Virallinen ruuhkatopic

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Vehka

Unenkutoja
Vastuuhenkilö
Kummi
Tänne voi siis jokainen ruuhkaan osallistuja käydä laittamassa terveisensä. *halitus Merrille* Onneksi olkoon Kontu. :) (Anteeksi, että perustin tämän topicin...)
 
Ensimmäinen ruuhka näyttää epäonnistuneen (kyllä max. oli 24 henkeä), mutta ei anneta sen pilata juhlatunnelmaa. Onnea Kontu!
 
Iso kumarrus ja kiitos ensimmäiseksi Merrille, joka teki meille jotain näin hienoa, sitten ylläpitäjille, sitten Konnavahdeille, jotka hoitavat erinomaisesti hommansa ja sitten vielä kiitos kanssakäyttäjille.

Neljä vuotta... se on pitkä aika.
 
Hih, kerkesinkö jopa toisena kirjoittamaan tähän :p Mie en nyt keksi muuta kuin onnitella Merriä mahdottomasti siitä että on pystyttänyt tämän paikan. Paljon Onnea Kontu!

Oho, olimpa hidas. En ollutkaan toinen :D
 
Onnea minunkin puolestani! Ei meitä niin kamalasti ole, mutta myöhemmin illalla varmaan tulee lisää. Valitettavasti minä en pääse osallistumaan kahteen myöhäisimpään, mutta olen mukana vielä kello 16:sta ruuhkassa.

Lisää ihmisiä, kiitos.
 
Kello oli ja meni 12.00. Te kai olitte nukkumassa kaikki? :D 10 käyttäjää tällä hetkellä. Kokeillaas uudestaan myöhemmin.

[color=green:2e8c60fe12]Paljon Onnea Konnulle![/color]
 
Hii! Onnea Merri ja Kontu :D Varmasti tuntuu hienolta että on saanut aikaan jotakin näinkin suurta kuin rakas Kontumme :heart:
 
[color=green:2a86404f45]Onnea Kontu! [/color] *oikein iiiso hali Merrille*
Kiitoksia myös kaikille muille Kontulaisille näistä vuosista :1420:

Muoks. Todella hirmuinen ruuhka...
 
Säkillinen onnea nelivuotiaalle Konnulle! Tuhannet kiitokset Merrille hienosta työstä hyvän asian puolesta. Olkoot seuraavat neljä vuotta näitä edellisiäkin menestyksekkäämmät. :D
 
Pörh, ja itse tietysti nukuin pommiin vaivaisella parilla kymmenellä minuutilla. Noh, jos seuraava yritys tuo satoa, sen takiahan noita yrityksiä on useampia :)

Ja kiva huomata tämä topikki sitten vasta nyt kun jo asiaa valitteli toiseen paikkaan.
 
Merri sanoi:
Ja kiva huomata tämä topikki sitten vasta nyt kun jo asiaa valitteli toiseen paikkaan.

Oletko vihainen kun perustin tämän?
 
Vehka sanoi:
Merri sanoi:
Ja kiva huomata tämä topikki sitten vasta nyt kun jo asiaa valitteli toiseen paikkaan.

Oletko vihainen kun perustin tämän?

Taisi Merri tarkoittaa sitä että kirjoitti alkuperäiseen synttäritopikkiin ettei eka ruuhkautus onnistunut. :)
 
Nerwen sanoi:
Taisi Merri tarkoittaa sitä että kirjoitti alkuperäiseen synttäritopikkiin ettei eka ruuhkautus onnistunut. :)

Toivotaan. Ja olen tosiaan pahoillani että tämän perustin... :(


Siistin hieman tuota lainaussotkua. Niin ja jos topikin perustaminen niin hirvittävästi kaduttaa, niin kannattaa varmaankin sitten jatkossa miettiä, millaisia keskustelunavauksia tekee, ettei tarvitse jälkikäteen harmitella? ;) T. Thali
 
Tuli sen ensimmäisen ruuhkan ohi nukuttua. Tyhmä herätyskellokaan ei herättänyt. :roll: Mutta onnittelut Konnulle ja suuri kiitos siitä Merrille.
 
Vehka sanoi:
Toivotaan. Ja olen tosiaan pahoillani että tämän perustin... :(

Mitä turhia. Ei ehkä ihan yleisten sääntöjen mukainen aihe, mutta sopii poikkeustilan henkeen. :)
 
Nerwen sanoi:
Vehka sanoi:
Toivotaan. Ja olen tosiaan pahoillani että tämän perustin... :(

Mitä turhia. Ei ehkä ihan yleisten sääntöjen mukainen aihe, mutta sopii poikkeustilan henkeen. :)

No hyvä... *hymähtää* Arvelin, että muuten tätä ruuhkaa olisi voitu vatvoa muualla liikaa...
 
Onnea oikein paljon neljävuotiaalle Konnulle! :)
Piti tulla jo vähän aikasemmin, ettei vaan myöhästy...
Seuraavaan ruuhkaan en pääse, mutta yritän muistaa tuon 22.00 ruuhkan.
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös