Viggon osoite

Katsokaas, jäsenetuna tulee tietoisuus siitä, että ymmärtää mikä maailmassa on olennaista.

Sitähän on: sänki.

Ja taas voimme kulkea suoraselkäisinä ja ylväinä, kirkkain mielin... me tiedämme totuuden, ja sänkismi aatteena leviää.

Niin, ja mä olen kokenut, että puheenjohtajana tehtäväni on informoida maailmankaikkeutta Sänkimiehestä ja hänen estottomasta ihailustaan. Kuten esim. vuosi sitten kertomalla siitä koko kansalle radiolähetyksessä. Mikään ponnistus ei ole liian suuri, jos Sänkimies-aate on aiheena.

Duna, maskottimme, mulla - tietääkseni - tuo osoite oli aikanaan, vaan sen kaikki tiedot meni huspois kun tietokone jälleen kerran irtisanoi sopimuksensa ja kaikki tiedostot menivät sen siliän tien. Nimittäin saatan uskoa sänkeen, mutta varmuuskopioihin olen uskonut vasta sen koneen romahtamisen jälkeen...

Muoks. Sänkimiesseuraan kuuluu myös miehiä. Duna on virallinen maskotti, tietenkin. Sitten on muitakin, kuten Varpushaukka, joka pakkautuu mukaan matkalle liittyäkseen Gondorin armeijaan.

Niin, ja anti-Sämisläisiäkin on, ihan virallisia sellaisia.
*ei suostu mainitsemaan nimeltä moisia vääräuskoisia*

Ja tähän loppukaneetiksi vielä, muistojen verestämiseksi,
*läps*
 
Last edited:
mikäs tämä sänkimies sekoilu on *hyppii innostuneena* ??? hehhee. olen liian laiska lukemaan kaikkea mutta sain minä jotain selville! :lol:
 
Oijoi, ei saisi kaivella vanhoja... Ei tee hyvää useammallekaan ruumiin elimelle. :grin:

(ja minä puhun nyt siis sellaisista elimistä kuten sydän ja sylkirauhaset!)

Jeps, sänkimies on palannut ja tuonut turhat postit tullessaan.
 
Merri sanoi:
Jollakulla on kova huumorintaju. Minulle tuli tänään postissa laatikko, joka oli tyhjä lukuunottamatta pientä valkoista paperilappua jossa luki Sänkimies.
Täytyykin joskus tehdä noin :D
 
Tästä Sänkimies-jutusta tuli mieleen yksi asia käärmettä selaillessa.
Yksi päivä radiossa mainittiin Paperdollheaven.comista, jossa saa pukea kaikenlaisia tähtiä paperinuken tapaan. Selaillessa sivustoa silmään osui Viggo Mortensen muiden joukossa :wink: . Eipä muuta.

------
MUOKS: Pistin linkeiksi. :grin:
Terv. Sillanrakentaja
 
OMG! Olipa kodikasta tulla käymään taas pitkästä aikaa, kun ensimmäisenä silmille hyppäsi Viggon osoite, ja topicissa "näki" vielä niin montaa vanhaa tuttua :D
Mutta tuo alkuperäinen ketju on kyllä hämärä! Jos joku kääntäisi sen ja lähettäisi Viggolle, niin kieltäisiköhän herra heti postia kuljettamasta yhtään pakettia kotiovelleen... :urg: Ei olisi itse Sänkimies koskaan enää entisensä.
 
Sänkimiesseuran tilannetta kyseltiin The Miitissä. Joten kaivoin tämän esiin ilmoittaakseni, että yhdistys on voimissaan nyt ja aina. Itse asiassa saamme säännöllisesti kyselyjä, kuinka jäseneksi pääsee... No. Esimerkiksi tällä sanoituksella minä Sänkimiesseuran puheenjohtajana hyväksyin @Jaamar :in välittömästi yhdistykseen, vaikka hän ei edes pyrkinyt jäseneksi, tahtoi tai ei niin *läps* olet sämisläinen. Sanoituksessa auttoi kuulemma @Rhosgobella , Sänkimiesseuran pitkäaikainen ja kuten huomaatte, erittäin ansioitunut jäsen.

"Mä silloin kauniin sängen näin
Ja minua hän katsoi sieltä kaukaa
Luoksein riensi hän sit täyttä laukkaa.
Syliinsä pääsin näin.

Tuo sänki raapi poskeain
Jalkani ei enää mua kanna.
"Kätesi sä mulle anna" sanoi hän minulle.

Mä silloin rakkaan sängen sain
Ja kaikki muut sai jäädä ilman.
Unohti hän Sauronin ja silman.
Hän minun on vain."

Muutenkin esittelimme kerhon toimintaa, ja jotain muistikuvia joillain asiasta lienee, sain vuosijuhlassa 50-vuotislahjaksi kirjan, jossa on erittäinkin pätevä sivu 26. :- )~~~ (virallinen sämis-kuolahymiö)

Turn to page 26:
IMG_20220723_191920.jpg
 
Last edited:
[22] Kaikkeen sitä joutuu kun tarpeeksi elää 😂 Mutta onhan Geraltillakin sänki ja likainen tukka joten... Ja sitäpaitsi sain juuri tietää, että likaiset hiukset ovat enemmän kuin ok. Aion siis ylpeästi kantaa omiani. Eikä enää tarvitse vaivautua ajelemaan minkäänsortin karvoja kehostaan, koska sänki on 👍

Ps. tuolta on pudonnut sanojen loppuja pois🤔
 
[22] Kaikkeen sitä joutuu kun tarpeeksi elää 😂 Mutta onhan Geraltillakin sänki ja likainen tukka joten... Ja sitäpaitsi sain juuri tietää, että likaiset hiukset ovat enemmän kuin ok. Aion siis ylpeästi kantaa omiani. Eikä enää tarvitse vaivautua ajelemaan minkäänsortin karvoja kehostaan, koska sänki on 👍

Ps. tuolta on pudonnut sanojen loppuja pois🤔
Geralt 💕 Sänkimiesseura ajaa kaikkien oikeutta olla ajamatta mitään karvoja jos ei huvita. Viggon kohdalla sen ei pitäisi olla edes oikeus, vaan vaatimus. 😄

Korjasin, jostain syystä ekalla kerralla copypaste Whatsappista teki outoja.
 
Alkuperäinen keskustelu on aikaa sitten hävinnyt bittiavaruuteen... ja Viggokin on jo 63 vuotias, mutta jatkaa näyttelyä. Parin päivän päästä kuulemma ensi-illassa Thirteen lives (kuvista päätellen ei sänkeä). Keväällä oli taas keskustelua siitä oliko Aragornilla partaa. Mutta kukaan ei kai maininnut sänkivaihtoehtoa... *läps*
 
Aragornilla ei voi olla sänkeäkään, koska sänki vaatii sen, että on ensin ollut jotain ajeltavaa. Haltiaveren vaikutuksesta Aragornille ei yksinkertaisesti kasva karvaa naamaan.
 
Aragornilla ei voi olla sänkeäkään, koska sänki vaatii sen, että on ensin ollut jotain ajeltavaa. Haltiaveren vaikutuksesta Aragornille ei yksinkertaisesti kasva karvaa naamaan.
Tämä on totta, MUTTA jokainen, joka on nähnyt Viggon ilman partaa ymmärtää, että tässä tilanteessa genetiikka sun muut on heivattava pois. 😂 Joten sujuvasti hyväksymme Sänkimiesseurassa tällaiset luonnonlakien vääntelyt yhteisen hyvän puolesta. 💕
 
Minuthan otettiin tähän mukaan lupaa kysymättä niin, että puoliksi tavallaan halusin mukaan ja puoliksi en todellakaan 😅 Kai tämä oli kuitenkin itse aiheutettua. Mitäs menin leikkimään teidän kanssa sänkimiesleikkejä 😂 Tuntuu vieläkin, että olen vähän huijarina mukaan, mutta ehkä edustan sitten jotain noiturihaaraa, joka kasvoi seuraan minun myötäni 😁 Ja mielelläni leikin teidän kanssa lisääkin sänkimiesleikkejä. Ehkä joku päivä uskallan myöntää itsellenikin, että ehkä oikeasti halusin mukaan ja vaan näön vuoksi hannasin vastaan, mutta se päivä ei ole vielä tänään eikä edes huomenna.
Sinä päivänä kun sen myönnän ja hyppään koko sydämelläni aatteeseen mukaan saatte kyllä varautua rytinään😬
 
Ylös