Virallinen yötopic

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
R

Riku

Vieras
Tässä se nyt sitten on. Virallinen yötopic.

Älä kirjoita tähän topiciin muuta kuin 00:00 - 05:00 välisenä aikana!

And now... Häröily may begin. Gentleman, start your engines, bake your pizzas, connect your mIRCs and let the night hobbies begin! ^^
 
Riku sanoi:
Älä kirjoita tähän topiciin muuta kuin 01:00 - 05:00 välisenä aikana!

"Virallinen yötopic Lähetetty: 03.06.2003 00:28"

Virhe!!

...Anteeksi, oli pakko. Poistan tämän kyllä joskus. Muuten, siis onko tässä topicissa vain tarkoitus häröillä ja kasvattaa viestimäärää keskellä yötä? Kysyn vaan...

/edit: Ei siinä mitään virhettä ollut, Konnun kello vain oli rikki. Siis oikeasti Riku oli ihan oikeassa ajassa.
 
jee, pääsinpäs oleen eka joka tähän yöllä nyt kunnolla skriivaa.. :wink: Gandar älä nyt ole mikään ilonpilaaja.. ei kai yöllä nyt voi edes olettaa että mitään kovin järkeävää tulee keksittyä, joten monet varmaan vain kasvattavat viestimäärää... :) löysäile vähän..heh..sori..
 
Minun puolestani minulta saa vaikka nollasta postimäärän joka aamu, jos se siitä on kiinni...

Ja tosiaan, kirjoitin aloitusviestin puoli tuntia ennen aloitusaikaa, kautta likaisten varpaitteni. Pitää olla varovaisempi tästä lähtien. :)

Nyt ei kyllä suuremmin nukuta; lomalaisen unirytmi on jo tarttunut, vaikka työtkin alkavat jo perjantaina. Pitää ehkä parantaa asiaa ennen viikonloppua. Tässä naukkailen colaa ja irkkailen iloisena erään kanssa. :)

<i>"Good night, [Kontu]... Sweet dreams."</i>
 
sama mulla.. lomarytmi on tosiaan ottanut vallan.. ja huomen aamulla pitäisi olla pelottavan hammaslääkäritädin luona.. iik!!
jee, istuskelen pimeässä huoneessa ja irkkailen erään hauskan hepun kanssa... :wink: :) wehehee..
goody night!!!
 
Yösähkö on halpaa :D Kyllähän sitä nyt lomalla valvotaan myöhään kunhan nyt ennen keskipäivää heräisi.
 
Olenko ensimmäinen joka kirjoittaa tähän oikealla ajallaan? Vai kärsinkö taas tilapäisestä sokeudesta?
Yön puheenaihe.
Ah, hyvä minä :p.
Onko minulla siis jotain asiaa?
Ei oikeastaan. Kerron vain painuvani nukkumaan tarkastettuani mailini.

Eikös ollutkin kiintoisa viesti? Viesti joka ei ollut tippaakaan turha.
Ja miä olen väsynyt.
Ystävät ymmärtäkää... :wink:
 
Etpä jää ainoaksi.
Huh huh, että on hiljaista.
Eipä mitään elämää missään.
Oliko minullakaan asiaa?
Ei todellakaan.
Huomasin vain tämän topicin.
Katsotaan olenko parin tunnin päästä vielä tässä.

Olen luovalla päällä:

Ogei

--->
 
Taas tullut valvottua jonkin verran. Mihinköhän se aika on oikein kulunut? No, ainakin kaikkia testejä olen tehnyt, nyt tiedän olevani sekä mies että voikukka. Sekä 78% hyvä ihminen. Sekä Porche.
Kamalaa kun ulkona on valoisaa. Eihän siellä mikään yö olekaan. Tällaista se on tämä Suomen kesä. Ja linnut laulaa ulkona niin, etten varmaan saisikaan nukutuksi vaikka yrittäisin. Tai no, oma huoneeni on toisella puolella taloa, lintujen ulottumattomissa.
Ahvenessa on taas hivenen hiljaista. Mikä siinä on, ettei porukkaa ole aktiivisesti juttelemassa kello 4:11? Jotenkin huono ajankohta vai?
No, eipä tässä kai auta muu kuin kohtaloonsa alistuminen (mikä on mm. aamulla herääminen) ja nukkumaan meneminen. Ties vaikka näkisi jonkun hyvän unen.

