Vuosijuhlamiitti Lapjärvellä 31.12.2015–3.1.2016

jälkeenpäin harmittaa, etten tajunnut etsiä paikalta geokätköä, joka siellä ilmeisesti olisi ollut.
Toivottavasti siis Lapjärvelle vielä joku miitti joskus :D Vaikka Hämeenkoskellakin nähtävästi olisi pari purkkia...

For the record, itse tykkään Lapjärvestä ihan hirveästi kesämiittipaikkana (tai en toki tiedä onko siellä tehty kamalia uudistuksia, mutta ennen tykkäsin). En näe porukan jakautumisessa ongelmaa kun ohjelma-ajankohdat on selkeästi tiedotettu yms, on ihan jees jos on mahdollisuus hengailla myös pienemmällä porukalla. 30+ henkeä samassa tilassa käy helposti aika ahdistavaksi. Kesällä Lapjärven välimatka on ongelma lähinnä jos sataa kaatamalla, talvimiitteihin kyllä ihan mukavuudenhalusta äänestän Hämeenkoskea tai vastaavaa paikkaa jossa ei ole pakko pahemmin ulkoilla.
 
Minäkin pidän Lapjärvestä kesäisin. Lääniä riittää mukavasti, viereinen uimaranta on tosi kiva eikä saunarantakaan kamala ole. Rakennuksena se on myös viehättävä ja minusta ollut ihan toimiva. Uudistusten jälkeen en minäkään tietysti tiedä onko muuttunut. Ainoastaan sitä grillikatosta kaipailisin sinne, mutta muuten ei paljon puutteita ole. Talviolosuhteista en osaa myöskään sanoa kun en ollut, mutta välimatkat eivät varmaankaan minua haittaisi jos polut vaan on hyvin auki. Olisi sääli jos paikka jäisi jatkossa käyttämättä. Mutta Hämeenkoskessa on ne omat puolensa. Helpohkot yhteydet ja rilliset majoitushuoneet.
Hyvä vaan jos miittipaikkoja on vähän eri puolilla maata ja erilaisissa paikoissa. Minä arvostan kuitenkin niissäkin jatkuvuutta ja sitä että löytyy näitä vakituisia paikkoja jonne palata aina uudestaan ja uudestaan.
 
Ylös