Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 5.–8.1.2017

Mitenkähän tuolla muuten mahtoi olla ulkona pistokkeita? Minulla on kyllä vähän pidempi lämmityspiuha, mutta ei se mikään super pitkä ole.
 
Mielestäni joku aikaisempi vuosi oli pistokkeita jatkojohdolla ulkona useammalle autolle.
Micrassa ei ole mitään lämmityshienouksia joten minä en ainakaan tarvitse pistokepaikkaa. :)
 
Voin käydä vippaamasta autotallista jotain 40 metriä lisää johtoa minäkin. Sen enempää ei valitettavasti ole:p
 
Hei nöpöt iloiset, suloiset, kultaiset. Tässä Lathron, kiireinen Lathron. Yritämme koko perheen voimin tulla lauantaina päivävierailulle Miittiin, jos sopii :) Oma saapumisemme riippuu vielä vähän parista seikasta, mutta yritys on kova. On ollut ikävä teitä, mutta ehkä nyt näemme :)
 
Minä ja Halti saavumme Hämeenkosken pysäkille vt 12 klo 17:45. Leppoisan parinkymmenen asteen lämpötilan huomioiden olisi mukavaa tulla kyydityksi siitä eteenpäin. Sunnuntain paluukyytiä ei ole vielä varattu.
 
Minä pyrin lähtemään liikenteeseen klo 15 tienoilla. Riippuu vähän Mushun päiväunista ja muusta. Mushu tulee todennäköisesti huomenna muutamaksi tunniksi paikalle ja Nova käy hänet sitten noukkimassa kotiin.
 
Olisikohan Jaamar sitten ensimmäisten saapujien joukossa? Sekä minulla että Olorinilla on tiedossa avainkotelon koodi, lähettäisin sen mielelläni etukäteen ensimmäisiksi saapujiksi veikatuille, että kenenkään ei tarvitse näpytellä puhelinta paukkupakkasessa oven ulkopuolella. :)
 
Mä pyrin lähtemään liikkeelle jo aamupäivästä, mutta pysähdyn matkalla vuosijuhlaruokaostoksille, joka vie aikaa. Todennäköisesti Hämeenkoskella 14-15 aikoihin. Suosittelisin sovittamaan saapumisaikataulun sen mukaan miten järjestäjät (minä tai joku muu hallituslainen) ehtivät paikalle avaamaan ovia. Tarkempaa infoa lähempänä.
Tämän pohjalta suunnittelin aikatauluni. Jos pääsen ajallaan lähtemään olen joskus 15 ja 16 välillä miittipaikalla. Jäisen auton ja tuon pienen ihmisen kanssa aikatauluihin pitää jättää aina reilusti liikkumavaraa ;)
 
Todennäköisesti meidänkin autokunta on niihin aikoihin paikalla. Lähdetään yhdeltä, mutta matkalla menee kauppaankin aikaa. Varmaan kiepautan vielä Levannon Kotipiirinkin kautta ennen varsinaista kauppapaikkaa.
 
Ilmatieteenlaitos lupaa tänne suunnalle -27 perjantaiksi. Foreca tosin lupaa vain -17, mutta kannattaa tosiaan varautua lämpimillä varusteilla ellei aio olla koko viikonloppua sisällä. Ja jos nyt tulisi noin kylmä niin se tuntuu varmasti jo sisälläkin.
 
En muuten ostanut levitettä. Onkohan yhteislevite taas jotain kautta tulossa vai pyydänkö Novaa tuomaan huomenna tullessaan?
 
Muistin juuri tässä, että vuosijuhlamiitissä on tosiaan vähän niin kuin se vuosijuhla lauantaina ja pitäisi ehkä olla jotain juhlavaa vaatetusta. :knockout: Tulipa älykäs olo.
Jos olisi ollut jotain mainintaa siitä tuossa Mukaan otettavaa -listassa, niin olisin ehkä hoksannut sen aiemmin kuin näin edellisenä iltana... Paitsi jos olisin vielä enemmän luottanut rutiiniin, en olisi varmaan katsonut siitäkään.
Ja juuri kun ehdin innostua, että kaikki tarvittava mahtuu reppuun ilman ongelmia. Itselleni vielä löytänen hienommat vaatteet, mutta Masin juhlavaatteiden sijainnista ei kyllä ole mitään muistijälkeä.
 
Last edited:
Veikkaisin, että minä ja Olorin ollaan esimmäiset miittipaikalla. Lähdemme Savonlinnasta jo ennen yhdeksää, mutta matkaan on varattu pari tuntia vuosijuhlaruokaostoksia varten. Olemme perillä varmaankin 14-15 aikoihin.

Jos ei muuta ole vielä sovittuna, voin minä käydä noukkimassa Kointähden ja Haltin.

Ostan yhteislevitteen seuran piikkiin.
 
Minun autokuntani lähtee liikenteeseen klo 14, joten kauppareissun kanssa olemme perillä joskus neljän ja viiden välissä. :)
 
Otan totuttuun tapaan jatkojohtoja matkaan, mutta ne on lyhyehköllä kaapelilla. Eli pistokkeita riittää, mutta sijoittamiset ovat vähän rajoittuneita.

Otan matkaan myös Extendedit (pelkät elokuvat) sekä jokusen Disney Blu-rayn. Niin joo ja jaksan näemmä raahata videotykin lisäksi kunnon kaiuttimet. Pitää olla paljon kannettavaa matkassa, että on lämmin näillä pakkasilla...
 
Ylös