Hyviä öitä vaan koko Käärmeelle, tämä yö on kai sitten finito minun osaltani!

Edit: Tämä Käärmeen kello on kyllä vähän pielessä...
 
Hehee :) Ruusa ei ole ainoa, kuka täällä on hereillä..

Ahvenessa vähän aikaa sitten innostuimme tekemään jotakin testejä. Järkevää touhua sekin.

Ruusa juuri meni nukkumaan, minä lähden tekemään nuudeleita. Voin nukkua sitten päivällä, sillä syötyäni lähden ulos.
 
Hmm... Pakkohan tänne on postata, kun kerrankin satun olemaan hereillä [ja vieläpä käärmeessä :D] tähän 'viralliseen' yöaikaan. Eri asia sitten, onko minulla tänne jotain asiaakin.

Nyt on kyllä sellainen vaihe, että väsyttää aivan älyttömästi. Olisikohan meillä cokista? Kerrankin kun isä ei ole kotona käskemässä nukkumaan, niin pakkohan sitä on ottaa kaikki ilo irti ja kukkua hereillä. Ulkona on aika pimeää, mutta ei niin pimeää kuin talvisin. Kyllä huomaa, että on kesä. Voisi lähteä ulos, jos jaksaisi. Ja jos ei asuisi täällä 'ah-niin-vaarallisella' pääkaupunkiseudulla. Nyt täytyy vain tyytyä istumaan sisällä.

Kääk! Huomasin juuri ampiaisen aivan näppikseni vieressä. Miten ihmeessä en ole nähnyt sitä aiemmin? Ampiaiset ovat pelottavia *tärinää*. Nyt se katosi jonnekin pöydän alle. Tehköön mitä tekee, kunhan ei tule minun lähelleni. Tosin saatan vähän ylireagoida tuohon pikkuiseen hyönteiseen. Ne vaan ei ole kivoja.

Käärmeessä on vielä meno päällä. Vielä kun jaksaisi seurata sitä keskustelua. Taidanpa lähteä nukkumaan, vaikka kello ei vielä olekaan kovinkaan paljoa. Lähden turvaan tuolta pelottavalta pistiäiseltä, joka tietääkseni kantaa nimeä ampiainen. Toivottavasti se vaan ei tule minun huoneeseeni. Sitten nimittäin kiljun, enkä haluaisi herättää koko taloa. Pitävät vielä hulluna.

Hmm... Tulipas taas paljon juttua, pitkä teksti. Yöllä sitä juttua vaan tulee :) Mutta nyt toivottelen ihmisille hyvät yöt ja lähden nukkumaan.

*poistuu heilutellen kättään ja pälyillen vauhkona ympärilleen - ei kai täällä ole ampiaisia?*
 
Heehee!
Tän yön eka kirjottaja...
Vaikka kello on vasta yksi, väsyttää niin maan hitsisti! :roll:
Takana raskastakin raskaampi työpäivä (niin niin), ja huomenna tai siis tänään, olisi tiedossa vapaata! WHiPPEE!
Ei sormetkaan enää taivu näille näppäimille, näkisittepä mitä kirotusvihreitä tänne tulee!! :wink:
*haukotus*
en malta lähteä nukkumaankaan...
jos joisi kupin kahvia ja valvoisi vielä 2 tuntia, enpä taida jaksaa! Tulisi vaan lisää puhelinlaskua... :(
Pyh...

edit: ja tosiaankin Konnun kello on väärässä, mulla koneella näyttää olevan 1:04
 
Mutta juu, vielä ihan pakko sanoa yksi juttu. Minä olin yön eka postaaja ;)
Mutta ääk! Ihan kuin ampiainen kävelisi selässäni. Tai joku ötökkä. Olen tulossa vainoharhaiseksi. Apuaah! *pakenee*
 
Wihii!!
Pääsinpäs vihdoinki tänne kirjottamaan :lol:

Meinas kyllä mennä tämäki yö ohi, mutta sittenpä lähdin ulos sateeseen vesilätäköihin hyppimään :D Noin ja nyt pidättekin minua entistä sekopäisenpä.. No, ei se mitään..
Vesilätäköissä on kiva hyppiä. Pitäis vaa hommaa kunnon kumpparit ettei aina kastuis sukat :? On meinaan harvinaisen ikävä kävellä kun kuuluu läts, läts, läts aina kun astuu.. Noo pieni haittapuoli..

