Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 2.-5.1.2014

Valitettavasti minun pitää perua osallistumiseni, jälleen kerran :( Pitäkää kiva miitti.
 
AAAAAAAGH! Miksen minä koskaan saa nähdä heppulia miiteissä. TÄMÄ ON EPÄREILUA!
Saakeli.
(Muuten Jas, Raseena tulee samalla kyydillä kuin minä, eli Shetain Miittiwagonilla.)
 
Mä en enää suostu kohta poistamaan Heppulia listalta ollenkaan! :3

Vampire, kuitattu. :) Jyväskylän teräsponikyydissä siis yksi paikka vielä tilaa. Morppa tulee kyytiin.

(Muutkin saa ihan oikeasti päivittää taas aloitusviestiin niitä kyytejä, saattaisin jopa hurjasti arvostaa moista hyvän tahdon elettä :p )
 
Ryöst ryöst, kyllä mä voin Lehtiksenkin autoon lähteä, eipä tarvi junailla ihan niin paljon.
 
Eli Heathertoes ja Híranneth tulossa kyytiini Hämeenlinnasta. Pistäkää vaikka yksärillä mulle jossain kohti tietoa mikä olisi hyvä aikataulu. Ja Roherynin kyydissä siis kahdelle vielä tilaa.
 
Mietin tässä juuri, että jos Mäntsälän kyydissä on nyt kerran tilaa, niin pääsisin halvemmalla lipulla sinne. Eli jos hyppäisinkin Nerwenden kyydin sijasta purrin kyytiin :)
 
Hähää, yritin etsiskellä edellistä viestiäni tarkistaakseni mitä olen loruillut, mutta eihän se vain tänne asti ole päivittynyt, höh.

Kuitenkin, sijaintini ennen miittiä on vielä epäselvähkö, mutta todennäköisimmin kulutan aikaa joko Joensuussa, Hämeenlinnassa tai Lahdessa. Sen seurauksena potentiaalisimpia kyytivaihtoehtojani olisivat May tai Nerwende, mutta teen lopullisen anomuksen joskus myöhemmin.

Yhteisruokailun kohtalo taitaa olla kysymysmerkin alla mutta jos toteutettavaksi menuksi asettuu joku lihaton vaihtoehto niin liittyisin mielelläni remmiin mukaan, jos ei, niin järkkäilen omat ruokailuni :)

Hyvvee joulupäivän jatkoo!
 
Joo Hiranneth kyytiin vaan :) Voin myös ajaa Lahden kautta jos on tarvetta!

p.s. hups maksoin miittimaksun vasta nyt, en ole hyvä muistamaan rahajuttuja ja joulu vielä sekoittaa ajatukset täysin...
 
Tjaaa, taidan tätä menoa tulla jälleen omalla autollani miittinkiin.

Jokin aika sitten laittamani Kirjaesittely-ohjelmaehdotukseni tuntui saavan jonkin verran peukunnostoja ja yleistä hiljaisuutta
(minkä kaikki luonnollisesti tietävät kaikkein suurimmaksi myöntymisen merkiksi:grin: ).
Ja se oli vasta ensimmäinen ehdotukseni! Niitä näet riittää.

Esimerkiksi Yksi mieleen tuleva potentiaalinen ohjelmanpoikanen olisi sellainen, missä minä vaatimattomasti
vetäisin parin tunnin mittaista improvisaatioteatterin pikakurssia näyttelemisestä kiinnostuneille.
Minulla on näes jonkin verran kokemusta alalta ja voisin opettaa vähäisiä tietojani ja taitojani niille, jotka haluaisivat hioa esiintymistaitojaan.

