Virallinen aamutopikki

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Kun kerran on yötopikki, niin miksei sitten aamutopikkia? Tässä vain erona on se, että keskustelu hoidetaan aamulla. Ei täällä niin kauheasti tapahdu silloinkaan. Joka tapauksessa, katselin tuossa vain tuota vihreiden nikkien laumaa. Yksi tummansininen ja sitten mahdoton määrä vihreitä nimiä. Tarkoittaako tämä sitä, että konnavahdeilla on älytön hinku päästä tarkastamaan yöllä tapahtuneet rikkeet?

Aamutopikin säännöt: koettakaa herätellä keskustelua toisten paikalla olevien kanssa. Ja keskusteluhan on sallittua n. 6:00 - 12:00. Joustaa vähän miten keskustelu sattuu milloinkin sujumaan.
 
No hitsi, kun ei kukaan lämmennyt heti tuolle aiheelle, niin tässä sitten jotain johon varmasti on jollakulla jotain sanottavaa: http://koti.mbnet.fi/merri/kontu4v.png

:roll:


Huom! En ole nukkunut tänä yönä vaan pyöritellyt tuota päässäni. Yliaktiivisuus sen mukainen.
 
Heh. Aamutopikki on kyllä minulle mieleen. On ärsyttänyt se että koska minä olen säännöllisesti nukkuva, en pääse spämmäämään. Heräänkin sopivasti aina viiden aikoihin joten herättyäni tunnin pääsen tänne. :)

Olen onnellisesti mutkalla koska sain uuden kännykän. :)

(Aijuu, nätti on tuo uusi kontu-whatever.)
 
Wow, uusi kännykkä. Minulla on sama lojunut taskussa ties kuinka kauan, mitä nyt saanut "varaosia" pienen kesäkolhun seurauksena. Ei oikein ole raskinut uuteen kännykkään tuhlata rahaa kun sitä kapulaa tulee käytettyä tolkuttoman vähän. Onkos se minkä näköinen?

Pörh. Pitää yrittää keksiä jotain pitkää ettei tämä mene chattaamisesta. Yliaktiivisuuskerroin on edelleen korkealla.

Koska olen tosi ärsyttävä mainostaja, katsokaa Takkahuoneen Konnun sarjakuvatopikki - pakko tuon on jotakuta kiinnostaa :D
 
Minä herään yleensä kuudelta ja se tarkoittaa että nukkumaan pitää mennä aikaisin. Kerran olen onnistunut valvomaan tarpeeksi myöhään yötopikkiin.

Nyt pitäisi tappaa aikaa lähemmäs kolme tuntia. Koulu alkaa vasta varttia vaille yksi, minulla piti olla tapaaminen kansainvälisen koordinaattorin kanssa yhdeltätoista mutta hän onkin kipeänä. Sain hoidettua viidessä minuutissa muut asiat. Kävin aamulla yrittämässä varata aikaa hammaslääkärille (kun leuka on sivusta niin kipeä että syöminen on hankalaa, onneksi vaiva tulee vain suuta avatessa). Sainkin ajan mutta tammikuulle. Varmasti on silloin vielä ongelmia. Syömäänkin pääsee vasta tunnin kuluttua ja tuttuni ovat niin fiksuja etteivät tule kouluun tunteja etuajassa.
Väsyttää ja tunteet ovat pinnassa, tuntuu että voisin alkaa itkemään pienimmästäkin syystä.

Tuo Kontu-kuva on aavistuksen verran monimutkainen ja räikeä, mutta minä olenkin funktionaalisuuteen aivopesty graafikko.

Hyvä keskustelun aihe kun en voi kenenkään kanssa puhua ja valittaa huonoa oloani.
 
