Vihreä Etana

Rhosgobella

karvajalka
Olen poistumassa netistä ja siirtymässä takaisin kivikauteen. Tämän monet teistä jo varmaan tietävätkin.
Innostuneena joulukorttivaihdosta ja muutenkin postikorttien lähettämistä harrastavana ehdotan seuraavaa:
Lähettäkää minulle yksityisviestinä tammikuun 2018 loppuun mennessä osoitetietonne, niin lähetän teille postia. Siis etanapostia. Postikorttia, pientä kirjettä yms.
Suosittelen teitä tekemään tätä myös toistenne kesken. Eli eräänlaista Konnun postcrossingia. :)
 
Vaikka satunnaisesti taas netissä heilunkin, olen yhä vahvasti etanapostin ystävä. Pyrkimättä törmäyskurssille Joulukortinvaihto-projektin kanssa huomautan, että täällä Etanassakin on mahdollisuus myös joulupostitoimintaan.
 
Näin kauas jaksoi vihreä etana mataa, vaikka olen ikioman nettiyhteydenkin ääressä ollut jo muutaman vuoden. Kiitos viimeisille uskollisille kirjekavereille! Minusta ei ole enää kirjeenvaihtoon, mutta kiitos kun jaksoitte näin kauan! :heart:
Postikortteja voisi vielä lähetellä, vaikkapa uusillekin postikumppaneille. :)
 
Kiitos kun jaksoit kirjoitella. Miulla on ollut vähän kiireistä opiskelun ja lapsen ja kaiken kanssa, mutta ehkä tosiaan muutama kortti onnistuu.
 
Ylös