Viggon osoite

Sorrunpa minäkin spammaamaan. Nöyrimmät anteeksipyyntöni. Menen jonnekin nurkkaan häpeämään heti lähetettyäni tämän viestin.

Mutta oi, Viggon osoite. Ja Sänkimiesseura. Oi niitä aikoja! Jo pariin otteeseen tänä vuonna topikin pariin palanneena ei voi muuta sanoa kuin että apua, kuinka paljon siitä on aikaa. Omia viestejä lukiessa ehkä hieman nolottaa, tai vähintään tulee sellainen olinpa-minä-pieni-olo. Ja minä muuten olin pieni. Ja nyyppä. Ja isot pahat kontulaiset olivat pelottavia. (En tosin vaikuta kasvaneen niistä ajoista yhtään, hyvä minä.)

Sänkimies ei muuten ihkutuksesta kulu. Elokuvia katsoessa sitä aina välillä unohtaa kaiken dialogin tai juonen seuraamisen, ja vain tuijottaa ruutua lumoutuneena. Ne hiukset. Se miekka. Ja se sänki...

Ja nyt sinne nurkkaan.
 
Sorrunpa minäkin myös spammaamaan.
:p :p Voi noita ihania aikoja,
sorrun niihin taas
ja sänkkärin kuvia alkaa taas virrata koneellein mun.

Tämä on todella huolestuttava ja addiktoiva sivu
sänkimiesseuralaisille.

*ottaa keijua* :wink:

Kuvatkin ovat niin upeat
ja tämän takia minä varmaan kohta katson uudestaan ykkös ja kakkos osat ja sitten kolmannen kun se pitempi versio tulee.

*katselee kuvia* :p
 
Minä taisin lopullisesti jämähtää Kontuun vasta vajaat puoli vuotta tuon tarunhohtoisen topikin sammumisen jälkeen, mutta pakko sanoa, että seurasin aikani sen kehittymistä ja naureskelin monet kerrat. Taisin tosin niihin aikoihin olla sen verran totinen Viggo-ihkuttaja, että otin osan jutuista liiankin vakavissani. :p

Oi, Viggo! Sormuksen Ritareiden ja Kahden Tornin aikoihin varmaan yksikään muu mieseläjä ei olisi mahtunut minun ajatuksiini. Nyt onneksi osaan jo vähän hillitä tunteitani. *köhköh* Mutta Sänkimies ja sen seura ovat aika legendaarisia. Pitäkää lippu (tai sänki) korkealla. :)
 
Titiuulle

suurkiitos Lätäkön löytämisestä, etsimme sitä joskus yhdessä muistaakseni? Nyt se on varmassa tallessa suosikeissa :wink:

Saako tässä kysyä, josko Sänkimiesseura ottaa vielä uusia jäseniä? Titiuu opetti laulun jo aikaa sitten :D
 
Sillanrakentaja, ei kai me täällä sitä maljaa nostella vaan tuolla Gondorissa Sänkimiehen kanssa? :D

Tällä hetkellä Sänkimiesseura ei taida toimia aktiivisesti, mutta sen merkitys on silti suuri. Sänkimiesseuran jäsenyys on sielun ja sydämen asia... kun on Sänkimiesseuran jäsen, sen tuntee ja tietää itse. Määritteiksi voi sanoa esim. sen, että kun klikkaa Lätäkön osoitetta, tuntee tiettyä jännistystä ja kun kuva tulee esiin, kuolaa. Erityisesti jos on sitä mieltä, että jonkun oikeustahon on määrättävä laiksi, ettei Viggo saa esiintyä ilman sänkeä, on oikealla tiellä.

Täysin järjettömäksi heittäytyminen on sallittua, ellei jopa suotavaa. Kuten mä, joka suunnittelen hommaavani maailman suurimman Sänkimies-vuosisukka-kokoelman. 8) Kahdet on jo, vuoden 2003 ja 2004, The Miitissä painetut varvassukat. Tosin ensimmäisissä on reikä varpaassa :shock: joten toisia en uskalla käyttää. Pitäisköhän laittaa kehyksiin.
*pohtii*

Yksi vaan harmittaa. Mä en löydä mistään sitä parran-ajojuttua... siis sitä sarjakuvaa, jos joku muistaa. Se, kuinka kukakin saattueen jäsen parranhaiveniaan hoiti...
 
