Vuosijuhla 3.1

Mic

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Kutsu vuosijuhlaan. Vuosijuhla on perinteisellä paikallaan 3.1.2013 klo 18 alkaen. Paikkana on viime vuoden tapaan Ravintola Plevna osoitteessa Itäinenkatu 8, 33210 Tampere. Ohjelmassa ainakin perinteinen maljannosto (yhdistys tarjoaa maljajuoman). Itse tapahtuma on maksuton, ruoan ja juoman jokainen maksaa itse. Ilmoittautuminen tapahtumaan 29.12. mennessä suomentolkienseura@gmail.com.
 
Olisin ehkä tulossa Vuosijuhlaan, mutta olisi kiva tietää, ketä muita on tulossa, onko jatkoja ja olisiko mahdollista päästä jonnekin yötä. :)
 
Luultavasti ollaan Novan kanssa tulossa. Ei tosin voida viipyä kovin pitkään kun on työviikko ja matkaa kotiin senkin verran kun on. Mutta yritetään päästä paikalle ainakin siksi aikaa että saadaan syödäksemme Plevnan herkkuja :)
 
Paikalle oon tulossa, avec todennäköisesti jää kotiin, kun työpäivä seuraavana päivänä. Eli jatkoja ei oo ainakaan meillä. :D

Samasta varhaisesta aamuvuorolaismussusta johtuen meidän patja- tai sohvamajoituspaikka ei ole ensimmäisenä tyrkyllä, ellei sitten mistään muualta löydy mitään.
 
Minä ja Delvor ollaan kyllä tulossa, mutta jostain tarvitaan myös yö/jatkopaikka kun onnibussi haluaa viedä meidät Jyväskylään vasta seuraavana päivänä. Vampire? :p
 
Jasdril sanoi:
En osaa vielä sanoa, täytyy kysyä poikaystävältä asiasta. Itse olisin kyllä torstaina kivasti vapaalla, niin pääsisin vuosijuhlaan. Mutku sit perjantaina pitäis olla aamulla klo 5.30 töissä, että olen tässä hieman kahden vaiheilla...:p
 
Ilmoittauduinpa sitten minäkin mukaan. Muistakaahan, että ilmoittautumisen deadlinepäivä on tänään, joten hopihopi. :)
 
Kaippa sitä itsekin voisi joskus tehdä muuta, kuin istua koneella. En kuitenkaan kauhean myöhään ole paikalla,
kun tosiaan pitää olla töissä seuraavana aamuna hyvin epäinhimilliseen aikaan. :p
 
Joudun jättämään tämän valitettavasti väliin. Mulla on seuraavana päivänä eräs meno, jota pitää valmistella jonkun verran ja Tampereen ekskursio siinä sivussa voi olla vähän liikaa.
 
Ylös