VyK ry:n ja STs:n Pikkujoulumiitti #15 (17.-19.12.2010)

Jaamar sanoi:
Mutta hei, minä yritän! Saako siitä pisteitä? Jos lupaan yrittää seuraavassa miitissä vielä enemmän? :)

Saat pisteitä, oot sinäkin ihana.

Lehtokuusamalle huojennukseksi että päästiin todella turvallisesti kotiin, Dracaena on fiksu ja vastuullinen auton ratteilija (vaikkei sitä aina muusta käytöksestä uskoisi eikun).

Omastakin puolestani iso kiitos kaikille miitistä, olin itse ainakin perjantaina ja vielä lauantaiaamunakin hieman ahdistuskohtauksen partaalla, enkä ehkä osannut tai muistanut olla niin kiva ja kohtelias kuin olisin halunnut.
Erityiskiitoksia en jaksa taas kaikille kirjoittaa, tiedätte KAIKKI ansainneenne kiitoksen jostain - tosin kokeille on pakko sanoa että http://www.youtube.com/watch?v=SMWi7CLoZ2Q

Hyvää joulua <3
 
Kiitos kaikille miitistä, jäi mukavan lämmin, hykerteleväinen ja pehmyt olo.

Ruoka maittoi, kiitos vielä Qoheletille! Oli mukava tavata uusia ihmisiä ja höpötellä kaikesta. Olin tosin melko väsynyt koko miitin ajan ja lagailin aika paljon. Pelaaminen jäi vähemmälle (ja osaltani menestys ei jälleenkään ollut kovin suurta :D), mutta seuraavassa miitissä sitten enemmän.

Seuranne on mukavaa ja rentouttavaa. <3
Hyvää joulunodotusta!
 
Tiedättekö mikä tässä miitissä saattoi olla yksi todella positiivinen tekijä?

Ei ollut konsolipelejä ja porukka sosialisoitui lautapelien pariin! Tai no mistäs minä tiedän kun niin vähän olin päätalon puolella, mutta tällainen kuva minulle jäi.
 
Kiitos kaikille miitistä, oli taas tosi kivaa ja jäi mukava olotila päälle. =)

Kiitos kanssalautapelaajille (vaikka hävisinkin Citadelsin molemmat erät), viimeisen illan jutusteluseuralle, Vampiren koneelle ja koko konkkarokalle erittäin viihtyisästä seurasta. Kontumiiteissä on kyllä aina niin mukavaa! Ja kiitos myös Qoheletin kokkauspoppoolle (en kuollakseni muista ketä kaikkia siihen kuului) siitä että sai maistella ruokia. Ne oli syntisen hyviä. :p

Ja Jaamar olet kyllä ihan oikeassa, nyt tuli juteltua paljon enemmän ihmisten kanssa ja tehtyä muutenkin jotain muutakin kuin pelattua Wiitä. Eikä edes ollut vieroitusoireita! =P
 
Suuret kiitokset kaikille hienosta miitistä.

Nostalgia pelit Vampireladyn ja jonkun toisen koneella, jälleen Citadelsia ja mukavaa seuraa. Oli oikeastaan hyvä, että tuli käytyä säädylliseen aikaan nukkumaan, kun tulee muutenkin nukuttua liian vähän. Ja Qoheletille, Fairy Talelle ja Purrille kiitokset hyvistä ruuista.
 
Kiitos kaikille kivasta miitistä. Oli hauskaa pitkästä aikaa vesilahteilla, vaikka ens'alkuun jännittikin uusien tuttavuuksien suuri määrä. Pahoittelut huonosta ja kuivasta huumorista, Herra Jackista, joka ei ehkä ansaitse edes huonon huumorin arvonimeä ja termirunkkauksesta.

Pus pus kaikille ja suuri kiitos Lahtron-pukille piiskauksesta!
 
Ehkä ensi vuonna Haltipukki ja Lathropukki tekee tuplaesiintymisen, jossa toinen antaa lahjoja ja toinen antaa piiskaa. Kiitos kiitoksista, olipa sitten piiskattu tai ruokittu, nom nom nom! Ilo oli puolellani.
 