Jees, about samaa mieltä Ereinen kanssa tuosta Kontu-kuvasta. Eniten häiritsee tuo vasemman yläkulman juttu ja Konnun logon epäkäytännöllisyys (se kun vain ei tuohon oikein tunnu uppoavan). Mutta minä olenkin vain tällainen orjatyövoimana käytetty wannabe-graafikko. :)
 
Minusta tuo Kontu-kuva on hieno. :p

Istuin aamulla puolitoista tuntia psykologian kokeessa.
Kirjoitin konseptin täyteen mitä piti kysymyksiin vastata.
Koe olisi voinut olla vaikeampi. Onneksi siinä ei kysytty asioita, joita en muistanut ollenkaan.
 
Ei kontukuvassa mitään vikaa :p . 6-12...no ei se vielä 12 ole. Sain jälki-istuntoa kun lähdin vikalta tunnilta liian aikaisin kotiin. Hitsit.

No ei kai tässä muuta :p . Kiinnyin tuohon hymiöön.
 
http://koti.mbnet.fi/merri/kontu4v.jpg

Vähän muuteltu. Mutta nyt katoan töihin. Oikeasti. Pelaamaan Heroes III:a. Sitten tulen rättiväsyneenä kotiin nukkumaan.
 
Aamutopic! Kuulostaa ihan hyvältä silloin, kun ilta vierähtää töissä ollessa. Kiva tuo Kontu banneri/logo/kehys. Siinä on vihreää ja puuta. (Tuo oli olevinaan perustelu.)

Konnun sarjakuvista. Olisi kiva jos joku innostuisi niitä väkertämään,sillä Möyremän Vilja on tosiaan vähän muissa puuhissa nykyään, eikä siis kerkiä niitä tehdä. Olen itsekin yrittänyt piirrellä tässä syksyn aikana, mutta mun hobittini näyttävät hieman liaan haltiamaisilta. Tai barbilta, kuten Qohelet yhtä hobittineitoa kommentoi. :? ärh.
 
Nyt ei ole aamu... mutta. Minulla rajaa netinkäytön öihin ja iltoihin toistaiseksi modeemin "ilta- ja viikonloppukortti" joka takaa kiinteähintaisen ja minuuttitaksattoman surffauksen arkisin 17-07 + viikonloppuisin ympäri kellon. Tämä järjestely muuttunee ihan pian muuton ja kiinteän yhtyden *drool* myötä. Ja jos vielä palaan joulun jälkeen kouluun, saatan päästä takaisin vanhaan konturytmiin, johon kuului nimenomaan aamupäiväbingo. :wink:
 
Joo, tässä sitä tulee aamiaista syödessä helposti tarkistettua mailit ja kurkattua Kontuun, josko joku olisi taas sanonut jotain hassua. Yleensä siinä menee kuitenkin sen pari tuntia heräämisen jälkeen, ennen kuin kehtaa lähteä tonne rullaamaan pitkin kaupunkia, niin mitäpä sitä muutakaan kuin aamiaista kupuun ihan hissukseen ja nörätä netissä sen aikaa kun jaksaa.

Oikeasti pitäisi lukea Hesari ja tehdä vähän töitä, mutta...
 
prf

Tuli nukuttua taas ihan kunnolla. Heräsin oravien juoksenteluun välikatossa. Kun pääsin olohuoneeseen, yksi orava oli lintulaudalla auringonkukansiemeniä VARASTAMASSA PIENILTÄ LINTUPOLOISILTA! Niin ja sitten, tämä samainen orava hyppäsi minun ja Fairy talen tekemän laavu-pienoismallin päälle (joka on tehty laudasta), kävi haistelemassa aiemmin viemiäni kuivunieta leipäviipaleita ja se ryökäle, samainen VARASORAVA ei edes maistanut niitä! Ihan käsittämättöntä, seuraavaksi oravat syövät nämä talipallotkin puista - sekin on yksi talvi nähty.
 
Minä sain avattua suklaakalenterin ensimmäisen luukun! Oi tätä onnea! Pitkään aikaan ei minulla ole ollut omaa virallista joulukalenteria, mutta tänä vuonna kihlattu oli niin suloinen että minulle oman hommasi. Minulla on jopa pieni pöytäkuusi tuossa pöydällä, oli aamulla ihan jouluinen olo kun heräsi. Ja lunta tulee...

Vasta kahteen täytyisi mennä luennoille, pian alkaa taas tenttikausi ja minulla on motivaatio hitusen kadoksissa. Minä kun tahtoisin vain lähteä joulukirmailuihin, paistaa pipareita ja laskea pulkkamäkeä. Onneksi ei ole enää pitkä aika vaan voi rauhassa uppoutua kohta joulumaailmaan. Olen minäkin yksi jouluhöperö :)

Täällä ei valitettavasti noita pikkueläimiä näe, mutta tuo ryökälemäinen temppu oli ainakin kotona pihapiirin oravien suosiossa. Lopulta laitettiin oravalle oma kuppi pähkinöitä, se auttoi niin pitkään kuin pähkinöitä riitti (tosin linnut maksoivat takaisin ja kävivät syömässä oravan pähkinöitä).

Veikeä keksintö sinänsä tämä aamutopikki, minä kun en koskaan tuohon yötopikkiin kirjoitellut, harvemmin kun valvon yli kahdentoista.
 
Kiitos Alx kun muistutit tuosta joulukalenterista! Meinasi jäädä suklaapala raukka syömättä! Se pikku raukka olisi varmaan tuntenut itsensä hylätyksi, kun näin unohtuu.

Mitäs muuta tässä voisi tarinoida?
Tulin juuri koeviikon viimeisestä kokeesta ja yllätyn todella positiivisesti! Minähän jopa tiesin jotain! Jopa enemmän kuin missään aikaisemmassa kokeessa tällä viikolla. Ihmetyksen aiheen siitä tekee se etten edes avannut koko kirjaa vain lukaisin muistiin panot läpi ja silti sain pidemmät esseet kuin missään muussa aineessa. :)

Meillä ei oravat eksy lintulaidalle, tai jos eksyvät niin kissa antaa lähdöt, yhtään ei onneksi ole kiinni saanut, mutta viime kesänä sai variksen poikasen kiinni ja toi sen sisälle! Lintu parka eli vielä ja huusi kuin syötävä. Sai armon iskun ja kissa lensi pihalle häpeämään (tuskin se sitä tajusi kuitenkaan).
 
Wien, 10:15

Ihanaa sumuista aamua kaikille! Täällä ei ainakaan ole kovin kaunis sää, ei
aurinkoa mailla halmeilla. Olen kyllä itse iloinen ja täynnä energiaa, värjäsin
tukkani eilen tummanvioletinpunaiseksi (tai jottain sinne päin). Aah, olen
tänään täynnä energiaa.

Pitää minunkin hommata tuollainen suklaajoulukalenteri. Ostan hieman
jälkikäteen, voi saada halvemmalla. Ja saa syödä ensimmäiset suklaat
kerralla. :p Jee, enää kolme viikkoa ja pääsen takaisin lumiseen Suomeen
myllertämään! Lunta on ikävä. Ja lakritsia.
:p

Ääk, kuukauden 1. päivä tarkoittaa myös sitä, että pitää maksaa
vuokra. :shock:
 
Tulin tänne jo ennen kahdeksaa, mutta kävin ensin vastaamassa yksäriin ja katsoin Pyöreää pöytää. Avaan koneen usein ennen kahdeksaa, koska pyrin nousemaan samaan aikaan kuin mieheni, joka lähteen töihin yleensä puoli kahdeksan tienoilla. Aina ajatuksena on, että käyn vain vilkaisemassa postin ja kääntymässä Käärmeessä, jotta pääsen sen jälkeen tekemään niitä juttuja, joita varten koneen ylipäätään avasin, mutta aina tämä jotenkin venyy. :roll:

Tätä viestiä ryhdyin kirjoittamaan oikeastaan mainitakseni, että tuon Huonoja kokemuksia keskustelualueista -topikin tuloksena kävin pikaisesti katsomassa Keski-maa -foorumia, ja bongasin sieltä topikin, jossa ihmiset saivat mainostaa kotisivujaan. Hetken aikaa ajattelin, että sellainen olisi kiva täälläkin, varsinkin höystettynä kehotuksella keskustella toisten kotisivuista,, mutta sitten mieleeni tuli ensinnäkin se, että keskustelussa ei voisi välttää lannistavia kommentteja huonoista sivuista, ja sitten tajusin ajatteleeni topikin perustamista oikeastaan vain siksi, että voisin mainostaa omia sivujani, joiden oleellisin osa on keskiaika-fantasia-larpvaatteiden myyntisivu. Ja se olisi aika ... oman tärkeyden korostamista. Not me.

Joo, kello on jo vaikka mitä. Ehkä minä vihdoin ryhdyn oikeasti töihin.
 
Farian: Kontulaisten kotisivut

Pitäisi tehdä töitä. Sain eilen tietää että saan tehtäväkseni työn, josta olen odottanut tietoa kuukauden verran ja jonka olisin aikaisemmin ehtinyt paremmin tehdä. Nyt aikaa on joulukuun puoleen väliin ja aika paljon tehtävää. Ja koulussa alkoi projektiopinnot ja niitäkin pitää tehdä, sain sentään myytyä itseni eräälle päättötyötä tekevälle tekemään häneen dokumenttielokuvaansa grafiikkaa. Ei minulla ole kokemusta tv-grafiikan tekemisestä mutta siinähän oppii. Ja pitäisi viime hoitaa opintotukihakemus vaihto-opiskeluun. Ja mennä käymään terveydenhoitajalla valittamassa kipeää leukaa.
Onneksi kaikki on kuitenkin selvää joululomaan mennessä, toivottavasti.
 
Huomenta!
Jostain syystä suunnistin tänne ATK-luokkaan, alitajuisesti aikomukseni oli ihan varmasti siis tulla kirjoittamaan Aamutopikkiin. :D

Tänään onkin päivä luvassa... Pitäisi saada maalaus valmiiksi, huomenna on kritiikki. Ja illalla on pikkujoulut, jossa pitäisi soittaa pianoa (duona kontrabasson kanssa) ja laulaakin. Eli sitä ennen pitää vielä harjoitella. Ja pikkujouluiksi pitäisi tehdä jokin "teos" pikkujoululahjaksi, kerkeänköhän ollenkaan. Kaiken lisäksi tänään on lounaalla sekä päivällisellä pahaa ruokaa.

Ilman tätä topikkia olisin unohtanut suklaakalenterini! Se on sellainen halpis, missä on pahaa suklaata, mutta kuitenkin! Pitääkin kavuta vielä yläkertaan huoneeseeni, ennen kuin jatkan matkaa ateljeehen.

Ainiin, piti sanomani, että tuo ensimmäinen Kontu-kuva on hieno, siinä ei häiritse yhtään mikään, mutta toisen kuvan vasemmanpuoleisen yläkulman palkki on aivan hirveä! Ei sitä siis, vaan se ensimmäinen hieno!
 
Minä taas jätin tahallani suklaakalenterin avaamatta, onpahan jotain mitä odottaa kun menee kotiin ;) Olen koulussa Access - tunnilla, jalokuusi palloilee vieressä ja valittaa makean nälkäänsä :D Viime yönä tuli nukuttua vain kuusi tuntia, joten nyt on vieläkin sellainen sekoväsymysolo mikä oli nukkumaan mennesssäkin. Hih! *haukotus* Lauantaina voisi mennä joulukadun avajaisiin ^^ Joulu tulla jollottaa, ah miten ihanaa :heart: Moi vaan :p
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös