Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 5.–8.1.2017

Toki lista ei huomioi sitä jos joku tulee vasta perjantaina. Näin ollen torstaiyöksi voi varmaan vielä löytyäkin petipaikkoja? Tiedän myös että la-su yöksi pitäisi olla ainakin yksi paikka kun poistun lauantaina.
Tällä hetkellä perjantaina tulijoiksi on ilmoittautunut vain kaksi (Nova ja Douv), ja sinua Jaamaria lukuun ottamatta kukaan ei ole ilmoittanut lähtevänsä ennen sunnuntaita. Vaikka to-pe ja la-su -öiksi olisikin siis lisäpaikkoja, ei pe-la-yöksi ole. Voin toki selvittää mahdollisuutta lattiamajoitukseen.
 
Lähinnä ajattelinkin sitä että jos tahtoo tulla lyhyelle miittailulle jos paikka ei aukea koko miitin ajaksi :)
 
No, olen ilmoittanut SeventhSonin nyt varasijalle. Eli patjapaikka meille toiseksi. Voidaan nukkua lattialla vaikka vuorotellen. Tämäpä on suosittu miitti! Katsotaan, miten siippa viihtyy tällä kertaa.
:)
 
Helsingistä näyttäisi olevan jälleen monta kyytiä haluavaa, mutta onkohan autoja lähdössä minkä verran?
Jos kaikki eivät mahdu autokyyteihin niin tämä olisi varmaan reilua todeta mahd. pian koska loppiaisena voi olla julkisissa liikennevälineissä muitakin menijöitä.

Ping @Lehtokuusama @purr @Isilmírë ja muut mahdollisesti autolla liikkuvat

@Lehtokuusama olikin näemmä päivittänyt kyytitaulukkoon oman kyytinsä jossa on kaiketi yksi paikka jäljellä?
Minun kyytini on jo osittain täynnä enkä muutenkaan ota pieneen autoon montaa kyytiläistä.

@purr :n mahdollisessa kyydissä uskoisin olevan niitä pääkaupunkiseudun kontulaisia jotka eivät kyydin tarvitsijoiden joukossa ole. Isilmírë ei todennäköisesti ollut saamassa autoa joten kaikille ei riitä kyytipaikkoja, etenkin kun kyytilistassa ei taida olla vielä kaikkien nimiä muutenkaan?

Itse olen lähdössä torstaina aikaisin (viimeistään klo 14) liikenteeseen Itäkeskuksesta joten aikataulukin saattaa vaikuttaa siihen keitä kyytiini otan.
 
Last edited:
Nyt kun Caele mainitsi telttailun, niin olisin oikeasti kiinnostunut sen mahdollisuudesta. En vielä yhtään tiedä tuolloisista menoistani, minkä takia en lainkaan ilmoittautunut. Jos kuitenkin sattuu niin onnellisesti, että minulla olisi vapaata, niin olisi kiva tulla, ja nyt jo iloisesti rajoja koettelevan osallistujamäärän vuoksi telttailu voisi olla itselleni varteenotettava vaihtoehto. :)
 
Miulle on ihan sama, kenen kyydillä kuljen. Joensuusta kyytiä tuskin lähtee, joten Helsingistä olisin lähdössä. Junavuorot voin miettiä silleen, että voin lähteä aiemmassakin kyydissä. Kunhan vaan hyvissä ajoin tietää ajan ja pysäkin, jolle jäädä. :)
 
Jos pääsen Lehtokuusaman kyydillä, niin tuon varmaan laadukkaammat kaiuttimet miittiin (olettaen että niiden takakontista viemä tila on ookoo). Jos en ja mennään rehellisellä kyytilistan täyttämisen ja olemassaolon muistamisen järjestyksellä, niin heittäydyn vaikka Hämeenlinnaan Caelen riesaksi (näin kannustetaan toisia talvitelttailuun...)
 
Vuodenaika (lämpimien vaatteiden, lue tilaa vievempien tarve) ja pidempi miitti voivat tosiaan rajoittaa kyytiläisten määrää, kun punton takakonttiin ei määrättömästi mahdu matkatavaroita. Pieneen tilaan menevillä kantamuksilla kyytiläisten määrän voin nostaa kolmen sijasta neljään. Merri olisi toki kätevää sijainnillisesti ottaa minun kyytiin (asutaan samoilla kulmilla), mutta katsotaan vielä tuota kyytitarvelistan muotoutumista.