Ei kyllä se on tutumaan lähettävä.. Ties mitä tänne muuten kirjoittaa. Ja huomenna uutta ja pientä ja sulosta serkkua kattomaan :D
 
Niin, pitäisiköhän minun tänne kirjoittaakaan, kun juuri kirjoitin Yön hulluutta -topicciin pitkän jutun täyttä bullshittiä. Noh, en nyt ihan, mutta suuremmaksi osaksi.

Pihalla sataa. Olisi oikeastaan aika ihanaa mennä vain pihalle istuskelemaan, meillä kun on sopivasti tuo katos tuolla takapihalla pystytettynä. Istua siellä vain ja odottaa auringonnousua. Voih. Noh, teen sen kyllä mielummin silloin kun olen täysin yksin kotona, koska jos isä sattuu heräämään, hänellä olisi monta kysymystä. Ja pahin juttu olisi se, etten osaisi varmaankaan vastata niihin. Silloin saattaisin näyttää hyvinkin oudolta. Huhhuh.

Aivastuttaa.

Täytyypä käännyttää Nukkumatti pois, ei vielä. Ehkä myöhemmin.
 
A-haa! Maineeni on pelastettu. Minä kirjoittelin tänne viimeksi ihan kunnolliseen aikaan, mutta Konnun kello oli sotkenut sen viestin kellonajan. Hehee, älkääpä siis minua syytelkö.

Iskä taas kailottaa jo toista tuntia 'nukkumaan, Riku, nukkumaan', kännissä luonnollisesti. Ei jaksaisi. Taidanpa tässä vielä vähän aikaa pyöriskellä foorumeilla ja saada War of the Warsia kirjoitettua eteenpäin...
 
Haa, enpäs olekaan vielä tänne kirjoittanut tänä yönä :) .
Hauska saada parempaa tekemistä kuin ahvenen yli-innokkaan (tylsän) väittelyn seuraaminen. No ihme sinänsä, että tähän aikaan on minkäänlaista keskustelua.
Vähän aikaa sitten ukkosti ja sähköt meni, mutta nyt on onneksi taas valoa kansalle (joka pimeydessä vaeltaa). Pimeässä ei ole kiva kirjoittaa, kun näppäimistöä ei näe kunnolla. No, kyllä minä melkeen ilman valoa pystyn kirjoittamaan, mutta kivempaa se valon kanssa on (screenin valo ei oikein valaise näppäimistöä kunnolla).
Pitäisikö minunkin lähteä ulos hyppimään, jos sateen jäljiltä olisi jäänyt jotain kivoja lätäköitä... No siellä on kyllä aika pimeää ja kuka ties kylmääkin, en jaksa mennä lämpömittarille katsomaan. Joten en taida jaksaa mennä uloskaan [10]
Olisipa nuo vanhat hymiöt vielä toiminnassa...

Edit: Illan, eikun siis yön kysymys: Tupakka vai saippuakuplat?
 
Riippuu polttaako vai ei polta.
Minä en polta, enkä saisikaan mistään, enkä aiokkaan alkaa. Siis saippuakuplat. Ne on kivoja. Ihanat värit. Harmi ettei voi saada niitä talteen.

Minä muuten näin tämä, nukkuessani. Outoa.
 
Joo.
Saippuakuplissa on asennetta.
Macci on parempi kuin Win/PC.
Tupakka EI ole kaunista.

Liian myöhään Ahvenessa siis. Nenä painaa aamulla, puoli kapakkaa taitaa pitää minua hulluna, joku taitaa miettiä minkä ikäinen oikeasti olen ja piilarit rahisevat silmissä. Mutta, ja, sekä, että minulla on kuulkaa kivaa. :)
 
Njääh. Riippuu seurasta. Vastaisin, että tupakka ainakin koulukavereiden seurassa, mutta kun en polta niin sanon että ei kumpikaan :D Saippuakuplat sitten vähän vapaammassa seurassa.

Hmmh. Niin. Olenkohan taas yön eka postaaja? Olen ruvennut kukkumaan taas öisin. Ei kyllä jaksaisi, mutta silti. Käärmeessä on taas meno päällä, en olekaan ainoa, joka kukkuu. Visa menossa ihan innolla ja olen viimeisenä. Noh, ei voi mitään. Kivaa on silti :D

Hmm... Toivottavasti tänään ei näy amppareita, en tykästä niitä :roll:
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös