VyK ry:n ja STs:n Pikkujoulumiitti #15 (17.-19.12.2010)

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Topikki tulee nyt aikaisin ja miitti myöhään, mutta ehdittepä varata aikatauluja. Mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään ;)


Miittipaikka
Osoite: Lammasniementie 75 Vesilahti

Vesilahden kunnan sivuilta löytyy myös hieman tietoa Lammasniemestä.

Paikan päällä siis on 2 rakennusta. Isompi oleskelutila missä on 3
sohvaa ja pöytiä sekä keittiö mistä löytyy kaikki tarpeellinen;
jääkaappi, mikroaaltouuni, kattiloita, paistinpannuja jne. (Pakastinta ei ole).

Toisessa rakennuksessa sijaitsee sauna sekä takkahuone josta
löytyy yksi sohva ja yks isompi pöytä. Tämä rakennus on yleensä
ollut kuskien käytössä, koska sinne on voinut hiljentyä nukkumaan
jo aika aikaisin, miittien mittapuulla tietenkin.
Tästä rakennuksesta löytyy myös pieni keittiö jääkaapin kera.

Säännöt

Tapahtuman järjestäjänä on Verkkoyhteisö Kontu ry ja Suomen Tolkien-seura. Tapahtuma
noudattaa Verkkoyhteisö Kontu ry:n sääntöjä. Jos tulee kysyttävää, niin
järjestäjät vastaavat mielellään. (Jaamar)

Ruokailu

Vesilahdelta löytyy tunnelmallinen ja hyvä pizzeria jonne on perinteisesti tehty kävelyretki lauantaina puolenpäivän jälkeen. Jos pitsalle lähtijöitä on paljon niin paikalle siirrytään hieman porrastetusti kahdessa porukassa. Tämä siksi että pitserian tilat ovat rajalliset ja meidän kanssamme samaan aikaan voi olla muitakin asiakkaita sekä siksi että näin kukaan ei joudu odottamaan pitsaansa kohtuuttoman pitkään.

Muutoin kaikki syövät sitä mitä itse kaupasta ostavat.

Toisinaan ovat jotkut pitäneet myös nyyttäreitä, koska ilmeisesti
innokkaita kokkeja joukkoon on aina toisinaan eksynyt.

Mitä ottaa mukaan

- Iloinen ja reipas mieli
- Makuualusta
- Makuupussi
- Ruokaa
- Peseytymisvälineet (+saunomisvälineet)
- Rahaa kannattaa aina olla varulta hieman ylimääräistä mukana. (Pitseriassa esim ei käy kortti)
- DVD:eitä, musiikkia, pelejä

Pikkujoululahjat

Pikkujoulumiittien perinteen mukaisesti tässä miitissä on mahdollisuus osallistua pikkujoululahjoihin. Ideana on että kaikki tuovat mukanaan 2-5 euron arvoisen lahjan. Lahjat kootaan yhteen ja kaikille lahjan tuoneille jaetaan oma pikkujoululahja. Lahjoissa saa vapaasti käyttää mielikuvitusta kunhan pysyy annettujen hintaraamien sisällä (suklaan kanssa muistakaa laktoosivammaisia kun niitä on aina yleensä useampi paikalla). Osallistuminen on vapaaehtoista, mutta vain tuomalla lahjan voi sellaisen myös saada itselleen.

Huom. Miittiin osallistujat: Kertokaa mielipiteenne kyselyssä jotta tiedämme kannattaako lahjaideaa toteuttaa tänä vuonna.

ILMOITTAUTUMINEN

- Miitti on siis 17.-19.12.2010.
- Ilmoittautuminen alkaa 15.11. klo 18 osoitteessa http://verkkoyhteiso.kontu.info/tapahtumat/
- Mukaan mahtuu 25 nopeinta.
- Miittimaksu on maksettava eräpäivään 6.12. mennessä. Jos ilmoittautuu vasta eräpäivän jälkeen niin sitten maksetaan heti.
- Ilmoittautuminen eräpäivän jälkeen ei onnistu ilmoittautumislomakkeella, tällöin ilmoittautuminen tapahtuu ottamalla yhteyttä suoraan tapahtumavastaavaan.
- Miittimaksu on 10 euroa/hlö
- Maksut suoritetaan Verkkoyhteisö Kontu ry:n tilille. (Osuuspankki 551136-213552. Laita maksun saajaksi Verkkoyhteisö Kontu ry ja käytä viitenumeroa, jonka sait ilmoittautumisen yhteydessä.)

