Viggon osoite

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Jollakulla on kova huumorintaju. Minulle tuli tänään postissa laatikko, joka oli tyhjä lukuunottamatta pientä valkoista paperilappua jossa luki Sänkimies.

Kysymykset:
- Kuka sen lähetti?
- Miten selvitti osoitteeni?
- Miksi juuri minulle? Eikö Titiuu tai Thali olisi ollut parempi kohde?
- Tuleeko tästä Käärmeen suosituin (=spammatuin, floodatuin) topikki?
- Puhunko minä totta, vaikka ei ole edes aprillipäivä?

Ne jotka eivät tiedä mistä on kysymys, lukekaa ihmeessä tämä lävitse jos huumorintaju sen kestää :)
 
Haa, vanha kunnon Sänkimiesseura! :D (*nauraa ääneen*)

Ei, vaikka minä mainitsinkin Sänkimiesseuran, tällaisessa pilassa olisi minulle aivan liian paljon vaivaa. Turha siis epäillä minua. Sitä paitsi olen viettänyt viimeiset kolme päivää aamusta iltaan koneen ääressä käymättä edes ulkona (postissa). (kirjoitan peliä)

En tunnusta spammaavani. Minä vain pelkäsin, että joku voisi keksiä epäillä minua, joten selitän.
 
Täytynee minunkin puhdistaa maineeni. Ei, en ole lähetellyt Merrille minkäänlaista Sänkimiesseuraan liittyvää postia. Silloin tällöin olen kyllä muistoille naureskellut, kun Tumben tekemä hieno "Hello Mr. Mortensen, we are the Sänkimiesseura" -pyyhe on ollut käytössä. :D

Titi, epäilyksen varjo lankeaa nyt sinuun! ;)


Muoks. Näin sänkimiesseuralaisena minun lienee varoitettava tuosta Merrin linkistä. Älkää hyvät ihmiset lukeko sitä! Menee liian pelottavaksi! :mrgreen:
 
Minä ainakin kiinnostuin vilpittömästi, ja jäin pohtimaan mitä muuta Sänkimiesseuran toimintakertomus mahtaa sisältää (saa kertoa!!!!) Hillittömän hauska linkki!
 
Edelleen: miksi juuri minulle? Minulla ei edes kasva sänki! On minulla jotain haiventa nenän alla, mutta ei siitä todelliseksi sängeksi asti oikein ole.

Toisaalta minä olen saanut nyt laatikossa sänkimiehen, toisin kuin eräät... ;)
 
Voi apua... :D Koko nettikahvila heiluu kun yritän lukea tota linkkiä nauramatta!! :oops: :D Ei noin hulvattomia juttuja saa laittaa nettiin... ilmeisesti olisi pitänyt tajuta että ei saa lukea mitään tuollaista yleisillä paikoilla. Nuo espanjalaiset kahvilanpitäjät katsovat vähän silmät kierossa hullua suomalaista teiniä joka nauraa niin että pöytä notkuu... :D
 
Satakolmekymmentäkolme sivua viestiä. Tämä on minun järjelleni liikaa. (Viitseliäisyydestä puhumattakaan! :D )
 
Oho! Kukahan ollut vauhdissa. Olisi mielenkiintoista tietää... Minä se en ollut, vaikka näköjään epäilykset muhun ja Thaliin ekana kohdistuivat. Tosin ei mulla ole alibia, etten käynyt postilaatikolla päivää paria ennen Merrin saamaa postia, mutta luottanette sanaani. Nyt kyllä tarvitsisi salapoliisia, kiinnostaisi kyllä.

Jos se on vaikka Goldberry... heiluu yhä Syltyn rytkyissä Ameriikassa ja odottelee meitä? Tai joku pahvilaatikkoon jumittunut, joka lähetti pullopostin sijaan kirjeen Merrille, unohti vain laittaa missä on joten emme voi pelastaa laatikosta pois? Tai ehkä laatikko on niin vuorattu Sänkimiehen kuvilla yms. ettei tahdokaan tulla pelastetuksi?

Hm. Mystistä. No, mun on kumminkin pakko lauleskella tässä Sänkimies-viisua noin ohimennen ja laittaa tämä linkki. :wink:

Lätäkkö pitäisi vielä etsiä.

