittailemaan jatkossakin :)
Lunch moneysta, mtg:sta ja gloomista puhuttiin muttei missään vaiheessa päästy pelaamaan. Lauantaina unohdin käydä saunassa, mutta mikäli käsitin niin Arkint vietti siellä aikaa miunkin puolesta.
Scotland Yardia, huojuvaa tornia ja giljotiinia tuli pelattua pitkästä aikaa. Pullonpyörityksessä en taaskaan keksinyt kysymyksiä tai osannut vastata kaikkiin kysymyksiin.
Vampireladylle kiitos japanin opiskelupelistä, tahtoo semmosen jostain. (Ei se niin tylsä ollu et sen takia olisin eile nukahtanu, olin vaa aika väsy) Hamstereihin vaikee osuu tai siis automaattisesti tökkii myös niitä vääriä.
 
Kiitos taas kaikille miitistä, erityisesti Incánukselle kuskiudesta kumpaankin suuntaan, pullonpyöritys oli mahtavaa, saunaseura oli mahtavaa, shoppailuseura oli mahtavaa, pitsareissuseura oli mahtavaa = kontulaiset ON mahtavia. Riskin seuraaminenkin oli hienoa, ehkä ensi kerralla tulen syöksemään Saladinin (vai kuka sen voitti/voittiko kukaan) hirmuvallan.

Pitsareissusta sen verran, että olin henk.koht. sanonut jo kauan aikaa ennen aikataulujen kuulemista, että lähden kakkosporukassa, ja päädyin ajoittamaan nuudelilounaani sen mukaisiksi. (Itsepuolustusta).

Kuvia tulossa tauluseinälle. Ei laatutakuuta.

KIITOS!
 
Kiitoksia miitistä kaikille, olin jälleen kerran epäsosiaalisempi kuin normaalisti. Tämä johtui tällä kertaa iki-ihanasta terkkarista, joka antoi selkälääkkeitäni varten olevan reseptiajan toiselle, minun seisoessa vieressä. Eli selkäni oli kipeä, kun nyt vihdoin ja viimein saan luvan olla kipeä ja en saanut lääkkeitä vaikka minun piti ne saada ennen hiihtolomaa. Mutta se ei ole teidän vikanne.

Kiitos Novalle ja Jaamarille siitä, että sain "Vattu ne huijas minuu #3" -kuvan sijasta videon ;) Ja Penegrinelle yleisönä olemisesta :) Kiitos Incánukselle kyydeistä.

Kiitos myös niille, jotka tietävät mistä olen jo kiittänyt paikanpäällä tai sitten muutenkin olette tehneet palveluksia. Erityisesti Ringlad ja Ostiz :)

Olin minä muutamat hetken teidän kanssanne jopa sosiaalinen, että miitti ei mennyt ohi suun minulta. Toivottavasti leffoistani oli jotain hyötyä ja nautitte esim. Ankronikasta.

Oli ihan mukava tavata uusia naamoja ja vanhojakin. Olette mukavia vaikka muutunkin kerta kerralta ärtyneemmäksi. Lupaan yrittää seuraavassa miitissä olla sosiaalisempi, kun saan selkälääkkeetkin :)
 
Koskas olis seuraava vesilahti miitti? Tyttöystävälle taidetaan tehdä tänne oma käyttis. Hän olis ehkä tulossa mukaan ens vesilahti miittiin. :D 8-)

[color=green:4f2b090893]
//Henane muokkasi ylimääräiset hymiöt pois.[/color]
 
Incánus puhui saunassa, että K18-miitti olisi sinfoniasta seuraavana viikonloppuna, ja sama velho puhui muistaakseni Rismalahdesta poislähtiessä, että kevätmiitit olisi Vesilahdessa ja syysmiitit Rismalahdessa. Ensi keväänä?

//muok. Kuvia tauluseinällä toistaiseksi reilu kymmenen, pitää vähän harkita laittaako ollenkaan noita huonoiten onnistuneita jossa <strike>ihmiset</strike> kontulaiset on sumeita.
 
Juu, kiitos vaan minunkin puolestani. Edelleen olen aika varma siitä, että minusta ette eroon pääse miittien osalta. Saunassakin tuli tällä kertaa käytyä jaja.. niin. En jaa erikseen kiitoksia kellekkään, joten kiitän kaikkia tasapuolisesti (joitankin kummiski ehkä enemmän :grin:) ! Oli jälleen hieno miitti.
 