Heh, kerrankin Jamppa on yhteiskuvassa kaikkein korkeimmalla. Minä taas olen dementin näköinen pukin polvella. Jotkut t-paidan tekstiä arvailevat saavat ikävän yllätyksen.

Kiitos kaikille rennon mukavasta miitistä. Uusia pahaa-aavistamattomia roborallisteja ei ilmaantunut kuin yksi ja hänkin sortui pelitekniseen suisidaalisuuteen. Micilläkin on samanlaista taipumusta, vaikka hän on pelannut peliä useammin kuin kerran. Pitänee järjestää jatkossa oikeaa opetusta Roborallyn pelaamisessa. Mitä tehdä huonoilla korteilla? Vähäsen laudan elementtien liikkeistä kertominen on kuin lähettäisi perhosen ahjoon.

Kahdesta lahdesta Vesilahdessa on enemmän mukavuuksia kuin Rismalahdessa. Nakkien vähäisyys johti valitettavasti niiden välttelyyn paria itseni valitsemaa tehtävää lukuun ottamatta (nyt on yhdistyksellä aseöljyäkin!). Kivaa oli saada kiukaan pesään tuli ilman paperia tai edes pieniä tikkuja. Sauna lämpeni kyllä muutaman tunnin liian varhain Henkan chicknappausta varten.
 
Kiitoksia kivasta Miitistä, ja erityiskiitos Lathronille joka ajoi minut kirjaimellisesti poikaystävän kotiovelle asti. :p
Oli kiva tutustua muutamaan uuteen ihmiseen,
Krummituksella oli mukavasti samanlainen härö huumorintaju kuin minulla. Oli myös mukava kuunnella
Fairy talen vaellusjuttuja.
Hienoa, että koneeni tuotti ihmisille iloa.

Jaksoin muuten valvoa jopa yli iltakymmeneen,
aikamoinen saavutus!:p
 
Pagba sanoi:
Kivaa oli saada kiukaan pesään tuli ilman paperia tai edes pieniä tikkuja. Sauna lämpeni kyllä muutaman tunnin liian varhain Henkan chicknappausta varten.
totaalinen naururepeäminen
Jep, Jep ;) Kiitoksia muuten niille tietyille saunojille, tiedätte kyllä mistä :D

Kiitos kaikille miitistä, eilinen ajomatka meni todella hyvin ja kiitos tosiaan Pagballe, jonka kanssa keskusteltiin miltei koko matka :) Oli erittäin mukava miitti näin 1½vuoden tauon jälkeen ja näin myös sellaisia Kontulaisia, joita olen nähnyt tosiaan viimeksi vuonna 2004, oli mukava yllätys :D (Krummi, nyt taisin muistaa mikä miitti se oli..)

Qohelet toivottavasti muistaa laittaa minulle kasvissosekeiton reseptin, oli herrrrkullista :p Sain maistella glögijuustokakkua sekä Qoheletin valmistamaa pihviä. Ja etenkin, pääsin syömään pizzeriaan. Oli ikävä sitä paikkaa :)

Nyt on pieni kuume päällä, kelaan pitäisi mennä ja miittikamat purkaa, joten tässä kuumaa juodaan ja levätään. Lathropukin tuoma kaulaliina kaulassa.

Kiitos kaikille :)
 
Qohelet sanoi:
Lehtokuusama sanoi:
Toivottavasti Dracaena joukkoineen pääsee turvallisesti kotiin (kuten toki kaikki muutkin). Olen tässä sydän syrjälläni katsellut kotona ulos ikkunasta jatkuvaa lumisadetta, toivottavasti pohjoisempana ei ole pyryttänyt samalla tavalla lunta kuin täällä pääkaupunkiseudulla.


Meillä oli ihan hyvä ajokeli koko matkan Vesilahdesta Naantaliin. Se lumimyräkkä oli sitten siellä "itäsuomessa". Lauantaina alkoi tuulemaan sen verran ettei ulkona enää viitsinyt kovin pitkään vilvoitella ja muutenkin tais ihmiset olla aika tiiviisti sisätiloissa.