Ihmiset, varokaa Merrin linkkiä. Se voi aiheuttaa epämääräisiä hihityksiä ja kyseenalaistaa usean järkevänä pidetyn kontulaisen, nimiä mainitsematta, älykkyyden... 8)

Muokkaus: No tuumasta toimeen eli äsken pohdin etsimistä, ja tässä nyt sitten Lätäkkö ja vielä virallinen Sänkimieskuolaushymiö : - )~~~~ .

Oli ihan pakko, vaikka menee höpöttelyn puolelle. Tosin Lätäkkö on vakava asia.

Muoks. 2. Ja okei, tunnustan spammanneeni. Tämän viestin tähän ketjuun siis. En häpeä yhtään. :D
 
Merri vetää meitä höplästä. :p Noh, oli miten oli, tuota topikkia oli kyllä hauska lukea pitkästä aikaa. Vaikka kärsivällisyys ei kyllä enää riitä ihan koko paketin selaamiseen. Ja voi herraisä, mitä kaikkea minäkin olen sinne topikkiin kirjoitellut silloin pari vuotta sitten (älkää lukeko sitä). :D
 
Titiuu sanoi:
emme voi pelastaa laatikosta pois? Tai ehkä laatikko on niin vuorattu Sänkimiehen kuvilla yms. ettei tahdokaan tulla pelastetuksi?
8<----------
ja laittaa tämä linkki. :wink:
8<---------
tässä nyt sitten Lätäkkö ja vielä virallinen Sänkimieskuolaushymiö : - )~~~~ .
8<---------
Tosin Lätäkkö on vakava asia.
*nauraa katketakseen eikä voi lopettaa* Noita en ollut nähnytkään. Päätyivät kuitenkin kotikoneen arkistoihin *virnistää*

Jos saan aikaan, voisin heittää sivuilleni pressimateriaalikuvan Viggosta Aragornina. :)

Minä en muista kirjoittaneeni Sänkimiesseuratopiciin, koska juttu oli jo niin pitkällä huomatessani sen, etten enää ehtinyt mukaan. Tosin muistissani voi myös olla aukkoja häpeällisten juttujen kohdalla :oops:
 
Titiuulta vain vienosti kysyn, että olivatko linkit varmasti laillisia?! Meinasin tukehtua pitsapalaani, kun ei ollut edes mitään varoitusta sisällöstä. Tuo peittokuva ryhtyi juuri taustakuvaksi työkoneelleni. Sitä kelpaakin maanantaina kollegoille esitellä:D
 
Kuvat ovat ehdottoman laittomia koska ne aiheuttavat nestevajetta. Kuolaaminen, jos ei nauti tarpeeksi nestettä, voi aiheuttaa suuren nestehukan joka voi olla epäterveellistä ja saa ihmisen pakkaamaan itsensä laatikkoon ja lähettämään Ameriikkaan. Tämä on ns. varma tieto.

Minä en ikinä kirjoita turhia viestejä, paitsi ajoittain.

t. Gondorin kuningatar

ps. joko Rivendellissä on kunnon nettiyhteydet, niin ja mekkokauppa? Ihan Thalilta vaan meinasin kysellä niin ei tarvi teidän molempien lainata Arwen-paran mekkoja... :lol:

Okei ja nyt mä tosiaan spammaan ja kirjoitan hupsuja. Ei pitäis laittaa tuollaisia linkkejä. Merrin siis. Omistani en sano mitään. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat höpinää...

ps. megaturha muoks: pipo. Voi jee.
Oikeasti, Daylight oli järkky leffa tai ainakin se pipo...
 
:mrgreen:

Voi Luoja, voi Luoja.

:D

Onkohan yhä ennätykseni eniten Sänkimies-topicia putkeen lukeneena voimassa? Aikoinaan peittosin Haltin, mutten tiedä, onko joku hullu laittanut paremmaksi.

