VyK ry:n ja STs:n pikkujoulumiitti Vesilahdella (2.-4.12.2011)

Kointähti sanoi:
Tuon jälleen mukanani Lord of the Rings LCG:n, mutta onko haloopahvi toteuttanut uhkauksensa ja hankkinut itselleen saman pelin? Neljän pelaajan peliinhän tarvitsee vain ne threat-laskurit, yksi paketti riittää muuten, jos ei pelaa sillä 50 kortin turnauspakalla. Olen ostanut peliin kaksi lisäosaakin, eli Hunt for Gollumin ja Conflict at the Carrockin. Kolmas osa, A Journey to Rhosgobel on myös tilauksessa.

Tässäpä ehdokas Dracaenan opeteltavaksi miitissä! Mikäs sen hienompi tuttavuus kuin Keski-Maahan sijoittuva yhteistyöpeli, jossa saa kamppailla örkkejä ja muita hirmuja vastaan?

Mutta minä puhuin vain lautapeleistä, hähää. Korttipeleistä varmaankin vain Papupeliin (Jaamar? :p) alan. Ja voin tuoda Skip-Bo -kortit, jos muitakin kiinnostaisi pelata. Muuten minulla ei ole pelejä tuotavaksi, kun minulla ei täällä Jykylässä ole muuta kuin ne Skip-Bo -kortit ja tosi hienot James Bond -pelikortit.

Vain 17 päivää miittiin!
 
Papupeli on aina hyvä asia :) Ja jos Modern art löytäisi tiensä miittiin niin saattaisin sortua siihenkin uudemman kerran ;)
 
Joudun valitettavasti perumaan ilmoittautumiseni. Typerät työvuorot!! argh!!! Tämä on jo toinen tai kolmas pikkujoulumiitti, joka jää väliin.

Pahoitteluni kyytiläisille. :( Joudutte etsimään vaihtoehtoisia kulkuvälineitä. Ja onnittelut ekalle varasijalla olijalle, pääset miittiin. :p

Toivottavasti seuraava miitti sattuu vapaa viikonlopulle. :)
 
Harmillista. Superhelppo vaihtoehto on tällä kertaa suljettu pois. Pitää etsiä muita reittejä ja Jaamarin Hikiän yhteys olisi niistä yksi. Saakohan tapahtumavastaava aloitusviestiin aikaiseksi kyytiosion?
 
Totta, se olisi ihan ajankohtainen ruveta olemaan olemassa. Nyt on vähän kiire jo nukketeatteriin valoja räpeltämään, mutta tämän päivän aikana vielä teen kyytilistan.

Edit. no ei ollut tarpeeksi kiire, tein jo nyt.
HUOM myös omilla kyydeillä tulevat! Ilmoittakaan kuitenkin että tulette omalla kyydillä, ettei kukaan jää erehdyksessä täysin ilman kyytiä.

Saatan itse olla lähdössä Savonlinnasta, mikäli minulle suodaan ajokortti ensi tiistaina ja koen miittiinlähtemisen tarpeeksi turvallisena. Turvallisuutta toki lisäisi, jos joku lähtisi mukaan henkiseksi tueksi. :p
 
Minä kaipaisin kyytiä. Ellei joku halua tulla poimimaan Mäntsälästä, niin voisin tulla poimittavasi vaikka Lahteen tai Hyvinkäälle tai jonnekin. ^^
 
Sääli ettei Shetai pääse paikalle, ja minä tulenkin sitten tapani mukaan omalla kyydillä, kun kerta isovanhemmat asuu siinä lähellä.
 
Infoilen kyllä heti kun tiedän aikatauluni ja matkareittini.
 
Kointähti sanoi:
Siis perjantaina miittiin ja sunnuntaina takaisin. Pahaa kuitenkin pelkään, että Lempäälään on kuljettava junalla ja sieltä sitten jonkun kontulaisen kyydillä juhlapaikalle. Aikataulujen suhteen pistän tarkempaa viestiä lähempänä.
Sama täällä. Itse olen töissä perjantaina mitä suurimmalla todennäköisyydellä 15.45 asti, joten
jos Kointähdelle vain sopii niin voitaisiin mennä vaikka klo 17.07 junalla joka olisi Lempäälässä sitten klo
17.18
.
Sunnuntain aikataululla ei minulle ole hirveästi väliä,
junia menee esim. klo 11.11 ja klo 12.41.
 
Vampirelady sanoi:
Kointähti sanoi:
Siis perjantaina miittiin ja sunnuntaina takaisin. Pahaa kuitenkin pelkään, että Lempäälään on kuljettava junalla ja sieltä sitten jonkun kontulaisen kyydillä juhlapaikalle. Aikataulujen suhteen pistän tarkempaa viestiä lähempänä.
Sama täällä. Itse olen töissä perjantaina mitä suurimmalla todennäköisyydellä 15.45 asti, joten
jos Kointähdelle vain sopii niin voitaisiin mennä vaikka klo 17.07 junalla joka olisi Lempäälässä sitten klo
17.18
.
Sunnuntain aikataululla ei minulle ole hirveästi väliä,
junia menee esim. klo 11.11 ja klo 12.41.

