VyK ry:n ja STs:n pikkujoulumiitti Vesilahdella (2.-4.12.2011)

Kointähti sanoi:
Vampirelady sanoi:
Kointähti sanoi:
Siis perjantaina miittiin ja sunnuntaina takaisin. Pahaa kuitenkin pelkään, että Lempäälään on kuljettava junalla ja sieltä sitten jonkun kontulaisen kyydillä juhlapaikalle. Aikataulujen suhteen pistän tarkempaa viestiä lähempänä.
Sama täällä. Itse olen töissä perjantaina mitä suurimmalla todennäköisyydellä 15.45 asti, joten
jos Kointähdelle vain sopii niin voitaisiin mennä vaikka klo 17.07 junalla joka olisi Lempäälässä sitten klo
17.18
.
Sunnuntain aikataululla ei minulle ole hirveästi väliä,
junia menee esim. klo 11.11 ja klo 12.41.

Vampiren suunnitelma passaisi ainakin näin alustavasti. Saisi siten ainakin kaksi haettavaa samaan syssyyn.

Laitoin tätä viestiä nyt uudelleen näkyviin, kun itse olen näemmä vieläkin "ei ole ilmoittanut"-osastolla. :p
 
Ai Jasdril pääsi inssiajosta läpi ekalla yrittämällä? No sittenhän voisin hypätä hänen kyytiinsä menomatkaksi. Paluumatkallehan Draakki näemmä on varannut paikan. Itse olen tyytyväinen, kunhan silloin pääsen jonnekin radan varteen aina luotettavan VR:n huolehdittavaksi. Takaisin siviiliin ei ole niin suurta kiirettä.
 
Isilmírë sanoi:
Lehtokuusama sanoi:
Auton saantini vaikuttaisi lupaavalta (isä on vaihdattamassa talvirenkaat tällä tulevalla viikolla). Joten Helsingistä kyytiin sopivat Miccoh, Ringlad ja Isilmírë.

Hurraa! Toivottavasti onnistuu. Mutta mihin aikaan ja mistä olisit lähdössä, jos saat auton? Olen itse töissä puoli viiteen Helsingin Lassilassa ja sieltä kestää hetken vaeltaa ihmisten ilmoille. Eli jos olette ennen viittä lähdössä, joudun kyllä jäämään kyydistä pois, toteutui se tai ei.
Voimme poimia Isilmírën matkan varrelta, koskapa Lassila on niin kätevästi Hämeenlinnanväylän tuntumassa. Ilmoittele vaikka yksärillä tarkempaa osoitetta.
 
Anteeksi myöhäisyyteni tämän kyytiasian suhteen mutta alustavasti olen tulossa junalla joka on lempäälässä klo 17:11. Aikatauluni natsaa näemmä aika hyvin vampiren kanssa kun junamme ovat samoihin aikoihin lempäälässä. Pois päin juna näyttää lähtevän klo 12:48.

Anteeksi myöhästymiseni maksussa sillä olin viikonloppuna festareilla ja unohdin asian tyystin.

Aulë
 
Pagba sanoi:
Ai Jasdril pääsi inssiajosta läpi ekalla yrittämällä? No sittenhän voisin hypätä hänen kyytiinsä menomatkaksi. Paluumatkallehan Draakki näemmä on varannut paikan. Itse olen tyytyväinen, kunhan silloin pääsen jonnekin radan varteen aina luotettavan VR:n huolehdittavaksi. Takaisin siviiliin ei ole niin suurta kiirettä.

Mutta mitä juhlavimmmin luovutan paikkani Pagballe, koska tulen sittenkin takaisin Jyväshyvään miitin jälkeen. Varmaankin junalla, koska delvorilla oli sunnuntaina muuta menoa.
 
Tarkistan huomenna loput maksut. Jos joku vielä maksamatta niin nyt on viiminen tilaisuus ennen mustaalistaa.
 
Me voitaisiin varmaan Merrin kanssa kyyteillä sitten Caelen ja haloopahvin kanssa, jos tullaan vaikka Hämeenlinnan asemalle tms.? ^^
 
Rautatieasemaa tarkoitin. :p Ilmoittele sitten lähempänä teidän aikatauluista yms.
 
Piti oikein tarkistaa, onko maksu lähtenyt. On se, ilmoitetulle tilille ja viitenumerolla.

Minut on näemmä merkitty nousevaksi Jasdrilin kyytiin Lahdesta. Kulkeeko hän siis Punkaharjun kautta ja kuutostietä pitkin, eikä suinkaan Heinolan kautta?
 
Jasdril selvittää autoasiaa, näyttää nyt vähän öö heikolta kaikista sisarten lupauksista huolimatta.

Edit.
Niin siis.
En saanut siskolta enkä keneltäkään tutuilta autoa ainakaan vielä, mutta yritän vielä mahd. mukaan selvitellä. Isän auto olisi yksi vaihtoehto, jos isä suostuu sen antamaan ja se on ajokunnossa viikon päästä (nyt siinä on kai jotain mikä pitää korjata jne en tiedä ihan missä kuosissa se on).

Reittiä en ollut ajatellut kovin tarkkaan, mutta käsittääkseni yleensä on kuljettu Juva-Mikkeli-Heinola-Lahti-Hämeenlinna, ja sitä olen reissannut muutenkin eniten, niin mielelläni lähtisin sitä kautta.
 
Loppuja maksuja ei ole näemmä vielä tarkistettu.
Piti itsekin varmistaa, että menihän maksuni tililtä. Maksoin sunnuntaina, mutta veloitus tapahtui näemmä maanantaina, joka taisi olla se eräpäiväkin.
 
Itsehän olen vain varasijalla, enkä pääsisi tulemaan, vaikka mukaan mahtuisikin, kun kiinniolo vuoro siirtyikin tältä viikonlopulta ensi viikonlopulle.
 
Ei, en yksinkertaisesti jaksanut enää eilen ja tänään olen ollut koko päivän liikenteessä. Mutta lupaan että ne tarkistetaan huomisen aikana tai mörökölli minut vieköön.
 
Mitenkäs hirmuisesti Caelella on autossa tilaa, lähinnä ajatellen sitä että ajattelin roudata normaalihkon patjan mukana rullattuna ja sehän vie tilaa. Sain myös jo pyyntöjä ottaa Wiin matkaan, joten... no, ottanen sitten kai Wiin matkaan. Patja kyllä toki menee koko matkan sylissä takapenkilläkin jos takakontissa ei ole tilaa.

Hämeenlinnaan asti ehdimme aikaisintaan joskus kello 14 - 15 kieppeillä riippuen junien aikatauluista, joita en ole tarkastanut. Sovin perjantain työvuoroni alkamaan aiemmin sekä lyhyemmäksi.
 
Vaikka nyt ei kyytiläisiä olekaan niin tiedoksi että pääsen lähtemään Hikiältä 15:30.
 
Nukkumisjärjestelyistä nyt sen verran, että kokeillaan vain uutta järjestelmää., eli että saunatupa olisi ensisijaisesti se valvomisen paikka. Joku siellä enemmän aikaansa viettänyt osaa varmaan arvioida monta siellä todellisuudessa mahtuu ihan nukkumaannukkumaan; onko se jotain kahdeksan kieppeillä?
 
Merri, tilaa kyllä riittää :) suht isolla autolla ollaan lähössä. Lähtöaika on varmaan alustavasti neljän kieppeillä, jos teille on ok?
 
Ylös