Elenien kannattaisi ensin kysyä idänsuunnasta tulevien (Olorin, Shetai, May) kulkusuunnitelmista, olisiko jostain matkanvarrelta juna-asemalta mahdollista päästä kyytiin ja selvittää olisiko se juna-aikataulullisesti mahdollista.
 
Kiitos vihjeestä, Lehtis. Jotenkin en taas tuotakaan itse osannu ajatella yhtään. :) Eiköhän me kaikki jotenki perille päästä.
 
Itse olen sellaisessa tilanteessa... että saatan ajaa Hämeenkoskelle itse.
Tämä siis edellyttää sitä, että saan kortin ennen miittiä ja auton lainaksi, mutta kuitenkin.
Jos joku rauhallinen olento tahtoo kyytiin, saatan suostua. Kartanluku saattaa myös kuulua väliaikasesti tämän henkilön tehtäviin. (Tosin en tiedä mitä mieltä äiti on siitä, että ajelen itsekseni hänen autollaan ja kyydissä on muita ihmisiä, joita hän ei tunne:D, mutta oletan että yksi tai kaksi kyytiläistä on ihan okei.)
 
@Samooja muuten, tuli tässä mieleen, mahdunko sun kyytiin?

En tiedä vielä, tämä Helsingin kyytitilanne/ kyydin tarvitsijoiden määrä näyttäisi elävän kokoajan ja kyytitaulukossa on muita sinun "edelläsi" jos tilannetta katsotaan tiukasti ilmoittautumisjärjestyksessä.
 
@Sidhiel Kyllä minusta kartanlukijan / suunnantietäjän saa. Ja saatan pystyä olemaan jopa avuksi sikäli jos sattuu jokin yllättävä tilanne!
 
Hienoa, toinen pari silmiä ja toinen huomioimassa auttaa esimerkiksi kiihdytyskaistalla aika paljon. :) Sovitaanko sitten vaikka niin että @Merri tulee minun kyytiini?
 
Okei, joo, eli siis edelleen kaipailen kyytiä jos jonkun Helsingistä tulevan kyytiin mahtuu. Jos en mahdu kenellekkään täältä niin voin kyllä järkätä itseni junalla jonnekin mistä joku voi ottaa mut kyytiin mutta mieluiten tulisin jostain täältä Helsingin suunnalta lähtevälle suoraan kyytiin...
 
Kävin lisäämässä kyytitaulukossa Sidhielin (toistaiseksi epävarman) kyydin ja itseni siihen. Muissa autoissa on ainakin nyt tarvittaessa tarpeeksi tilaa sekä Elenien, Heatherin että Miukun kyyditsemiseen, joten siinä mielessä ei ole paniikkia enää siitä, että olisi pakko käyttää julkisia :) Joten eiköhän tässä kuukaudessa selviä, millä kyydillä kukin on pääsemässä. Minua pieni epävarmuus kyydistä ei haittaa, aina se jokin keino löytyy päästä miittipaikalle asti.
 
Noniin, no jos minä otan kyytiini @Heathertoes ja @Miukumauku, sen jälkeen minun kyytini on täynnä.
Lehtokuusamalla on kaiketi vielä yksi paikka, johon mahtuisi joko Elenie (jos tulee Helsingistä) tai Satekai jos Elenie hyppääkin Itä-Suomen kyytiin.
Hätätapauksessa ehkä Sidhielin kyytiinkin mahtuisi toinen ihminen jos kyyti toteutuu.
 
Juu, kyllä autoon mahtuu ja äidiltä sain luvan lainata sitä. Tällä hetkellä epvarmuus johtuu siis pelkästään ajokokeesta. Olen kuitenkin autokouluiluni kanssa niin pitkällä, että ennen vuodenvaihdetta ehtisin suorittaa ajokokeen kahdesti, mikäli tarve vaatii. :)
 
Hei kaikki osallistujat! Jatkoa varten muistutuksena, että olkaa hyvä ja sulkekaa ilmoittautumis-välilehti ilmoittautumisen jälkeen. Jos välilehti jää auki ja jos nettiselaimenne päivittää/avaa vanhat" välilehdet uudestaan aina kun avaatte koneen, niin ilmoittautumisia satelee sekä teidän että tapahtumavastaavien sähköpostiin useampina kappaleina. Miittimaksu tarvitsee kuitenkin maksaa vain kerran. ;) Käyttäkää ensimmäisen ilmoittautumisen viitenumeroa.
 
Ylös