Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 2.1–6.1.2015

Kyllä puuttuu. Tästähän on tulossa vuoden isoin miitti.

*rumpujen pärinää*

... mikä tapahtuisi joka tapauksessa, koska kyseessä on vuoden ensimmäinen miitti!

*pätämshhhhh*
 
Hei on varmaan käynyt joku virhe, tai itse olen sählännyt ja laittanut tulevani lauantaina, mutta olisin kyllä tulossa jo perjantaina! Ja jos lähtöpäivä piti myös ilmoittaa, niin hamaan loppuun asti olisin, eli tiistaihin :)
 
Minun kohdalla sama virhe. Olisin ollut tulossa jo lauantaina ja poistumassa sunnuntaina.
 
Korjattu :) Heppulille kerkesin ennen viestisi lukemista laittaa jo yksärin, voit ignoorata sen.
 
Minä ja Freyjakin ilmoittauduttiin. Pyritään olemaan la-su. Vorlon menee tässä ennen joulua testamaan yökylässä olemista niin sen mukaan ollaan yökin :) Yön yli oleminen on tavoite!
 
Kaikkien elämän helpottamiseksi nyt myös manuaalisesti päivittyvä taulukko, josta voit tarkistaa onko meillä oikeaa dataa miittaamispäivistäsi sekä paljonko sinun pitäisi miitistä maksaa, jos olet maksanut seuran jäsenmaksun (minä en pääse käsiksi tietoihin että oletko vai etkö):

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bfT-ADCXpF2IlFRDFCk5o9tnCMZ2GfImAsAT5HYZhOo/edit?usp=sharing

Tässä vaiheessa myös näyttäisi siltä, että koko miitin mittaisia yöpaikkoja on jäljellä kolme ja su-ti ajalle löytyy sen lisäksi neljä paikkaa.
 
Last edited:
Miitti on täynnä. Seuraavat ilmoittautumiset menevät varasijoille.

En tosin itse näe estettä sille, että kun on noita jo sunnuntaina lähteviä, etteikö sallittaisi ilmoittautua su - ti?
 
Minustakin pitäisi pystyä ilmoittautumaan su-ti vielä kun tilaa kerran on :)

Ja onko siellä vielä yksi sänky vapaana, kun Jaamar ei tainnut olla yötä?
 
Jaamarin ei-yöpyminen on jo laskettu, jolloin miitti on just nyt täynnä. Ja kyllä minä olin ainakin koko ajan aatellu että su-ti ajalle saa tietysti ilmoittautua :)

Uskoisin myös, että jos tiedetään etukäteen samassa sängyssä nukkuvia pariskuntia (koska näitä todistetusti on), voidaan näiltä jääviin sänkyihin ottaa myös osallistujia.
 
Last edited:
Ei sitä Jaamaria tossa ilmoittautumislistassa ole laskettu pois, taulukossa vain. Minun nähdäkseni Atheonin jälkeen on vielä yksi tyhjä paikka.

Edit: ai sinne olikin jo Halti ilmoittautunut, ei sitten mitään. :D Eilen kun Merri laittoi tuon viestin niin miitti vaan ei vielä ollut oikeasti täynnä.
 
Kiitos Otakin huomion Toisaalla, ei ilmoittautumiskapasiteetissamme tosiaan ole otettu niitä kahta keittiön takaista huonetta lukuun. Pahoittelen (kauan kestänyttä!) virhettä. Eli miitti ei ole vieläkään täynnä ja miitin kokonaiskapasiteetti on 38 miittiläistä.
 
Last edited:
Koska (toivottavasti) minulla on edessä muutto noin viikon sisällä vuosijuhlamiitistä, olisin kiinnostunut lähinnä päivävierailuista. Jos joku muu autollinen tulee Tampereen suunnalta viikonlopun aikana niin kyyti olisi kiva, voisin ehkä käyttää meidänkin autoa, jolloin kyytiläiset (ja dieselkulujen jakajat) ovat oikein tervetulleita.
 
Tuon la-su yöpymisen lisäksi me tullaan ehkä päivävierailulle maanantaina. Jos douv et saa muuta seuraa, niin liity silloin meidän kyytiin :)
 
Jaamarin ei-yöpyminen on jo laskettu, jolloin miitti on just nyt täynnä. Ja kyllä minä olin ainakin koko ajan aatellu että su-ti ajalle saa tietysti ilmoittautua :)

Uskoisin myös, että jos tiedetään etukäteen samassa sängyssä nukkuvia pariskuntia (koska näitä todistetusti on), voidaan näiltä jääviin sänkyihin ottaa myös osallistujia.

Miitti on nyt vissiin petipaikkojen osalta täynnä.

Itse en ole ilmoittautunut miittiin, mutta pariskuntamme toinen puolisko on.
Voinko ilmoittautua miittiin, jos jaan jo varatun yöpaikan puoliskoni kanssa?
Vai meneekö ilmoittautumiseni varasijalle, jos teen sen tässä vaiheessa?
 
Voit ilmoittautua. Merrin lista ei edelleenkään huomioi Jaamarin päivävierailua, eli myös yksi sänkypaikka on ihan oikeastikin vapaana.
 
Ja eikös siellä ole lisäpatjojakin useampia? Eli jos patja lattialla riittää nukkumapaikaksi, niin miittipaikkoja olisi vielä pari lisää. Sitten tosin ei sinne saliin voi tehdä yhtä isoa mahautumispistettä. :p

Olen vähän harkinnut käyrätorven ottamista mukaan, kun yleisöltä on tullut välillä pieniä toiveita siitä. Saatte ihmetellä ja ihastella kauneinta ja parasta vaskisoitinta. (Huom., tämä ei ole lupaus konsertoida vuosijuhlassa.) Vielä ei kuitenkaan ole varmaa, saanko torven kuinka kätevästi täältä Jyvästä joululomalle mukaan. Jää nähtäväksi.

Mahdollisista kyytiläisistä olisi edelleen kiva kuulla. Listalla näkyisi olevan nimiä, joiden takana olevat henkilöt tietämykseni mukaan saattaisivat olla tulossa samana päivänä samasta suunnasta.
 
Ylös