Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 2.-5.1.2014

Joko meppin tietää poimintapisteensä/saapumissuuntansa torstaina...?

Hmm, huomasin olevani punaisella. Olen kyllä maksanut jo (tosin myöhässä kuten kaikki muutkin :p)
 
Kävin aloitusviestiinkin muokkaamassa jo, mutta saapuminen torstaina kannattaa ajoittaa sinne 3-4 välille iltapäivällä. Olen nimittäin vielä töissä johonkin puolillepäivin asti, ja en ehdi kuin aikaisintaan kolmeksi hakea avaimet. Toki sinne saa mennä pihalle hengaamaan jo aiemmin jos kokee sen mielekkääksi :p
 
Hyvä tietää, myöhensin Helsingin autokunnan lähtöä kello yhdeksi. Täytyy sitten pysähtyä vaikka kahville, jos tuntuu että ehätämme kovin aikaisin, mutta valoisalla on kuitenkin mukavampi ajaa.
 
Olenko nähnyt unta vai luinko jostain, että perjantaina voi päivälliselle halutessaan pukeutua juhlavasti? Joko Tolkien-teeman mukaan tai muuten juhlapukuun? Mikä on pukukoodi :D (no, ei nyt sentään...)?
 
Joo juuri noin, olet varmaan lukenut Hobsania! Kutsussa seisoo seuraavaa: "Toivomme Vuosijuhlan osallistujia pukeutumaan juhlavasti tai Keski-Maa henkiseen asuun."

Muistattehan tämän kaikki muutkin nyt pakkaillessanne, mitään tarkkaa pukukoodia juhlaillalliselle ei siis ole mutta lököverkkarit sun muut voi jättää muuhun miittailuun ;)
 
Minäkin olen tuon lukenut jostain, mutta pikaisella silmäyksellä ei osunut ainakaan tässä topikissa silmään. Olisiko se ollut Hobittilan sanomissa?
Kyllä vain.
Toivomme Vuosijuhlan osallistujia pukeutumaan juhlavasti tai Keski-Maa henkiseen asuun.
Ja kyseessä on illallinen eikä päivällinen.
Olin ajatellut vakavasti pakkaavani mukaan ensi-illassakin olleen asuni.
 
Höh, en muistanut että saa pukeutua paremmin ja nyt kaikki sopivat mekot on väärällä paikkakunnalla :( Ehkä keksin jonkun kivan mekon, mitään Tolkien-henkistä ei taida löytyä tähän hätään...
 
Olinkin tuota pukukoodia ohimennen miettinyt vaatteita valitessa, ja hieman ihmettelin kun ei mistään löytynyt mainintaa, joten hyvä kun tuli esille. :) Olin aikonut ottaa yhden hameen tuomaan hieman juhlavuutta, mutta koko ajan on houkuttanut ottaa viittakin mukaan, joten taidanpa sen ottaa ainakin :D Tai miksipä ei ensi-illan asua, jos mahtuu mukaan. (Pari päivää sitten saapuneen miekan taidan kuitenkin jättää suosiolla kotiin :grin: )

Ja tuo kävelyreissu kuulostaa kivalta!
 
Tähtään Hämeenlinnan rautatieasemalle n. klo kahdeksi huomenna (jos meppin tai joku viimehetkeläinen vielä haluaa kyytiin). Yksärillä saa puhelinnumeron ja auton tuntomerkit.

Mikäs on perinteisesti hyväksi havaittu läheinen ruokakauppa?
 
Hämeenkoskella on Sale, mutta jos isompaan kauppaan tahtoo niin tuolta suunnalta tulijalle suosittelen toppaamaan Tiiriössä missä on isot marketit.
 
Hämeenkoskella on tiettävästi aika pienivalikoimainen kauppa. Teidän suunnasta se olisi joko Hämeenlinna tai Lammi (jossa käsittääkseni on Hämeenkoskea enemmän tai parempia kauppoja).
 
Tuuloksessa ja Lammin kirkonkylällä on kummassakin S-market, Tuulonen näppärästi Tampere-Lahti-tien ja Hämeenlinnasta tulevan tien risteyksessä. Aika perus landemarketvalikoimat. Ellei jotain radikaaleja muutoksia siis ole tapahtunut neljän vuoden sisällä (Lammin S on kyllä kuulemma laajentunut)...
 
Suunnitelmien muutoksena tänään, joudunkin poistumaan miittipaikalta perjantai-illaksi, joten lienee helpointa että saavun paikalle omalla autolla. Ajelen Lahdesta torstaina iltapäivästä, joten jos joku matti myöhäinen tarvitsee vielä kyytiä siinä vaiheessa niin se kyllä onnistuu. Muussa tapauksessa näkemisiin piakkoin, sumplitaan lisää miitin aikana!

P.s. Lupaan tehdä miitin aikana palveluksen sille joka takaa Roborallyn paikalle saapumisen ja mahdollisuuden peliin :b
 
Tällainen viimehetken ilmoitus, että jos joku Helsingistä tuleva vielä kaipaa kyytiä torstaiksi niin kaksi paikkaa on vapaana kunhan kamaa ei ole ihan hurjasti.

Lisättävä ehkä vielä että lähtö on vasta viideltä iltapäivällä.
 
Pitkään emmittyäni päätin tulla sittenkin perinteisesti omalla autolla miittiin.
Pystyn liikkumaan vähän joustavammin, eikä kukaan pysty väittämään vastaan, jos retostelen miitissä nähneeni tulomatkalla ilveksiä ja pesukarhuja.

Noh, koska kirjalukuehdotustani ja improteatteri-ideaani ei varsinaisesti paiskattu alas stormauspöydästä, niin jääköön ne toistaiseksi sinne.
Pidetään kirjojen ääneenlukua, jos lempikirjoja viitsitään tuoda ja niitä siteerata.
Ja on halukkaita improamaan tai ei tulen miittiin sillai puoliksi varautuneena, että joudun sellaista vasemmallakädellä ohjaamaan.

Nähdään huomenna.
Saladin
 
Minulla taitaa jäädä kyllä kirjat tällä kertaa väliin. Huomasin että jos tahdon miitissä saunaan joka ei ole päiväsauna niin minun on huomisen vierailullani käytävä saunassa. Sen verran paljon on ohjelmaa kertynyt jo ihan itsestään.
 
Kiitoksia kauppavinkeistä, en mitään areenan kokoista automarkettia kaipaakaan.

Minulla on The Empty Hearse padilla ja otan Odottamattoman matkan ee:n mukaan jos porukka vaikka haluaa nähdä niitä ekstroja (toivottavasti jollain on vielä toistolaite joka ymmärtää dvd:tä...)

eta: ja koska tuorein Wetan hobitintekokirja oli tullut postissa, otan senkin mukaan.

Muistin tuon juhlapukeutumisen vasta nyt. Onneksi? banaanilaatikosta löytyi vuosikymmenen takaa rotk-jonotusasu.
 
Tätä pohdinkin että otanko jo tänään jalkaan vai vasta huomiseen pakkaukseen. Taidan siirtää ne tämän päivän tavaroiden joukkoon. Kiitos Lehtis :)
Papupeli on tulossa jo tänään paikalle etten unohda sitä vahingossa ja että sitä ehtii väki pelatakin jos mielenkiintoa on.
 
Ylös