Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 2.1–6.1.2015

Onhan minun pitänyt tännekin kirjoittaa. Oli tosi kiva miitti! Hauskaa kun sai ihan rauhassa miitata miettimättä milloin joku tahtoo tissille tai vaihtoehtoisesti sitä miten kukaan ei muka halua viettää aikaa minun kanssa. Kumpikaan ei käynyt edes mielessä. Juhlapuun peliä oli kiva pelata, yhteisruuan kokkailu oli ihan kivaa vaikka onnistuinkin sulattamaan kauhan *hups*. Tiskaaminenkin oli oikeastaan ihan mukavaa.
Juhlan ohjelma olisi ehkä vaatinut jonkun suuren ruudun missä nopan luvut näkyvät tai jotain. Jäi vähän jotenkin ulkopuolinen olo katsojana. Mutta kiva silti kun joku jaksaa ideoida ja toteuttaa juttuja! Kasvissosekeitto oli jotenkin ihan taivaallisen hyvää.

Kai sitä kiitoksiakin tavan mukaan olisi kiva jakaa. Kun on hyvä miitti niin se on tietysti kaikkien miittiläisien yhdessä aikaansaama ilmapiiri, mutta jos nyt erityisesti nimiä pitäisi (tai saisi) mainita niin Heathertoes, Satekai, May ja Isimíre. En edes tiedä miksi, mutta teistä jäi erityisen lämmin mieli.
 
Minäkään en muistanut kirjoittaa mitään tänne. Miitissä oli kivaa, erityisesti kiitän vuosijuhlan järjestäneitä. Avanto (mataluudestaan huolimatta) ja sauna olivat miitin kohokohtia. Päivävierailijoita on aina mukava nähdä – ja tietysti (minulle) uusia tuttavuuksia Ulmoa, Smaug Kultaista, Sméagol Preciousia ja Syrenaa.
Minusta on myös ilahduttavaa, etten ole vielä kertaakaan Hämeenkoskella ollut tekemisissä astianpesukoneen kanssa, joten kiitos niille, jotka sitä pyörittivät ja pesivät minunkin astiani. :grin:
Kiitos Qoheletille hieronnoista ja Helsingin joukolle avusta autoni jarrujen sulattamisessa. Olisi ollut jokseenkin kurjaa jäädä sinne odottamaan aikaa lämpimämpää.
(Sisätilojenkin kylmyydestä muuten paljon miinusta. Minä olen muutenkin viluinen ihminen, en todellakaan tykkää oleilla saati nukkua 17 asteessa.)

@emarde: It was great to get to know you. :)

PS: Kydyn ja Masin poikanen ei ole vieläkään saanut nimeä. Pyörittelen paria vaihtoehtoa mielessäni...
 
Ylös