- Varasijoista:
Varasijoille mielivät ilmoittautuvat myös ilmoittautumiskaavakkeella. Maksuohjeet tulevat sähköpostiin jo valmiiksi jos paikka vaikka aukeaisikin. Paikan vapautuessa varalistan ensimmäiselle henkilölle laitetaan asiasta yksäriä ja hän maksaa ohjeiden mukaan normaalisti. Eräpäivän jälkeen ilmoittautuminen kaavakkeella ei onnistu, silloin ota yhteyttä miitin järjestäjään (Jaamar).
- Peruuttamisesta:
Ennen eräpäivää 6.12. peruuttaville palautetaan miittimaksu. Sen jälkeen ei.
- Maksujen myöhästelystä:
Mitään muistutusyksäreitä ei enää lähetetä, vaan eräpäivän jälkeen kaikki maksua maksamattomat henkilöt poistetaan tästä miitistä (eli myöhästelijät eivät pääse tähän miittiin) ja he siirtyvät "miittiläisten mustalle listalle". Eli myöskään mihinkään tuleviin Yhdistyksen tapahtumiin ei ole asiaa ennenkuin vanha "rästi" on suoritettu. Maksujen kanssa otamme toki huomioon sen, että eräpäivänä maksetut maksut näkyvät tilillä muutaman päivän viiveellä.

HUOM. ALLE 18-VUOTIAAT!


Sääntöjen mukaan kaikilta ala-ikäisiltä osallistujilta vaaditaan vanhempien kirjallinen lupa tapahtumaan osallistumisesta.
Kun olet ilmoittautunut sähköpostitse, niin tulosta Vesilahtimiittien Vastuuvapautuskaavake, joka on periaatteessa siis lupalappu vanhemmalta. Lähetä täytetty kaavake postitse järjestäjälle (kysy osoitetta yksärillä) tai ota se mukaasi miittiin. Vanhempien lupa vaaditaan kaikilta alle 18-vuotiailta. Jos et toimita sitä postitse tai ota sitä mukaasi miittiin, sinut voidaan poistaa tapahtumasta.


[kontu=osallistujat:dd12298e5c]15[/kontu]

KYYDIT (Alleviivatut=kyytejä, Numeroidut=kyydissä, Merkitesemättömät=kyytiä vailla)

Helsinki


Tampere


Jyväskylä
Lathron
1.Lathroninvaimo
2.Meppin
3.Krummitus
4.
(Sunnuntaina Vampirelady)


Lahti
Henane
1.Pagba
2.Olórini
3.Sindoria
4.

Rantasalmi
Dracaena
1.Vampirelady
2.Jasdril~
3.purr


Lempäälän asema
Ringlad (klo 17.11 tai 19.11)
Miccoh (klo 17.11 tai 19.11)
Enriisse (klo 17.11 tai 19.11)

Hikiä/Riihimäen ABC/Toijala
Jaamar/Nova
1.Gilan
2.


Oma kyyti

Círdani
Saladin


Numero josta saa järjestäjän (tai jonkun muun) kiinni miittipäivänä jos eksyy tms.
040 7431544
 
Tämä on nyt ensimmäinen oikea miitti jota mainostetaan julkisesti seurojen yhteisenä (aiemminhan olemme pitäneet mm. yhteisiä kuukausitapaamisia). Ideana siis on, että toivottavasti STS:n jäsenet uskaltautuisivat tutustumaan kontulaisiin ihan kasvotusten. Paikalle voi tulla (päiväsaikaan) ihan vaan poikkeamaankin jutustelun ja pelailun merkeissä. Ilmoittautuminen ja miittimaksu vaaditaan niiltä jotka yöpyvät tiloissa.
 
Minun tosiaan pitkin tuo muokata tuonne ensimmäiseen viestiin, mutta "varmaan lipsahti mielstä." "No vaikka mieleni lipsuukin kuninkaan veljenä"... ei kun tapahtumavastaavana olen nyt tehnyt tarvittavat muutokset myös ensimmäiseen viestiin ja otsikkoon.
 
Valivalioff: heti sitä sitten suunnitellaan lettujälkkäreitä ja muuta hyvää kun minä en ole tulossa :< Kaikella kunnioituksella kasvissyöjiä kohtaan minusta olisi kiva saada joskus jotain hyvin laitettua lihasapuskaa miitissä. No, ehkä osun Lathronin kanssa vielä tulevaisuudessakin samoihin miitteihin vaikka tämä jääkin nyt todennäköisesti väliin ;)
 
Heippa, huolisitteko minua mukaan? Olen tullut siihen tulokseen, että kontulaiset ovat tosi mukavia olentoja, joten ajattelin tunkea tähänkin miittiin, jos vain saan. Minulla on ihan kiva idea pikkujoululahjaksi, mutta en pilaa jännitystä. :)
 
Tietysti kaikki huolitaan mukaan. Kiva vaan saada uusia naamoja. Tietää että Kontu pysyy elävänä ja miittitoiminta jatkuu :)
Ilmoittautuminen alkaa 15. päivä klo 18:00.
 
