Vesilahtimiitti #12 (20.-22.2.2009)

Minä en ole mukava ihminen, joten en tee eroa sellaisen tai "karvakäden" välillä.

Kiitoksia miitistä. Oli kovasti hauskaa tavata viimein kasvokkain monia. Järkkäreille anteeksi omalta osaltani pitsasähellyksestä. En ollut varautunut alun perin käteiseen rahaan (sinänsä hyvin tyhmää), joten varauduin sen sijaan otto-automaatti-reissuun ja varmuuden vuoksi menin toisessa ryhmässä että ehtisin.
 
Tietysti järjestäjän sana on laki. Kaikki järjestäjät kuitenkin olivat jo lähteneet ensimmäisessä ryhmässä, enkä minä ainakaan kokenut voivani pomotella muita lähtemään ensimmäiseen ryhmään. Kysyin pariin kertaan ovatko kaikki loput todellakin menossa kakkosryhmässä ja arvelin mielestäni aika äänekkäästi, että siitä tulisi huutia. Minä en kuitenkaan ollut järjestäjä, minun sanani ei ollut laki. Eikä suoraan sanottuna huvittanut lähteä ykkösryhmän jäljessä yksin tarpomaan, ruokailu on myös sosiaalinen tilaisuus.

Samaa mieltä karvakäsistä Myyn kanssa. Ikävää, jos Incanuksella on sellainen käsitys kontulaisista, että käytös muuttuisi pizzerian omistajien mukaan.
 
Eli tähän asti saadun palautteen mukaan toimimme seuraavalla kerralla niin että jaamme teidät jo valmiiksi ryhmiin ja poistumme itse paikalta vasta kun ensimmäinen ryhmä on lähtenyt kävelemään. Ja jos ei jako muuten toimi niin minä en ainakaan ala aikuisia ihmisiä jakamaan entententen tyylillä vaan osoitan suoraan että sinä, sinä ja sinä lähdette nyt. Te loput seuraavassa. Ja jos valittamista niin olkoot vaikka ilman pitsaa. Näin olen tottunut toimimaan töissä lasten kanssa ja on toiminut hyvin. Mutta sitten on kenenkään turha napista asiasta.
Mutta nyt asiaa on minusta vatvottu aivan tarpeeksi. Kaikki tietävät jo että homma kusi tuossa kohdassa ja jokainen voi itse miettiä mitä teki väärin (esimerkiksi minun olisi kai pitänyt olla valvomassa jaon suorittamista). Vaikka asia oli oikeasti harmillinen niin tehty mikä tehty enkä haluaisi sen jäävän päällimäisenä mieleen kun myöhemmin muistelette tätä miittiä.
 
Nohnoh, johan täällä käytetään jo rankkoja sanoja ylläpidonkin toimesta ja käydään suorastaan tulista asemasotaa.

Älkäähän pikkuruiset nyyppäpalleroiset säikähtäkö, ei nuo mokomat pure vaikka vähän kiehuvatkin välillä. ;)
 
Melkorin jätöksen siemenet sentään. En minäkään sen kummemmin
erottele, kuka tai mikä pizzeriaa pyörittää (asiakkaat), mutta esitin
pointti selvästikin liian huonosti. Kyse ei ole siitä, että ollaan kivoja
kivoille ihmisille vaan siitä että pizzeria Makasiinin tilat ovat rajalliset
ja siksi heidän kanssaan sovin aina etukäteen, miten porukkamme
heille menee. Eihän siellä nyt tilanpuute iskenyt, mutta edelleen,
emme voineet tietää sitä ettei siellä ole muita. Ja pizzeria taas tuskin
haluaa menettää yhtään asiakasta siksi, että sisätilat on jo vallannut
jokin epämääräinen joukkio. Koittakaa kontulaiset ymmärtää, että
tuollaisella pienellä paikalla ei ole varaa menettää 10 asiakasta 16
meikäläisen takia.

Ja jokainen teistä ajattelisi asiaa eri tavoin, jos pizzerian omistajat
ja työntekijät olisivat henkilökohtaisia tuttujanne/ystäviänne.
 
Ja heitänpä omalta osaltani tähän väliin omat kiitokseni: Incánukselle kiitos kyydeistä, Penelle kiitos Megaman-neuvoista, ja muutenkin kiitos kaikille muille tasapuolisesti hyvästä seurasta. :)
Henanelle myös suuret kiitokset, että kävit aina vilkuilemassa, että onko Vampirella "napsahtanut". x)

Niin ja Satekai, kyllä itsekin olen nukahtanut usein kesken DS:llä pelaamisen, vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen peli kyseessä...x)
 
Ole hyvä Vampirelady :) Miun mielestä oli tosi kiva tutustua ihan kasvotustenkin. Nyt tietää sentään, miltä toinen näyttää ;)

Toivottavasti kukaan muu ei kaatunut siellä toisin kuin minä. Ainakin siitä varoitettiin jälkeenpäin :)
 
Ylös