VyK ry:n ja STs:n Pikkujoulumiitti #15 (17.-19.12.2010)

Vampire lähtee Miitistä Lathronin mustien sotavaunujen
mukaan Tampereelle.
Tämän voisi joku näppärä lisätä kyytilistoihin. :p
 
Hep, nyt tuli pieni mutka matkaan. Vanhemmat ei suostu kuskaamaan, tai oikeastaan ei ehdi, joten voiskos joku ystävällinen olio kyytsätä minut kekkereihin wanhan Kouvolan seutuvilta, esim. asemalta? Jookos?
 
Muuten pääsisit minun kyydissäni, mutta Lahdesta tulevien ihmisten ansiosta kyytini on täynnä. Mikäli muutoksia ilmaantuu, niin katsotaan uudelleen.
 
Elen, jos kouvolasta kyytiä ei ilmaannu (en tiedä mitä kautta Draceana aikoo ajaa, Kouvola tekisi vähän kiertoa) niin voit myös tulla junalla Lempäälään, ja jos vain suinkin mahdollista, ajoittaa saapumisesi muiden junailevien kontulaisten kanssa, jotta pääsette Lempäälästä miittipaikkaan samalla kyydillä. :) Katso kyyti- ja saapumislistaa ekasta viestistä, sieltä pitäis selvitä asioita.
 
Kouvola olisi tosiaan vähän liikaa kiertoa, mutta Lahden kautta ainakin olisi tarkoitus ajaa, joten jos ei juna innosta ja pääsisit, ElenGirl, sinne jotenkin helposti poimittavaksi, niin silloin kyllä minun banaan... eikun siis aurinkojumalan vaunun kyydillä pääsee. (Muoks. Pft, pitää kuitenkin varmistaa vanhemmilta. Isä pätee reittivalintojen suhteen ja äiti on hermorauniona muuten vain.)
 
Helpompaa olisi ehkä, että minä ottaisin ElenGirlin kyytiini Kouvolasta ja sitten joku kyytiläisistäni tulisi Dracaenan kyydissä? Ettei tehdä tästä isompaa ongelmaa?

Päättäkää itse.
 
Olen huomisesta keskiviikkoon asti netitön. Olkaa siis kärsivällisiä jos kyytilistan päivitys viipyy tai jotain muuta. Yritän töissä pistäytyä Käärmeessä kurkkimassa tilannetta aina välillä.
 
Henane sanoi:
Helpompaa olisi ehkä, että minä ottaisin ElenGirlin kyytiini Kouvolasta ja sitten joku kyytiläisistäni tulisi Dracaenan kyydissä? Ettei tehdä tästä isompaa ongelmaa?

Päättäkää itse.

Se olisi parasta, mietin sitä itsekin.
Kuka henanelaisista haluaa puoli vuotta kortin omanneen kyytiin? :p
 
Aikatauluistahan tämä riippuu. Näillä näkymin olen Lahden rautatieasemalla juuri neljään mennessä (linja-autoasemalla puoli neljältä). Jos erityisen jännittävä kyyti kulkee siitä ohi sitä ennen, en voi nousta siihen.
 
Minulle ei ainakaan ole väliä kummassa kyydissä olen, aikatauluista lähinnä kiinni :) Onko Dracaenalla heittää jotain arviota Lahteen saapumisajasta?
 
En osaa vielä määritellä tarkkaan, lähtöaika on vielä vähän auki, mutta jos kahdelta lähemme, niin Google Maps sanoo, että aikaa menisi 2h 46min, ja äiti sanoo että kaksi ja puoli tuntia, johon lisätään pysähdys, jonka meinasin Kuorttiin, joten ehkä siinä viiden maissa? Mutta koska tarkoitus oli aikaistaa lähtöä, niin en ole varma, voi olla aikaisemmin.

Edit: Joo eli lähtö aikaistuu. Voisimme lähteä täältä Rantsulta Vampiren kanssa jo kahdeltatoista, jolloin Lahti olisi saavutettavissa jo kolmen aikaan (ai niin, unohdin lisätä tuohon aikaan sen koukkauksen jonka Savonlinna aiheuttaa Jasdrilia noutaessa. No, ei se ole iso koukkaus). Mutta jos kellekään sieltä päin tulevalle ei niin aikaisin sovi, niin voimmehan me idlailla Rantsulla ja lähteä vähän myöhemmin.
 
Näyttäisi siltä, että meikämanne pääsee tulemaan sitten
omalla kyydillä; tiedoksi vaan johdolle.
 
Onpa tässä jo miittiä tullut mietittyä ja syömistä siellä. Olisi kiva ahtaa kupu täyteen pizzaa, mutta taitaa "kokkisodan" Qoheletin päivä olla tuo lauantai, jolloin tulee kyllä syötyä vatsa täyteen. Odotan jo syömistä ja ehkä vähän sitä keittiössä touhuamistakin. Tulossa maukas setti syötäväksi.

Saisinko jonkun innostumaan pelaamaan Rummikubia? Sattuisiko jollain olemaan Menolippua. Miittiin ei ole tällä kertaa tulossa Menolippupelin omistajaa, ellei sitä jollain sattuisi olemaan.
 