:mrgreen:

*menee kirjoittamaan jotain järkevämpää, luo koko hullutuksen aloittaneeseen Merriin moittivan tapaisia silmäyksiä naurun pyrskähdysten välillä ja kadottaa kokonaan auktoriteettinsa spämmäyksestä valittamisen suhteen*
 
Mederit sanoi:
Onkohan yhä ennätykseni eniten Sänkimies-topicia putkeen lukeneena voimassa? Aikoinaan peittosin Haltin, mutten tiedä, onko joku hullu laittanut paremmaksi.
Tuskin kukaan on laittanut paremmaksi... hulluja on moneen junaan, mutta ei varmaan sentään tuohon ;)
Sitäpaitsi nyt näin yli 2 vuotta jälkeenpäin voinen jo tunnustaa, että fuskasin tuossa featissäni melkolailla. Alkoi väsyttää niin vietävästi, että hypiskelin aika monen sivun ohi ihan tuosta vain. Loppupuolella kun se jutun taso oli jo varsin kaukana hauskasta (ja p33l0x-kielen lukeminen sattuu päähän) :p
 
Titiuu sanoi:
ps. joko Rivendellissä on kunnon nettiyhteydet, niin ja mekkokauppa? Ihan Thalilta vaan meinasin kysellä niin ei tarvi teidän molempien lainata Arwen-paran mekkoja... :lol:

Nettiyhteydet löytyy, mutta mekkokaupat ovat harvassa. Tosin olen saanut siippani pysymään housuissa, ja itsekin suosin niitä, joten Arwen voi iiiihan rauhassa mekkoilla keskenään. :D

Olipa taas niin fiksu viesti. Tästä tulee kohta samanlainen topikki kuin originellista. Merri minkä teit!

Thali, joka ei edes uskaltautunut katsomaan Titin linkkejä.

Muoks. Uskalsinpas. Kyllä se Lätäkkö vaan jaksaa säväyttää, vuosien jälkeenkin. On se jännä, kun tuosta minun miehestäni ei ole samanlaisia kuvia olemassa. :D

Muoks #2. Uskalsin lukea myös The topikkia vähän matkaa. Paljon on kulkenut vettä Aurajoessa, jos olen ollut tuolloin "siro ja keijumainen". Hm... tähän sopisi sanonta "kaksi vuotta ja kymmenen kiloa" myöhemmin. :p
 
Hehee ihan tulee "vanhat hyvät ajat mieleen". On se hassua, miten yksi mies saa lauman suhteellisen järkeviä naishenkilöitä aivan tolaltaan. Ja nuo kuvat olivat kieltämättä aika syötävän suloisia. :wink:
Tästä taitaa tulla aikamoinen spämmäys topikki. :lol:
 
Samooja sanoi:
... lauman suhteellisen järkeviä naishenkilöitä...
Puhu vaan omasta puolestasi. Mua on monenlaiseksi kutsuttu, järkeväksi ei koskaan...

Tämä oli sitten oletettavasti tärkein viesti jota koskaan olen kirjoittanut... tai ei.
 
Tämä topikki alkaa näyttää huolestuttavalta.

Olisit Merri vaan pohtinut laatikon arvoitusta yksinäsi ;)
 
Titiuu sanoi:
Samooja sanoi:
... lauman suhteellisen järkeviä naishenkilöitä...
Puhu vaan omasta puolestasi. Mua on monenlaiseksi kutsuttu, järkeväksi ei koskaan...

Titi hyvä, sen takia se "suhteellisen" oli siinä edessä. :wink:
Ottaen huomioon topikin laadun, puhumattakaan aiheesta alan vahvasti epäillä myös omaa mielenterveyttäni. :lol:

En kai vain ole muuttumassa pahamaineiseksi Sänkimiesfaniksi? Huolestuttavaa, perin huolestuttavaa...
 
Katsottuani vastikään uudelleen Sormuksen ritareita ja huokailtuani taas, miten makean sisääntulon Viggo tekee (silmät loistavat piipun hehkussa) ja miten upea hän muutenkin on, ja töllötettyäni taas Täydellistä murhaa (tai ehkä Lätäkkö aivopesi minut :roll: ) minunkin mielessäni alkoi liikkua epäilyttäviä ajatuksia. Meinasin laittaa taustakuvaksi skannaamani pressikuvan Aragornista, mutta se tuntui hitusen liian hyökkäävältä, koko ruudun kokoinen tuijottava naama - ehkei kuitenkaan. Mutta tänä aamuna kävin http://www.lordoftherings.net :stä Aragorn-ruudunsäästäjän, joka on ihan kiva. :)

Siellä on tietysti ruudunsäästäjiä joka lähtöön, mutta kummasti melkein kaikissa yleisaiheisissa on kyllästymiseen asti pelkkiä Elijaheja ja Orlandoja. Pthyi!
 
Ylös