World of Warcraft

Itse imutin kokeiluversion ja koukutti pahasti...mutta
kun ostin sitten kyseisen pelin niin tarvitseeko niitä dvd:tä asennella jos sulla on se netistä imutettu ??:shock: :shock:
oon itse pähkäillyt tätä ja toisaalta ois hyvä asentaa mutta sit ne päivitykset on niin pirun isoja ja menee pari päivää kun tää raato lataa ne....
kiitos etukäteen !!
 
Timpan pulinat, v9.0365

> Dimexmies
Semmoista sattuu, semmoista sattuu. Kiinni tuohon kovin helpolla tosiaan jää jos tykkää pelityypistä muuten. Itse suosittelisin asentelemaan ihan DVD:ltä, mutta tietty jos se toimii sillä nettiversiolla niin eihän sitä pakko ole asennella uudelleen varsinkaan jos kaikki päivitykset ovat ajantasalla. Noita päivityksiä tosiaan on tullut miljoonia, joten jos ei ole pakko imutella niitä kaikkia niin eihän se kannata. On varmaan kyl joku iso paketti olemassa missä olisi kaikki päivitykset kerralla. Onkos Burning Crusade jo ostettu myös?

Itse jäin vähän alle vuosi sitten tuohon koukkuun. EI pitänyt ostella koko peliä ollenkaan koskaan ja olin kovasti tuommoista rahastamista vastaan. Sitten vein vanhoja konsolipelejä pois enkä löytänyt mitään hyvää peliä joten otin WoW, koska se oli vain 29 snt. Toki peliaikaa joutui päälle sitten ostamaan.

Monia hahmoja ja luokkaa olen kokeillut, monia olen tehnyt ja monia olen tuhonnut.

http://darkportal.net/view.php?nick=27141

Tervetuloa myös kiltaamme sinä aktiivinen harrastaja!
Wuppi Tan Klan, vuonna 2006 perustettu kilta serverillä Stormreaver.
Yhteisömme koostuu pääasiassa aktiivisista pelaajista, ja teemme yhdessä tehtäviä että "instoja". Autamme toisiamme keräämään parempia varusteita sekä parantamaan taitojaan, opetamme myös mieluusti uusia pelaajia. "Asetakki" (tabard) löytyy. Aloitamme "raidaamaan" enemmän kunhan saamme tarpeeksi ylemmän tason porukkaa. Kiltassa on monia 60+ ja muutamia tasolla 70.

Kiltan sisäinen kauppa toimii "kiltan hinnoin" eli halvemmalla kuin muualla ja usein myös lahjoitetaan löydettyjä varusteita eteenpäin. Muutamat pelaajat tarjoavat usein myös ilmaisia juomia, "enchantteja" sekä varusteita jos tuo materiaalit.

Liittyminen onnistuu kun heität yksityisviestillä täällä minulle tai pelissä Niektrex / Nasu.

http://roina.salaisuus.org
 
Uutta elämää?

Olettekos muuten miettineet, että nyt kun uusi lisälevy on tulossa niin kaikki nuo varusteet, joista on tapeltu ja joiden eteen on monta tuntia tehty hommia, ovat aivan turhia. Kaikkien 70 tasojen parhaat varustukset menettää taas merkityksensä kun luultavasti uuden maan alussa saa tehtävistä taas parempia. Olen nähnyt todella pahoja "tappeluita" joskus jostain kamoista jonka on joku "vähemmän oikea luokka" napannut itselleen vaikka olisi kuulunut toiselle. Kauhea riita ja porukka lähtee luolastoporukasta.. Typerää. Kaikki tämäkin nykyään ihan turhaan kun tuo lisälevy nyt tuo 10 tasoa taas lisää "hakattavaa"..

Luultavasti tuon uuden lisälevyn myötä myös käy kuten edellisenkin kanssa. Serverit täyttyy sitten noista 'Death Knight' -luokasta (mikä lie Hero Class). Tämä on vähän kuulemma sotilaan (warrior) ja manaajan (warlock) yhdistelmä. Spekulointia on käyty paljon, mutta mikä mahtaa olla tulos? Kun muistelee todellisia Necromanceja Diablosta tai muista vastaavista niin luvassa olisi kuolleiden vihollisten herätystä omalle puolelle ja kaikkea muuta kivaa. Ettei vain tämä luokka olisi ylitse kaikkien muiden? Ei kai Blizzard ole sortunut liiotteluun? Onko muilla enää mahdollisuuksia?

Traileri oli aika huono, btw.. :)

Monikos aikoo ostaa tämän uuden lisälevyn? Pitäisikö odottaa kunnes hinnat laskee vai ostaa samantien kun kauppaan ilmestyy?

70 tasolle päästyäni olen huomannut, että siellä ei lähinnä ole mitään muuta tekemistä kuin tehdä samoja instoja uudelleen, "raidata" ties missä (mennä isolla porukalla instaan tai vastustajien alueelle) tai tehdä Arena/BG. Joihinkin instoihin joutuu tekemään tyhmiä tehtäviä.. :p Tokihan se on kivaa mitellä taisteluareenoilla toisia vastaan, mutta kai siitäkin menee hohto ajan myötä..
 
WoW on ihan turha, tuli kokeiltua piraattiservulla ja kyllästyin. Ehkä bugin takia jonka takia en päässyt tehtävää läpi, ehkä siksi kun ei kanssapelaajia. Ei kiinnosta, huono peli, pilaa teidän elämänne, tuhlaa teidän rahojanne, aiheuttaa teidän fyysisen ja henkisen rappeutumisen.
 
