Vuosijuhlamiitin 2017 ohjelmatopiikki

Olórin

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Tässä topiikissa voi ehdottaa ja keskustella vuosijuhlamiitin ohjelmasta.

Ohjelmaluonnos:
to
  • Alkuinfo (pakollinen) - Olorinin ja kaikkien/useimpien osanottajien saavuttua paikalle
  • Ylpeys ja ennakkoluulo -minisarjamaratoni (vapaaehtoinen, jatkuu tarvittaessa muina iltoina)

pe


  • Yhteisruuan kokkaus klo 13 alkaen
  • Iltapäivästä (esim klo 14 alkaen) origamityöpaja /Isilmire
  • Illalla (n. klo 18/19) joulunjälkeiset pikkujoulut eli ”isojoulut” - pukki vierailee, mathomien vaihtoa, keskimaisia joululauleloita (Steelsheen ystävällisesti lupautunut säestämään)
la

  • Iltapäivästä (esim klo 14 alkaen) neulakinnastyöpaja /Satekai
  • Klo 14 hallituksen kokous
  • Illalla (n. klo 17/18 tai miten keittiö päättää) Vuosijuhlapäivällinen, maljannosto länteen. Juhlaisa pukeutuminen sallittua!
  • Ohjelmaa (sketsejä, PeterJacksonin puhe), minkä jälkeen vielä päivällisen jälkiruoka
  • Yhteiskuva, jos kuvaaja löytyy
su
  • Loppusiivoilua yhdessä



Viime vuonna miitissä oli ainakin seuraavanlaista ohjelmaa:
Vuosijuhlan ohjelma 2016 sanoi:
Torstaille on suunniteltu sokerin valantaa . Jokainen aikuinen voi halutessaan ampua omia rakettejaan.

Perjantaina klo 15 järjestetään Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n vuosikokous, jossa käsitellään edellisen vuoden tilinpäätös ja vuosikertomus sekä vastuuvapauden myöntäminen edelliselle halliukselle.

Illalla ovat vuorossa pitämättä jääneet pikkujoulut. Rhosgobella on lupautunut järjestämään jotain ohjelmaa pikkujouluihin. Perinteisesti pikkujouluihin kuuluvat tietysti piparit, glögi ja lahjat, joita kaikkia on tälläkin kertaa luvassa. Jos siis haluat osallistua lahjojen vaihtoon, muista hankkia pieni, noin viiden euron arvoinen lahja.

Lauantaina vietetään Seuran vuosijuhlaa ja Tolkienin syntymäpäiviä illallisella. Vuosipäivä on oikeastaa 3. tammikuuta, mutta koska se on sunnuntai, päätettiin tällä kertaa juhlistaa juhlan aattoa eli lauantaita. Illallisella tarjolla on sienirisottoa, salaattia ja jälkiruoaksi juustokakkua. Ohjelmassa on mahdollisesti lauluesitys, puheenjohtajan puhe sekä maljannosto. Juhaan toivotaan juhlavaa tai keskimaahenkistä pukeutumista.

Kaikki tässä mainitut tarjoilut (sokerit, piparit, glögi, juhla-ateria, maljat) sisältyvät miittimaksuun.
Pääsääntöisesti miitit koostuvat vapaamuotoisesta pelailusta, elokuvien katselusta ja jutustelusta, ja jokainen voi järjestää ohjelmia ja osallistua niihin niin halutessaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon käyttäjä:
Kun nyt kovasti oli kesällä haastattelua Urjalan Sanomiin, niin miten olisi haastattelu yli satavuotiaan Suomalaisuuden Liiton jäsenlehteen Suomen Mieleen? Aiheena voisivat olla Tolkienin suomalaiset vaikutteet. Itse tietysti toimisin seurapiiritoimittajana.
 
En aio järjestää, mutta ilmoittaudun aktiiviseksi osallistumaan origamiin, lauleluun ym kivaan puuhaan. :)
Sikäli kun pääsen/pääsemme paikalle. Mitä kovasti toivon.
 
Kointähti, tosi kiva ajatus :)
Minulta jäi viime miitissä se näytelty Kiki näkemättä ja jos vaan pääsen paikalle ja @Merri pääsee paikalle niin olisi kiva yrittää uudestaan sen katsomista.
 
Voi että, minähän voin suorastaan lahjoittaa kyseisen DVD:n sinulle! :D
 
Mainitsenpa senkin seikan, että Labyrinth-elokuvaan pohjautuva lautapelini saapunee hyvissä ajoin ennen miittiä. Tämä siis vinkkinä, jos jotakuta kiinnostaa lähteä sen kautta matkalle "through dangers untold and hardships unnumbered to the castle beyond the Goblin City to take back the child that was stolen".
 
Tuleehan Marrying Mr. Darcy zombie- versio paikalle? Olen pelannut kyseistä lisäosaa vain kerran ja janoan revanssia! :D
 
Olen nyt innostunut neulakintailusta ja haluaisin oppia lisää eri tekniikoita. Osaan itse lähinnä alkeet suomalaisesta 2+2 tekniikkasta, mutta olen kokeillut muutamaa muutakin. Pitäisikö pitää neulontapajaa? Oma tasoni tällä hetkellä on yhdet lapaset valmiina ja sukat aluillaan. Omistan yhden kirjan aiheesta ja voisin sen ottaa mukaan.
 
No siinä tapauksessa minä en ehkä enää ota Mr. Darcya mukaan. Ehkä kaksi peliä riittää tyydyttämään kaikkien paikallaolijoiden pelinälän. :D
 
Joku (@Shetai ?) lupailin aiheeseen perehdyttävää videomaratonia seuraavaan miittiin. Liekö tarjous vielä voimassa? Minä, vaikka pari kertaa olen pelannutkin olen edelleen ihan pihalla taustatarinasta.
 
Jaamar, Mario lukee koulussa äidinkielen kurssia varten Ylpeyttä ja ennakkoluuloa, ja olen aika vakuuttunut, että kirjan valintaan vaikutti (sen lisäksi, että luokkakaverit olivat jo ehtineet viedä mielenkiintoisemmat kirjat koulun kirjaston hyllystä) Marrying Mr. Darcy ja halu saada selvyys siihen, kuka kukakin hahmo oikeastaan on ;)
 
Ylös