Enigma, no juuri tuota etsin, kiitosta vain! :D

*hihittelee*
 
Empiren lukijat äänestivät juuri herra Mortensenin maailman 25. seksikkäimmäksi leffastaraksi (ja pärjäsivät ne muutkin Tarun miehet hyvin, yllättävän moni heistä pääsi listan top viiteenkymmeneen: Wood 43., Bean 41. ja Bloom peräti 3.). Naureskeltiin puhelimessa Hathan kanssa että voisi monella sämisläisellä olla sanansa sanottavana Sänkimiehen sijoitukseen: vain 25? :D
 
:shock: :? :| :wtf:

Vain 25? Äänestäjät olivat varmaan nähneet enemmän kuvia Viggosta ilman sänkeä. Tämän täytyy olla syynä.
 
Titi, muista: tehän sen tiedätte paremmin. Eikö teidän pitäisi valistaa toisia, perustaa uskonto, jossa uskotte että sänki aiheuttaa paljon hyvää maailmassa ja ilman sänkeä maailma olisi paljon, paljon huonompi paikka?
 
Merri, meillähän on tarkoitus vaikuttaa maailman filmimoguleihin niin, että Viggoa on luvallista kuvata vain jos hänellä on sänki. Ehdoton sääntö. Ehkä se pitäisi kirjata johonkin lakipykälöihin? Tästä on selkeästi syntymässä jo kansanliike.

Toisekseen Viggo ei saa käyttää filmissä pipoa. Katsokaa se leffa, mikä Paniikki tunnelissa se olikaan, jossa on myös Syltty Stallone. Ymmärrätte siksi, minkä takia pipo on ehdottomasti kielletty.

Hei, voisimme julkaista Viggo in-out listaa.

Tällä hetkellä

IN - sänkisyys ja miehekkyys, : - ) ~~~~
OUT - pipo tai ainakin tyylitön pipo - pakkasten lähestyessä jonkinlainen pään suojaaminen suotavaa.

Lisäksi oli tarkoitus saada Jenkkilän Leffa-akatemia luomaan uusi Oscar, "sexiest with dirty hair". Kuvitelkaa sängetön ja puhdashiuksinen, siistiksi suittu Aragorn. :wtf: Tai lähinnä - älkää kuvitelko. Kiitos. *järkkyy*
 
Huoh. HUOH!

Oi niitä aikoja! Enkä ees häpeä topikin aloittamista, eeeen :p Sehän on kunnia. ;)
Hmm. Mahduttaisiinkohan me vielä siihen pahvilaatikkoon?
 
Ida, kuten tuolla jo aiemmin totesin, minä ainakin olen "kasvanut" noin kymmenen kiloa lisää. Joten jos muut ovat pysyneet ennallaan, niin laatikon kokoa kannattaa ehkä miettiä uudelleen. :D
 
Jos joku ei siis tätä tiedä, niin osoitteenihan on

Viggo Mortensen alias Dúnadan
c/o The Rawlins Company
3933 Patrick Henry Place
Agoura Hills, CA
91301

Uudet lähetyskustannukset voi laskea täällä
http://www.posti.fi/hinnat/hinnatyksityisille/hintalaskurit/ulkomaanpaketti/
 
Äkkiä lukkoa tälle keskustelulle ennen kuin joku keksii nämä sivut ja alkaa ylläpitää niitä taas. :wink: :roll:
 
Ei muuten ihme, että Titi-täti on seuran puheenjohtaja: jotenkin se osaa sanoa kaiken juuri niin kuin ne pitääkin sanoa. Tällainen rivisämisläinen voi vain huokaista, että juuri noin, noin se menee!

Mutta että herra Mortensen oli vasta 25.? Käsittämätöntä. Etenkin jos neiti Bloom oli kolmas! Ne ovat huijanneet siellä, ihan varmasti. Vaalivilppiä! Petosta!
 
Tuostapa tuli mieleeni, että @sankimiesseura.cjb.net osoitteita on vieläkin vapaana ja niitä voi kysellä allekirjoittaneelta. Ja jos osoitetta pitäisi päivittää, niin sekin onnistuu niiden osalta, joilla sankimiesseuran osoite jo on. :)
 
Rakas Roark, sänkimiesseuraan liittyminen taitaa tätä nykyä olla lähinä henkistä tasoa, sillä seura on käytännöllisesti katsoen jäädytetty topikin myötä :p Liittykööt siis kaikki halukkaat, mutta kukaan ei taida mennä takuuseen jäseneduista :D
 
Ylös