Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 2.-5.1.2014

Kiitos kaikille miitistä ^_^ Olin enemmän tai vähemmän univelkainen ja siksi ehkä hetkittäin kireä tai en ainakaan koe kiittäneeni ihmisiä (jälleen) aktiivisesta omatoimisesta nakkeilusta. Kokonaisuutena erittäin sujuva miitti ja sain aikaiseksi lautapelatakin :) Harmi, etten ottanut enemmän kuvia.

Ensi miittiinkin tarvitaan kyllä (infomuodollisuuksien lisäksi) joku kokoava, yhteinen nautiskeltava ohjelma. Katson painostavasti smialien suuntaan ;)
 
Pitkä miitti on huippumiitti. Ehti tehdä enemmän asioita (erityiset kiitokset sauna- ja kävelyseuralle samaten Freyjalle, Miccohille, Q:lle ja Vampirelle "palveluksista") ja jutella ihmisten kanssa, ainoastaan jäin kaipaamaan sitä kirjanesittelyjuttua. Olisiko se ensi kerraksi? Minulla oli kirjakin mietittynä sekä siihen perustelut (tosin itse kirja jäi fyysisesti kotiin :D). Ja toivon, että Shetai toisi varaamansa kirjan seuraavaan esittelyyn :p (sexsexsex).

Ruokaa oli mennessä 3 kassillista ja takaisintullessa 4 kassillista, hämmentävää :? Kyllä voi olla hyvää, kun saan syödä toisten valmiiksi tekemää ruokaa...
 
Juhla oli hieno ja hauska ja ruoka oli hyvää. Ehkä ensi vuonna uusiksi? Kannatan myös yhteistä toimintaa hyvin lämpimästi. Tuo kävelylenkki on myös hauska perinne vaikka en itse sinne mukaan lähtenytkään. Kannatan sen jatkamista.
Miittipaikassa ei edelleenkään ole vikaa ja pääsinpä lopulta sinne saunaankin kun tarpeeksi kovasti yritin. Pelasin, kokoustin, vähän juttelinkin. Eli tein paljon mukavia miittiasioita huolimatta siitä että ravasin jatkuvasti edestakaisin kodin ja miittipaikan väliä. Ei enää tällaisia ravaamismiittejä minulle. Joko olen miitissä tai sitten en ole. Olin lisäksi aika huonolla tuulella perjantaina, mikä ehkä jossain määrin näkyi. Huonolla tuulella on itseasiassa aika lievä ilmaus, mutta huonot yöunet selittänevät sen ainakin suurimmaltaosin. Olen silti ihan iloinen että tulin miittiin. Lopulta oli kuitenkin ihan mukavaa :)

Te kohtalaisen tuoreet miittaajat, käykää vastailemassa Uusien ja paluumuuttajien miittikyselyyn!

Edit: Unohdin ihan että Dracaenalle iso kiitos Asterixeista! Molemmat on jo luettu ja tullaan varmasti lukemaan monta kertaa :)
 
Kiitokset taasen kaikille :)
Koko viikko meni miittaillessa kun siirryin suoraan miitistä toiseen. Univelkaa on jonkin verran, mutta koitan nukkua nyt maanantaina että jaksaa taas koulussa sitten. Vielä kun saisi unirytmin käännettyä...
Tällä kertaa kerkesin saunaan ja kävelyretkellekkin :). Raunio sinänsä ei kauheasti kiinnosta, mutta se on tekosyy olla ulkona välillä. Enemmän olin kiinnostunut tienvarren kallioista, kuopista ja kasveista.
Pelailin, juttelin, katsoin Hobitin extroja (seiskatohtorin lusikat ja viserrys ^^), ihmettelin kuskuspurkin häviämistä, piirtelin lohikäärmeitä ja luin netistä pronssikauden historiaa. Söin itseni ähkyyn juhlassa.
Caele ja Oloríni: Antikytheran laitteesta on nyt yle areenassa uusintana se dokkari nimellä Tietokone antiikin ajalta. Eli ei haittaa vaikkei keritty katsoa sitä.
Yhteiskuvan olisi voinut ottaa juhlan aikana kun kaikki olivat paikalla ja teemaan pukeutuneitakin. Muutenkin yhteiskuvan voisi miiteissä ottaa aiemmin kuin viimeisenä päivänä kesken loppusiivousta tai kun kaikki ovat lähdössä.
 
Pitkä miitti oli tosiaan mukava, oli saapumispäivä, juhlapäivä, normimiittipäivä ja lähtöpäivä. Ehti rauhassa kaikenlaista.

Oli kivaa, huomasin taas että miittiin käytetty aika on hyvin käytettyä aikaa. Kiitos kaikille.
 
Kiitos upouudesta ja hehkeästä vuosijuhlamiitistä. Juhla oli ihan hienosti järjestetty, muu miittailu sujui normaaliin tapaan. Hyvä perinne tästä tulee.
Lisäys: Suoraan sanottuna vihaan kaikkia tutustumis- ja nimenopetteluleikkejä, enkä varmaan ollut ainoa. Toivottavasti siitä ei tule perinnettä.

Taltioin kameraani Saattueen raunioretken, tässä siis kuvia.
 
Kiitokset miitistä minunkin puolestani! :)
Oli hauskaa, vaikka en ollutkaan hulppean univajeeni takia erityisen sosiaalinen. Juhla oli mainio, ruoka erinomaista ja viihdetarjonta samaten! Yhteiskuva olisi ollut hienoa tosiaan jo ottaa silloin juhlailtana, kun kaikki olivat niin hienosti pukeutuneet. Pelailu, jutskailu, ekstrojen katselu, saunominen ja kävelyretki olivat oivaa ajanvietettä, harmi vaan kun ei ollut videotykkiä.
 
Joo ehkä sitten kun saan purettua ainakin lokakuulle ulottuvan kuvasuman, joka vieläpä kasvaa jatkuvasti uusilla ja kiireisemmillä jutuilla.
 
Mä en ees ottanut siellä mitenkään älysti kuvia, Steelin eeppispianoiluvideot toki pitäis joskus ehkä leikellä internetkelpoiseen muotoon.
 
Ja jos kuvia katsoessanne (jos laitatte esille, niin voin katsoa itsekin) bongaatte jollakulla musta-puna-vaaleanpuna-raitapipon, josta mainitsin täällä, niin paljastakaa henkilön identiteetti!
 
Jasdril, otit kuitenkin esimerkiksi ryhmäkuvan. ;) Kai se on yleiseksi iloksi tarkoitettu, kuten ennenkin?
 
Ei ole, en julkaise sitä koskaan >: (

Joo, heti ku jaksan ruveta selaamaan noita. Ollu vähän liikaa kuvien läpikäyntiä taas parille päivälle ni pitää ainakin toiset kaks kuukautta hakea inspiraatiota [22]
 
Ylös