Tarkalleen ottaen olin n. yläasteikäisenä neljä- viisi vuotta eräässä nuorisoteatteriryhmässä, jossa tehtiin porukalla kaikkea näyttelemiseen liittyvää ja luotiin suhteellisen suuria näytelmiäkin. Itse asiassa voin suuremmin retostelematta kertoa meidän osallistuneen säännöllisesti Suomen mestaruuskisoihin ja voitimmekin pari kertaa (itse sain yhden kerran sellaisissa karsinnoissa erityismaininnan tuomareilta hyvästä äänenkäytöstä)
 
Saladin, voisiko tuon säästää The Miittiin jos vaan ikinä pääset sinne? Minusta se kuulostaisi sinne TODELLA hyvältä ohjelmaidealta ja olisin varmaan itsekin mieluusti mukana ottamassa oppia aiheesta. Sitä paitsi kun The Miittiin kuitenkin laaditaan ihan aikataulutettu ohjelma niin voi olla että väki saattaisi paremmin asennoitua osallistumaan pidempikestoisiinkin juttuihin. Vai?
 
Jaamar sanoi:
Saladin, voisiko tuon säästää The Miittiin jos vaan ikinä pääset sinne? Minusta se kuulostaisi sinne TODELLA hyvältä ohjelmaidealta ja olisin varmaan itsekin mieluusti mukana ottamassa oppia aiheesta. Sitä paitsi kun The Miittiin kuitenkin laaditaan ihan aikataulutettu ohjelma niin voi olla että väki saattaisi paremmin asennoitua osallistumaan pidempikestoisiinkin juttuihin. Vai?

Mjaaa. En ole vielä kertaakaan osallitunut The Miittiin, kun se on mennyt usein perheen ulkomaanmatkailujen päälle. Kenties tällä kertaa voisi tähtäillä sinne tulevaksi.

Kaipa minä voin myöskin säästellä tätä acting classiäni toistaiseksi, jos tarkemmat ohjelmat tykätään tosiaan kerätä kesän tapaamisiin.

Tosin voin vakuuttaa Jaamar, että improleikit eivät mitenkään huonone kahdestakaan kerrasta vaan pikemminkin päinvastoin.
 
Jihuu improa! Vaikka en itse osallistukaan taaskaan tulevaan miittiin, jatkossa olisi tosi mahtavaa improta useamminkin kontuporukassa, veikkaan, että saattaisi olla aika hulvaton meno :D Ja loistavaa, että löytyy enemmänkin teatterin ystäviä, jee!!!
 
Pieni kalvava huoli iski kun Novan miittimaksu on merkattu maksetuksi ja minun ei ole vaikka tiedän maksaneeni sen aika reilusti ennen Novaa.
 
Jostain syystä Jaamarin maksu näkyi tilillä vasta Novan maksun jälkeen, mutta on siis kyllä tullut perille, joten ei hätää. :)

Kannatan myös ehdotettuja ohjelmanumeroita. Eihän mikään estä järjestämästä niitä uudestaankin, jos ne halutaan myös The Miittiin.
 
Vampirelady pääsee meidän kyydillä takaisin, koska tyrkkäämme vaihtarimme Turkuun lähtevään autoon Qoheletin ja Fairytalen kyytiin.

Minulla on edelleen myynnissä hiustuotteita pesuaineista muotoiluaineisiin. Jos et tiedät tarvitsevasi jotain, muttet tiedä mitä voin myös vinkata tuotteita. Myynnissä on mm. lämpösuojaa, tuuheutusnestettä, hiusvahaa, kampausnestettä, hiuslakkaa, hiusnaamioita, hilseshampoita ja normaaleja shampoita ja hoitoaineita. Kaikki ovat suomalaisia Simin tuotteita, annan mielelläni lisätietoja.
 
Olisikohan kenelläkään videotykkiä jonka voisi tuoda miittiin? :)

Se vois olla ihan kiva jos katellaan jotain leffoja.
 
Miitissä on varmaan muitakin, jotka eivät ole siellä kirkonraunioilla käyneet tai haluavat käydä siellä uudestaan, joten tehdäänhän tässäkin miitissä kävelyretki sinne jonain päivänä? :)
 
Joo! Pikkujoulumiitissä nukuin rauniokävelyn ohi, koska oli Roborally-yö takana :D
 
Ylös