Rummikub on kyllä kiva peli. Jos se on paikalla niin voin yrittää sosialisoitua hetkeksi sen ääreen.

Pitseria on todennäköisesti lauantaina 14:30-16 välillä. Se kun pitää sopia etukäteen mihin aikaan suunnilleen ollaan siellä että osaavat varautua. Ja porrastetusti taas, mutta höpöttelen näistä enempi miitissä vielä.
 
Kääk! Voihan Morgothin kuolavana!
Näyttää siltä, ettei hyvältä näytä. Vissii pitää perua koko miittivierailu kaiken tän häsläämisen jälkeen, nimittäin vanhemmat päätti että meiän muutto (mistä en ole ennen maininnutkaan?) on justiin pahimmillaan noina päivinä. Ja minun vissiiki pitäis auttaa. :urg: Mutku... Ei ole yhtään reilua, en pääse ees kokkailemaan -.-

Mutta ennekun vaivun kokonaan epätoivoon, yritän vielä anella. Katsellaan, jos saisin vapautuksen. *peukut pystyyn*

Ois nimittäin niin epäreilua jos en pääsiskään, tekin ootte ollu niin auttavaisia ja ystävällisiä.
 
Päh, tyhmää, että nyt vasta vanhempasi päättävät, että tuolloin pitää olla muuttamassa. Toivottavasti ne nyt osaavat itse muuttaa ja pääset kuitenkin... Olisi hyvä muuten tietää sekin ajoissa, että tiedän, tuleekosieltä Lahdesta tai muualta joku minun kyytiini. :)

Minäkin muuten haluaisin Menolippua! Jos kellään se on, ja jättää tuomatta miittiin, niin hänet teloitettakoon aamunkoitteessa. Eikunsiis.
Minä haluaisin pelata kiinanshakkia ja halmaa, voisin tuoda mukana, jos löytyisi pelikavereita. Siinä pelipaketissa on useitakin pelejä, kuten shakki, backgammon ja mylly, kyllä niitäkin voi sitten tietenkin pelata.
 
Dracaena sanoi:
Siinä pelipaketissa on useitakin pelejä, kuten shakki, backgammon ja mylly, kyllä niitäkin voi sitten tietenkin pelata.

Minä voin tuoda shakkilaudan jos haluut (tai joku muu) pelata - oli viimeks mukana the miitissä ja pelasin 2-3 peliä oO Tuli vaan tuosta mieleen, joskus noissa paketeissa ne laudat on ahtaita tai nappulat hassuja.. sitä on tottunu noihin isoihin puupökkelöihin :)
 
Lauta on ihan hyvä, mutta nappulat hyvinkin hassuja. Joskus lapsena sain erikoisen päähänpiston, ja täytin osan nappuloista paperimassalla, koska ne olivat muovisia ja onttoja eli tylsiä ja kevyitä. Ne kaatuivat helposti eivätkä vastanneet millään muotoa mielikuviani velhoshakista, mikä muistaakseni silloin innoitti peliä ylipäänsä kokeilemaan. No, eivät tulleet yhtään painavemmiksi paperimassasta. Tylsiä ovat siis edelleen.
Mutta itselläni ei ole himoa shakkiin, pelata kun en osaa. Joskus olen yrittänyt, mutta osoittautui liian vaikeaksi (tosin tuolloin yritin opetella toisen aloittelijan kanssa. Kumpikaan ei oikein ymmärtänyt niitä sääntöjä, joten eihän siinä meidän versiossa lopulta ollut mahdollista voittaa ensinkään).
Mutta tosiaan, jos ihan pelkän shakin pelaajia on, niin ehkä se minun lautani ei ole siihen paras. Sama lauta on lautana myös tammelle ja myllylle (toisella puolella).
 
Jos tässä miitissä lautapelikysymys on vielä avointa niin kenties minä voin ojentaa auttavan
(lautapelejä pursuavan) käteni. Meillä kotipuolessa nääs on ties mitä pelejä hyllyissä pölyä keräämässä ja nopeastikin kelailtuna tulee runsaasti kandidaatteja mieleen:

-Cluedo
-Monopoly
-Carcassone (+ runsaasti lisäosia)
-Risk
-Scotland Yard
-Pirates of the Caribbean: Kuolleen miehen kirstu(vaatii tosin DVD-soittimen)
-War on terror (tosin jonkun pitäisi opettaa minullekin säännöt)

Sanokaa vaan jos joku noista vähänkään nappaa.
Teoriassa voin varmaan koittaa rahdata yhden tai kaksi suurta yleisöä kiinnostavat tapaukset.
 
Dracaena, minut voi siirtää teidän kyytinne tarpeen vaatiessa, pääsen Lahteen kyllä kolmeksi.
Jätetäänkö vielä auki se, että tulenko teidän vai Henanen kyydillä, vai olenko joka tapauksessa teikäläisen autossa? Riippuen ElenGirlin (toivottavasta) osallistumisesta. :)

Ähh ajatukset kulkevat huonosti pienessä flunssassa :/ Toivottavasti joku ymmärsi pointtini...
 
Ylös