Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 5.–8.1.2017

Olen kerrankin näköjään tuppautunut useampaan kuin kahteen miittikuvaan. Ihan ilahduttavaa se on siksi että reippaasti yli puolet kuvista on ihan ok tai sitä parempia.

Tuolla minun räpsimäni kuvat. Panostin enemmän videointiin ja sekin oli vähän mitä sattuu, mutta tuolla on kaikki otokset täysin sensuroimattomina ja vasta ladattuani huomasin että osa kuvista on myös kääntämättä, mutta en enää keksinyt miten kääntää niitä tässä vaiheessa joten tulkaa toimeen tämän asian kanssa. Ja samat ukaasit että jos joku tahtoo jonkun kuvan taikka videon pois niin ilmaisee vaan asian jotain kautta ja poistan.
 
Jo toinen Raseenan ottama kuva päätyy facebook-profiilikuvakseni. :) Noista värityskirjakuvistakin voisi siepata joku jonkun itselleen, vink-vink. ;)
 
Kiitos kaikille mukavasta miitistä [22]
Uskaltauduin puhumaan ihmisille, mutta sain myös tehtyä jotain fiksua sekä sopivasti kaikkea turhaa. Olin yövalvomisen jäljiltä aivan väsynyt, mutta se oli sen arvoista. (Galavant on eeppinen). Oli virkistävää olla paikassa, jossa on kivoja ihmisiä!

Kiitos myös jonkinlaisesta inspiraatiosta, jota ilmeisesti minulle annoitte, kirjoitin miitin aikana kolme biisiä, joka on mittapuullani paljon niin lyhyessä ajassa. (Yöt ovat parasta myös tähän).

Nähdään keväällä!:1420:
 
Pidän näistä vähän pidemmistä miiteistä! Kun ei ole niin "kiire" koko ajan, niin ihmisiä ehtii kohdata ihan toisella tavalla ja jopa nukkuakin. Vaikka nukkuminen ei ollutkaan miitin päätarkoitus, niin tämän alkuviikon aamuyön töihinlähtöjä ajatellen välttämätöntä. Tavoitin jopa jotain niistä alkuaikojen miittihuuma-fiiliksistä :)
 
Kiitokset kaikille miitistä. Shetai oli jälleen tehnyt suuren työn vuosijuhlaillallisen suunnittelussa ja toteuksessa. Hyvää oli. Kaksi juhlaa oli mainiot ohjelmat, päästiin laulamaan ja säestyksellä, kiitokset Steelille. Tolkien-seuran Austen-alajaostollakin oli ohjelmaa korttipelin lisäksi. Oli mukava katsoa porukalla Ylpeys ja ennakkoluulo (onneksi ehdin vielä hyvin mukaan aamuiseen sessioon, kovin paljoa ei ollut kolmennesta osasta mennyt). Kiitokset kyytiläisille, etenkin Satekaille, joka avusti ajon kannalta oleellisten ikkunoiden huurustumisen vähentämisessä (olkoonkin, että olisi pitänyt lukea niistä räteistä pienellä kirjattu präntti).

Toivottavasti en häiriköinyt huonekavereita kuorsauksella: minunhan ei pitäisi kuorsata, mutta nyt havaihduin muutaman kerran yössä siihen, että selällä nukkuessa oli kuin olisin korahtanut. Pitää muistaa, ettei tuonne tarvitse lämmintä yöpaitaa (ellei nuku päätyhuoneissa) ja patterit voisi reippaasti laittaa alas 15 asteeseen, jotta välttäisi yön trooppisen ilman alan.

Jokin siellä saunassa tosiaan ärryttää silmiä.
 
Kiitos kaikille jne. Erityisesti niille, jotka tekivät Neuvoston tietokilpailusta menestyksen osallistumalla siihen. Ensi kerralla palannemme visaisemmin kysymyksin! [22]


Latasin Tolkien-seuran Google Drive -tilille Seventhsonin ottamia kuvia, tässä linkki:
https://drive.google.com/drive/folders/0B4tImYWgaDOlTHFHNm5ud3BHMzQ?usp=sharing
(Olivatko nämä kaikki Seventhsonin vai oliko joukossa myös Rhosgobellan ottamia kuvia?)
 
Pääasiassa meikäläisen ottamia kuvia.Mukana myös Rhosgobellan ottamia kuvia.Onpa tullut monta osallistuja kuvaa mukaan.Ja ehkä muutama muu, joita en olisi jakanut.(Koska melkein saman toistoa) Ja tuo kuva aitasta, oli muuten yöllä otettu.No ei se haittaa vaikka nää jakoi.En pidä kaikkia ottamia kuviani tarpeeksi laadukkaina jakamiseen.Tää menee Rhosin piikkiin. ;) :)
 
Juu, 7 ensimmäistä kuvaa SeventhSonin kuvalinkissä, jonka Micco jakoi, on minun ottamia. Eli hallitustason säihkysäärien kuvaaminen ja julkistaminen on täysin minun syytäni.
Ja vahingossa tuli muutama joulupukki tuplana. Haitanneeko tuo, kun joskus meillä on ollut 2-päinenkin joulupukki. :)
Tietotekniikkarajoitteiset kiittävät Miccohia!
Kiitoksia kaikille muillekin kuvaajille, mainiota settiä!
 
Ylös