Korjasimme lähtiessämme mukaan vaalenavihreän pyyhkeen keittiön korkean kaapin ovesta. Saa kysellä perään. Toivottavasti omistaja löytyy.
Ja mukava kuulla että viihdyitte.
 
Kiitos miitistä, oli mukavaa. Hassua, miten Lammasniemi tuntui jo tutulta paikalta, vaikka olin siellä vasta toista kertaa. Ajattelin olla listaamatta nickejä mutta erityisen mukavaa oli pelailla Riskiä, juoruilla Jasdrilin ja muidenkin kanssa, pelata pullonpyöritystä ja nähdä Pikku Myy vihdoin kasvokkain. Ja järjestäjille tietenkin iso kiitos.

Pitseriareissusta: jako ei ollut ihan 1 - 12, ei Halti kai yksin pitsalla ollut. Tietysti tasakokoiset ryhmät olisivat parhaat ja niihin pitäisi pyrkiä, mutta ei tuosta minun mielestäni tullut ongelmaa, vaikka useimmilla pitsanhimo osui vasta myöhempään aikaan. Kaikki saivat pitsaa ja mahtuivat pitseriaan istumaan. Ja jos eivät olisi mahtuneet, se olisi ollut jokaisen oma ongelma ja sitten olisi ollut mahdollista kipittää kauppaan hakemaan pitsankorviketta.

Oskarijatkolaisille toivotan hyviä yöunia lähiaikoina. :) Ps. Hugh Jackman on ihana, ei ihku.
 
Ruusuja Pikolle. Ja kiitokset ahkeralle Penegrinelle, joka oli ihanan
oma-aloitteinen. Järjestäjän näkökulmasta oma-aloitteisuutta on
helppo arvostaa. Oli myös mielenkiintoista nähdä miten isossa
tuvassa alkoi tapahtua, kun kävin siellä sunnuntai-aamuna.

Risut. Kuten Jaamar sanoi, ei pizzeriareissu mennyt suunnitelmien
mukaan. Jako 5-11 ei toiminut. Te melkorin kynttilävaha-aivot ette
tainneet ymmärtää, että aikataulut on sovittu juurikin pizzerian
takia, sillä me emme ikinä ole ainoat asiakkaat siellä. Ja kuten
huomasitte, se ei edes ole mikään karvakäsipaikka, vaan sitä
pitävät mukavat ihmiset joita hieman harmitti, kun porukka ei
ollutkaan tarpeeksi selvästi jakautunut kahteen eri ryhmään. Jos
homma ei ala toimia, niin en enää ikinä järjestä näitä porukalla
pizzalle keikkoja. Eihän sieltä tila nyt loppunut, mutta mitäs jos
sinne olisi samalla ryysännyt esim. 10 isoskoulutuslaista
(seurakuntatalo oli vieressä jos ette huomanneet). Olen
äärimmäisen pettynyt. Jos ei muuta, niin aion itse ottaa tästä opiksi
ja ensi kerralla tulen rähisemään ohjeistuksen rautalangan ja
ratakiskonpätkien kanssa. Jos peliä, leffaa tai muumijaksoa ei voi
pistää tauolle siksi aikaa, kun käydään pizzalla niin älkää sitten
lähtekö. Aikataulut ovat olemassa ihan järkevistä syistä. Ja jos on
hyviä syitä, että jää myöhempään ryhmään, niin silloin kannattaisi
kuitenkin huolehtia siitä, että ryhmät ovat edes suurin piirtein
tasalukuiset. Olen aina kuvitellut kontulaisten olevan
keskivertotavista järkevämpiä ihmisiä, mutta huomaan olleeni
kerrankin väärässä.
 
Ach, huomaan että arvon järjestäjä-sijaisillani on mennyt hermo viikonlopun aikana.
Ensimmäinen asia jota miittiin tulessa sisäistetään on tietysti se, että järjestäjän sana on laki. Emme me huviksemme rähise ja motkota vaan kuten Inca yllä kirjoittikin, näille asioille on syynsä. Aikuisten ihmisten voisi ainakin olettaa osaavan järjestäytyä ohjeiden mukaisesti. Mutta ehkäpä olemme olleet liian hölläkätisiä ja kuri tiukentuu tulevissa tapahtumissa? Tai sitten otatte opiksenne? Yhtäkaikki, siivoukset, ilmoittautumiset ja maksamiset on viime aikoina saatu rullaamaan mukavasti, nyt enää korjataan pari epäkohtaa niin järjestäjilläkään ei pala päreet. ;)
 
Ylös