Vuosijuhla 2023 + Vuosijuhlamiitin ohjelma.

Samooja

Varapuheenjohtaja
Suomen Tolkien-seura
Vuosijuhlamiitti on Särsjärven leirikeskuksessa 5.-8.1.2023.
Varsinainen miittitopikki täällä.

Vuosijuhlassa on perinteisesti ollut hieman enemmän ohjelmaa, kuin syys-tai kevätmiiteissä.
Tässä tiedot, mitä tällä hetkellä on suunniteltu:


Ohjelma:

Pikkujoulut perjantaina klo 16 alkaen

- Seura tarjoaa pipareita (miittiläiset leipovat itse) ja glögiä.
- Mathom-lahjanvaihtoa
(Miittiin voi halutessaan tuoda mukaan mathom-lahjan, jotka jaetaan pikkujouluissa. Niille, joille sana ei ole tuttu, kerrottakoon hobittien tarkoittaneen mathomilla pieniä juhlista toisiin kiertäviä lahjoja, joten älkää ostako mitään uutta, vaan ottakaa kotoanne mukaan jotain itsellenne tarpeetonta, mutta ehjää tavaraa ja pankaa se pakettiin.)

Kontulaiset Kuutamolla
Konsepti perustuu Kuutamolla tv-sarjaan, jossa jokainen kilpailija kertoo 3 väittämää. Näistä 2 on tosia ja 1 epätosi. Muut kilpailijat/yleisö saavat esittää tarkentavia kysymyksiä ja sen perusteella tulisi arvata, mikä väittämistä on totta ja mikä ei.
Olen itse lupautunut juontamaan tämän ohjelman. Kisaajiksi ovat lupautuneet @Olórin,@Rhosgobella, @Pagba ja @Titiuu.


Vuosijuhla lauantaina klo 16 alkaen

@Mic on lupautunut vastaamaan Vuosijuhlan ruokien organisoinnista.
Miittiläisiä tullaan nakittamaan ruuan valmistustöihin sekä perjantaina että lauantaina.


Vuosijuhlan ohjelmaa: (ei missään tarkassa järjestyksessä)
- Maljannosto
- PJ:n puhe
- Jokin ohjelmanumero (jos löytyy tekijää)

- Seuran puolelta ohjelmaksi on tarjolla filkkilauluja (monisteet ovat valmiina The Miitin jäljiltä).



Muuta ohjelmaa
- Neuvottomien Neuvoston tietovisa (vastausaikaa koko miitin ajan)
 
Last edited:
Mahdolliselle vapaaehtoiselle ruuasta vastaavalle pari ajatusta, mitä hallituksessa on pohdittu:

Jonkinlainen kasvispata, jossa ainekset voi heitellä leirikeskuksen isoon pakkiin kypsymään itsekseen. Lisäksi yksinkertainen salaatti?
Esim. tämän tyyppinen ratkaisu

Jälkiruoaksi esim. omena-kaurapaistos?
 
Edelleen ilmoittelen että voin olla kokkausapuna :)

Kokkausapua nakitellaan sitten miitissä, mutta hyvä toki tietää etukäteen että auttajia on.
Itse vuosijuhlan ruuan organisoija/ vetäjä/järjestäjä täytyy kuitenkin löytää ensin.
 
Muistuttelen tästä.
Mikäli Vuosijuhlassa halutaan syödä lämmintä ruokaa, niin ruokailun organisoija/vetäjä/järjestäjä täytyy löytyä jostakin.
 
Ruokailun organisoija on löytynyt eli saatte lämmintä ruokaa Vuosijuhlassa. 😃
@Mic heiluttaa tahtipuikkoa keitttiössä, miittiläiset tulevat auttamaan järjestelyissä. Nakkilistalle tulee kohdat Vuosijuhlaa varten.

@Olórin ja @Rhosgobella ovat ystävällisesti lupautuneet olemaan Kuutamolla. Löytyisikö vielä kolmas kilpailija?
 
Kuutamolle löytyi vielä parikin kisaajaa lisää. @Pagba ja @Titiuu tulee myös, neljällä kisaajalla on varaa myös siihen jos tulee äkillisiä poissaoloja. 👍
 
@Micco lupaili Neuvottomien Neuvoston tietovisaa miittiin. Seuran vuosien varrella saamista kirjalahjoista saadaan myös asianmukaiset palkinnot kisalle. 👍
 
Ylös