Steelsheen sanoi:
No, ehkä osun Lathronin kanssa vielä tulevaisuudessakin samoihin miitteihin vaikka tämä jääkin nyt todennäköisesti väliin ;)

WOOT! Ei me pärjätä, me tarvitaan se varatiskikone ja jos 50% koneen osista on vääräs paikas niin eihän se voi toimii :( :( :(
 
ElenGirl sanoi:
Heippa, huolisitteko minua mukaan? Olen tullut siihen tulokseen, että kontulaiset ovat tosi mukavia olentoja, joten ajattelin tunkea tähänkin miittiin, jos vain saan. Minulla on ihan kiva idea pikkujoululahjaksi, mutta en pilaa jännitystä. :)

Messii vaan. Ja jos on ruuan suhteen ideoita/toiveita niin kirjoita näkyviin :) Mä tuon sen verran paljon välineitä et pitäs riittää useammalle kokkaajalle - kaikki jotka haluu tehdä jotain varmaan pääsee osallistumaan. Kokkailussa on vaan se ikävä puoli et siihen voi jäädä koukkuun :D
 
Älkää unohtako perinteistä pizzeriareissua, sehän on
joillekin jo silkkaa nostalgiaa.

Jupisen minäkin, miittiin en ole edes tulossa.
 
Pitseriaan olen ainakin itse tosiaan lähdössä lauantaina ja jos vanha kaava pitää paikkansa niin tulijoita on muitakin. Uusille tiedoksi että pitseria on kävelymatkan päässä ja siellä on myynnissä myös kaikenmoista pientä lahjatavaraa yms. Hyvä paikka viimehetken jouluostoksille.

Vaikuttaa siltä että lahjojenvaihto olisi myös toteutumassa. Se ei kaipaa mitään erillistä ilmoittautumista. Riittää kun tuot itse jotain. Ja yritetään pysyä hintahaarukan sisällä. Saa nähdä onko meillä joulupukkia tänä vuonna ;)
[color=red:aa9b4a5f5e]
Huom. Ilmoittautuminen alkaa maanantaina!!![/color]
 
Harmittelen juuri sitä, että haluan tulla ja minulla on aikaakin sinä vkonloppuna, mutta en huomenna pääse tietokoneen ääreen ilmoittautumiseen :(

Teatteriharjoituksen kun alkavat 18.00. Pitänee pyytää Nemoa ilmoittamaan minut, mikäli hän vain pystyy uuden pienen tamman hoidolta :)

Hienoa, että perinteinen Pizzeriareissu tulee olemaan. Ihanaa, jos pääsen ilmoittautuneiden joukkoon. On niin ikävä ihmisiä.
 
Henane sanoi:
Pitänee pyytää Nemoa ilmoittamaan minut, mikäli hän vain pystyy uuden pienen tamman hoidolta :)

Mä nakitin ilmoittautumisen Ringladille. Harvinaista kyl et sitä ei ole kuuden mais kotona näin maanantaina. Onneks on ihmisiä joille voi delegoida tämmösiä :)
 
Minäkin voisin haluta yhteiskuljetukseen Helsingistä. Ringlad kuulemma haluaisi myös.
 
Jeffledee, kerrankin pääsen miittiin! Bailabaila!
Netti pätkäisi juuri, kun olin lähettämässä ilmoittautumista, ei ilmeisesti lähtenyt, joten laitoin uudestaan. Toivottavasti ei tullut kahteen kertaan, sähköpostiin tuli vain yksi vahvistus. Mutta jee, pääsen miittiin!

Tulee kyllä olemaan jännää, nimittäin pitäisi ajaa sinne. Autolla. Keltaisella autolla. Todennäköisesti lumisissa olosuhteissa ja pimeässä. Onneksi on alligaattori, eiku navigaattori, ja kyydissä Vesilahdella käyneitä (ja/tai muuten vain hyvää seuraa). :)
 
Yllätin itseni ja puolet valtakuntaa päättämällä viime hetkellä lähteä mukaan - paria The Miittiä lukuunottamatta ei miittailua olekaan tullut harrastettua sitten Laukaan aikojen.

Mikäli Jyväskylän suunnalta on tällä kertaa lähdössä autokyytiä, olen mielelläni mukana. Jos ei, niin järjestän itseni poimittavaksi matkan varrelta eli viimeistään Lempäälästä.
 
Dracaena :). Mistä päin tulet ja onko kyytiläisiä jo tiedossa? Voisin lisätä sinut samoin tein kyytilistaan.
 
Rantasalmelta, joka on Etelä-Savossa päin. :) Vampirelady, Jasdril~ ja Heppuli.
Edit: Savon teinijengi! \o/
 
Hikiän kyytiin ilmoittautuisin, jos Jamppa vain on antanut taannoisen karkean vitsini anteeksi.
 
Ylös