Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 5.–8.1.2017

Hei kaikki osallistujat! Jatkoa varten muistutuksena, että olkaa hyvä ja sulkekaa ilmoittautumis-välilehti ilmoittautumisen jälkeen. Jos välilehti jää auki ja jos nettiselaimenne päivittää/avaa vanhat" välilehdet uudestaan aina kun avaatte koneen, niin ilmoittautumisia satelee sekä teidän että tapahtumavastaavien sähköpostiin useampina kappaleina. Miittimaksu tarvitsee kuitenkin maksaa vain kerran. ;) Käyttäkää ensimmäisen ilmoittautumisen viitenumeroa.

Incánus on listalla nyt kahteen kertaan. Sekä sijalla 19 että varasijalla.
 
Anteeksi, @Satekai ja kaikki muutkin, joita asia koskee. En ole yksinkertaisesti ehtinyt tehdä matkasuunnitelmilleni yhtään mitään, viimeiset kaksi viikkoa ovat olleet liian täynnä kaikkea. Mutta asia on nyt tehtävälistan ensimmäisenä.

Muoks. Pääsin nyt koneelta katsomaan tuota kyytitaulukkoa (puhelimella ei pystyny). @Shetai näkyis olevan ajelemassa Savonlinnasta Juvan ja Mikkelin kautta, joten jos vain hänelle passaa ja aikataulut saadaan sopimaan, voisin hypätä vaikka Mikkelistä hänen kyytiinsä. Sinne kun pääsee linkalla ihan hyvin. Savonlinnaan joutuu tekemään muutaman vaihdon.
 
Last edited:
Muistin tänään vihdoin maksaa oman miittimaksuni ja ajattelin että voisin samalla muistuttaa muita ihmisiä,
joilla on tapana unohdella asioita. Eli siis vielä on tasan viikko aikaa maksaa miittimaksu, eräpäivähän
on siis ensi viikon maanantaina eli 19.12.

Btw @Caelen kyyti Miittiin voisi olla minulle taas näppärin, koska Tampereelta tuskin järjestyy autokyytiä
(ellei AUI:n kanssa vähän "lainata" AUI:n vanhempien autoa...:p)
 
Sotketaas vielä vähän pakkaa; tulenkin mitä todennäköisimmin Mayn kyydissä Kouvolasta. :grin: Joka tapauksessa @Satekai, saat miulta vapautuvan paikan Helsingin kyytiin. :D
 
Siirretty Satekai Lehtiksen kyytiin.
Auto on nyt täynnä, ellei jotakuta yllättävää tarvitsijaa ilmaannu, joka saa tavaransa kompaktisti pieneen tilaan. (Neljälle tuo on kumminkin tilan suhteen optimaalisempi kuin viidelle.)
Selvitellään kyytiläiset yksäreitse sopiva lähtöaika. Itse pääsisin lähtemään jo pian kahdentoista jälkeen.

Mihinkäs aikaan Hämeenkoskelle pääsi saapumaan?
 
Niin joo, mikäli tulen Caelen kyytiin Hämeenlinnasta, lähtöaikatoive on "ei kovin aikaisin", koska minulla saattaa olla koulua (näistä lukukausien alkamisajankohdista ei ota selvää kukaan, mutta ilmeisesti jo tuolla viikolla on jotain opetusta) klo 12 asti ja täältä siirtyminen junitse tai busseitse vie tovin.
 
Mä pyrin lähtemään liikkeelle jo aamupäivästä, mutta pysähdyn matkalla vuosijuhlaruokaostoksille, joka vie aikaa. Todennäköisesti Hämeenkoskella 14-15 aikoihin. Suosittelisin sovittamaan saapumisaikataulun sen mukaan miten järjestäjät (minä tai joku muu hallituslainen) ehtivät paikalle avaamaan ovia. Tarkempaa infoa lähempänä.
 
Olen vapaapäivällä, mutta vähän lapsen aikataulun armoilla. Yritän lähteä liikkeelle mahdollisimman aikaisin, mutta ihan tarkkaa aikataulu selvinnee vasta torstaina. Riippuu myös suostuuko Nova hakemaan Mushun miittipaikalta vai joudunko odottamaan että hän ehtii kotiin.
 
Minäkin perun osallistumiseni, perheen+laajennetun perheen tapaaminen vetää tällä kertaa pidemmän korren, varsinkin kun sitten viikonloppuna ehtii vähän levätäkin. Ehkä tulisin päivävierailulle, jos meillä on toimiva auto tammikuussa.

Seuran roinat mitä ystävällisimmin on lupautunut tuomaan She-Who-Still-Must-Be-Obeyed eli Shetai.
 
Minulla on torstaina koulua klo 14 asti. >.< @Caele'n kyytiä varmaankin haittaa, jos pääsen Hämeenlinnaan vasta iltakuudeksi? Tai voisin yrittää livistää tunnilta aikaisemmin (koska sen sisältö ei kiinnosta minua, on täysin turhaa, mutta joka ilmeisesti on pakollinen...) ja olla Hämeenlinnassa 15.47.
 
Minulla on töitä neljään asti torstaina, eli tulimme me Marion kanssa millä kyydillä tahansa, olemme perillä vasta illemmalla.
 
Moi!
En ole yhtään ehtiny ajatella koko tapahtumaa ilmottautumisen jälkeen ennen kuin nyt.
Autossa on yksi paikka Helsingistä leiripaikalle to ja takaisin su. ajasta ei vielä mitään suunitelmaa (voidaan säästää bensaa ja tulla 2hklöä jonkun muun kyydillä vaihtoehtosesti, mutta keskustelun perusteellla paikat taitaa olla aika vähissä).
Onko jostain yhteiskokkailusta ollut suunitelmia ja ehtiikö vielä mukaan?
 
Lauantainahan on se juhlaillallinen, mutta muuten ei yhteiskokkailusta ole ollut puhetta. Voisihan sitä esimerkiksi tehdä pitsaa perjantaina? Tai jotain muuta :) Tortillat on myös aika helppo vaihtoehto.

Jos tuon douvin huivin miittiin niin voisiko joku tamperelainen välittää sen omistajalleen?
 
Pitsa ongelmallinen koska ton maitoallergia, mutta esim tortilla kuullostaa kivalta. siihen pystyy osallistumaan myös eri allergiat ja ruokavaliot. esim papusalsa yks vaihoehto kasvissyöjille jos niitä on.
 
Paluumatkan miitistä menemme Tampereen suuntaan. ( Caele saa huokaista helpotuksesta: olemme riesana vain menomatkan. :grin: ) Huhuilen jo etukäteen asiaa, että saatamme sulloutua johonkin Tampere-autoon sunnuntaina.
 
Muistittehan kaikki ilmoittaa ruoka-allergianne, erikoiruokavalionne, yms. miittiin ilmottautumisen yhteydessä!! Jos ette, lähettäkää minulle tiedot yksärillä 4.1. mennessä niin pystyn huomioimaan ne Vuosijuhlaruokaa valmistellessani.

Muistakaa varautua perjantain pikkujoulujen mathomlahjanvaihtoon!
 
Ylös