Vampiren suunnitelma passaisi ainakin näin alustavasti. Saisi siten ainakin kaksi haettavaa samaan syssyyn.
 
Minun pitää perua ilmoittautumiseni erinäisistä syistä. Jonotuslistan ensimmäiselle on siis paikka auki. Hyvää miittiä kaikille.
 
Eli meppin pääsee miittiin ja hän varmaan tulee mielellään Jasdrilin kyydillä. Lattiamajoitusvälineet vievät autosta niin paljon tilaa, että mukaan mahtunee vain yksi lisää, eli joko minä Heinolasta tai purr Lahdesta. Jälkimmäisessä tapauksessa minä sitten reissaisin bussilla ja junalla Hikiälle Jaamarin noukittavaksi. Olenkin halunnut nähdä hänen uuden asuinsijansa.

Huomasitteko, että maksun eräpäivä on jo huomenna?
 
Rahis ei ole päässyt vieläkään tileihin käsiksi, mutta käyn katselemassa maksuja tänään tai huomenna ja voin päivittää listaa sitten. Älkää siis hätäilkö jos maksut on suoritettu, mutta vielä ei näy maksettuna.
Kalossi on muuten sen verran pieni auto sitten että en ota kyytiin kuin korkeintaan 3 (ei tällä välillä kyllä usein ole juuri tulijoita ollutkaan). Silloinkin voi matkatavaroita joutua pitämään jonkun verran sylissä. Mutta tosiaan riippuu siitäkin jatkaako kalossi itse matkaa Vesilahdelle asti vai onko autonvaihto Novan Skodaan jossain kohtaa. Sitä ei tiedä vielä. Niin ja paluukyyti tässä autossa olisi sitten Vesilahti-Turenki. Hikiälle pääsee maanantaiaamuna. Olisihan se hauskaa saada matkaseuraa jos päädyn ajamaan itse koko matkan :)
 
Auton saantini vaikuttaisi lupaavalta (isä on vaihdattamassa talvirenkaat tällä tulevalla viikolla). Joten Helsingistä kyytiin sopivat Miccoh, Ringlad ja Isilmírë. Enempää en mielelläni ota kyytiin, kun tuota matkaakin on (enemmän kuin viime miittiin).
 
Pagba sanoi:
-- Jasdrilin kyydillä.

Muistettakoon, etten vielä omaa ajokorttia (aikaisintaan ensi tiistaina) ja vaikka miitin aikaan omaisin niin on hyvin paljon auton lainasta, kelistä ja omasta uskalluksesta kiinni, lähdenkö yksin ajamaan - tosin jos meppin on lähdössä samoilta suunnilta, niin sitten uskaltanen.
 
Lehtokuusama sanoi:
Auton saantini vaikuttaisi lupaavalta (isä on vaihdattamassa talvirenkaat tällä tulevalla viikolla). Joten Helsingistä kyytiin sopivat Miccoh, Ringlad ja Isilmírë.

Hurraa! Toivottavasti onnistuu. Mutta mihin aikaan ja mistä olisit lähdössä, jos saat auton? Olen itse töissä puoli viiteen Helsingin Lassilassa ja sieltä kestää hetken vaeltaa ihmisten ilmoille. Eli jos olette ennen viittä lähdössä, joudun kyllä jäämään kyydistä pois, toteutui se tai ei.
 
Novan puolesta ilmaistakoon että hän tulee omalla autolla tai sitten yhdistämme kyydit yhteen autoon Toijalassa tai Turengissa tai sitten emme. Joka tapauksessa hän on pääsemässä paikalle jollain kulkupelillä :)

Ja päivittelin maksaneitakin tuossa. Olinpas ahkera!
 
Jeyj, pitkästä aikaa onnistun eksymään miittipaikalle. Jasin lähtiessä autolla liikenteeseen tämä tapahtuu kyseisellä kyydillä, muussa tapauksessa voisin olla lempäälässä 18.41 tai 20.41 (tai miksei 19.11, samat junat mutta eri vaihdot), jos mahdollisesti voisi saada kyydin etiäpäin. Tiistai näyttänee (tsemppiä inssiin)!
 
Päivitin kyytilistaa sen mukaiseksi kuin olen tähän mennessä ymmärtänyt. Minulla ei vielä ole täyttä varmuutta auton saamisesta lainaan, mutta uskoisin jonkun auton järjestyvän, ja purr voitanee ainakin ottaa Lahdesta kyytiin. Joku muukin vielä varmaan menisi.
 
Ylös