Aws, joku huolehti puolestani.

Ei meidän matkaa ainakaan mikään lumipyry haitannut missään vaiheessa.
Pakko on kertoa alkumatkalta tämä hauska juoneni. :p Arvasin jo miitissä, että Vesilahdesta Lahteen Purr ja Jasdril nukkuvat ja minä kuuntelen Radio Novaa. Näin juuri kävi (radiota kuuntelin siksi, että levy oli kuunneltu loppuun, enkä ihan voinut alkaa kaivaa laukusta uutta levyä, enkä toisaalta kuunnella uudelleen ensimmäistäkään, koska se oli nukuttavaa), ja tämän tylsähkön matkan sitten suunnittelin, kuinka herätän nämä kaksi. Kun oli kymmenen kilometriä Lahteen, huusin "ÄÄLÄÄLÄÄLÄÄ!!" niin kovaa kuin kehtasin. Jasdrilin säpsähdys ja kirosanoiksi muotoiltu kiitos herätyksestä oli hiljaisen matkan arvoinen. :grin: Kuskina kun voi huudella aika huoletta, pelkääjänpaikalta ei kauheasti passaa säikytellä. Ja vielä lopuksi kaikille tiedoksi, me emme myöhästyneet perjantaina, koska olisimme ajaneet harhaan tai muuten outoa reittiä (ei sillä, etteikö se mutkainen tie moottoriteiden välillä olisi ollut outo valinta alligaattorilta), vaan koska lähdimme myöhään.

Mutta jättimäinen kiitos miitistä! Edellisestä miitistä oli yli vuosi ja miittailu oli juuri niin kivaa kuin muistinkin. Tuttuja oli mahtavaa nähdä ja uusiin naamoihin oli vieläkin mahtavampaa tutustua (vieläkin tyrskin Krummituksen kommentille: "Onko se siis sun nicki jollain foorumilla?" xD). Kiitos kyytiseuralle sekä tulo- että menomatkalla, ei ollut kamalaa ja hirveää ajaa pimeässä pitkää matkaa. Kiitos peliseurasta (hei ei se Roborally kovin karseaa ollut, kivalta peliltä vaikutti, mutta minua väsytti, enkä ollut ihan sisäistänyt niitä sääntöjä. Ehkä joskus uudestaan.) ja saunaseurasta (tosin lauantaina oltaisiin Vampiren kanssa kaivattu enemmän sitä saunaseuraa. Vaikka kiva lumisota meillä oli kaksistaankin.) Kiitos Vampirelle ja Círdanille venäjäntämisavusta ja kuukauden nauruista, Qoheletille salaatinjämistä, Jasille vielä erikseen navigointinauruista (se ohjasi meidät "tiukasti vasemmalle" keskellä moottoritietä, vaikka siellä vasemmalla oli vain vastaantulijoiden lisäksi hirviaitaa), Lathronille pukkeilusta (vain silloin muistin ylipäänsä, että nyt on joulu tulossa, en tiedä minne joulumieleni on kadonnut tältä vuodelta)... Ja kiitos kaikille erikseen mainitsemattomille siitä, että olitte siellä. Molempina iltoina menin nukkumaan hymy naamalla.

Ainiin, kiitos pullonpalautusrahoista. :grin:
 
Se sosekeittoresepti on niin salainen, että sen voi laittaa ainoastaan tänne näkyviin. Tämän olisi tietysti voinut pistää safkathreadiin, mut menköön tänne.

1 kg porkkanoita
2 palsternakkaa (nämä jäi siitä vahingossa pois)
1 lanttu
1 bataatti
1 peruna
2 sipulia
1-2 valkosipulin kynttä
5 dl ruokakermaa
suolaa
valkopippuria
koristeeksi tuoretta persiljaa päälle

Suosittelen tuunaamaan oman maun mukaan.
 
Ylös