Hahah! :D

Selevä. Itekään en kyseistä peliä pelaa vaikka se tähän koneeseen on asennettukin. Kokeilin 10 päivän ajan, mutta ei iskenyt ihan niin kovasti että olisin jaksanut uhrata sille enemmän arvokasta aikaani ja vielä arvokkaampaa rahaani. :)
 
d( o.O )b

Korlian sanoi:
WoW on ihan turha, tuli kokeiltua piraattiservulla ja kyllästyin. Ehkä bugin takia jonka takia en päässyt tehtävää läpi, ehkä siksi kun ei kanssapelaajia. Ei kiinnosta, huono peli, pilaa teidän elämänne, tuhlaa teidän rahojanne, aiheuttaa teidän fyysisen ja henkisen rappeutumisen.
Pointtihan koko jutussa onkin se, että siellä pelataan kaverien kanssa eikä yksin. Ei taida kovin hyviä privaservereitä olla olemassa.. :/ Mielestäni olisi kyllä hyvä saada enemmän ilmaisservereitä, koska Blizzard kuitenkin rahastaa sekä pelaamisesta että uusista lisäosista.

Kaipa tämä WoW-buumi tästä vielä laskee jossain vaiheessa kun uusia hyviä pelejä tulee markkinoille. Haluaisin rakastua johonkin ilmaiseen roolipeliin tämän sijasta, koska tässä tosiaan ei ole mahdollisuutta vielä päättää hahmon elämästä paljoa mitään. Ei saa itse tehdä statseja alussa eikä pahemmin muokata hahmoakaan. Liian paljon samoja juttuja kaikilla ja kaikille on samat tarinat ja tehtävät pelin jatkuessa. Viime aikoina on myös tullut vastaan liikaa idiootteja servereillä.. Joillekkin tämä peli on koko elämä.

Ensimmäinen "lentoratsu" on kyllä suuri pettymys, koska se lentää yhtä hitaasti kuin tavallinen hevonen. Pääsen siis nopeammin kulkemaan omalla hepallani kuin lentävällä ihmekisulla. Mielestäni olisivat voineet pistää ekalle lentävälle ratsun yhtä nopeaksi kuin epic heppa.
 
Saa nähdä miten WotLK sytyttää jos ollenkaan, Loren raiskaus on hieman alkanut ottamaan päästä (tyyliin tapetaan charru jota seurannut pidemmälti, "tässäkö tämä nyt oli"). Mutta eniten se on kiinni ihmisistä joiden kanssa pelaa :)

Jos eksytte Chromaggukselle (PvP) tulkaa moikkaan.
Pillipiipari/Ilyas
 
-.^

Ei kaikki pelaajat tosiaankaan ole huonoa seuraa vaikka PvP-serverillä ollaankin ja monet liiankin nuoret peliä pelaavat. Eilen olin tekemässä "Karan" kellaritehtävää ja siellä vastaan tuli kaksi tasoa alempi shadowpriest (vihollinen siis), mutta taistelun sijaan autoimme toisiamme siellä - toimimme kuin normaali tiimi vaikka olimme eri puolilla. Jos olisimme alkaneet tappamaan toisiamme niin siitä olisi voinut tulla mielenkiintoista siellä kellarissa, koska se oli täynnä molempien puolien vihollisia, joten monet kuolemat olisi molemmat kokeneet.. :p

Tuo oli kyllä aika harvinaista minulle, koska minulla on aina vietti pistää vihollisen puolen pelaajat kylmäksi. Tosin warlock vastaan shadowpriest on aina niin tuurista ja osaamisesta kiinni, koska siinä on pelin kaksi pahinta (ärsyttävintä) tapausta. Molemmat tekee paljon vahinkoa nopeasti, molemmat osaa käyttää Fear-taikaa hyväkseen, molemmat osaa parantaa itseään tekemällä viholliselle vahinkoa.

Täällä on muuten infoa tuosta omasta kiltastani, Wuppi Tan Klan. En tiennytkään, että tuolla on kaikesta kaikki. :D
 
hah Whitewolf, itse shadowpriestinä vältän warlockeja yli kaiken, kun lockin feari ei breakkaa ja priestin fear breakkaa :)

Mutta tuon olen huomannut ehkä mukavimmaksi piirteeksi PvP servereissä. Monesti lämpimin apu tulee vastapuolelta, kun taasen omat pomppii ympyrää ja kirjoittaa "lol bur kek". Ehkä se luo sellaisen luottamuksen ilmapiirin että jos toinen mokaa niin voi heti rangaista :p
 
>:/

Onko kellään muulla semmoista ongelmaa havaittavissa, että tämän uusimman päivityksen jälkeen on tullut lisää lagia ja serveriltä putoamisia? Itse olen tänään koittanut kerätä kunniaa (honor) taistelukentiltä, mutta pelatessani AV:tä niin putoilen vähän väliä serveriltä ilman syyttä.. Hienosti menee kun pitäisi paljon kerätä vielä pisteitä, mutta millä keräät kun serveri heittää koko ajan sinua ulos? Meni totaalisesti tuohon hermo kyllä.. :/

Mielestäni noissa tavaroiden tarvitsemalla kunniamäärälläkin on vähän liioteltu. Koska jos haluaa normaali-BG-kamat (epic) niin tarvitaan noin 100000 pointsia. Ja tämän jälkeen sitten kun olet saanut hyvät tavarat niin on aika alkaa raidaamaan isoja instoja ja tekemään Arenaa, ja molemmista paikoista saa parempia tavaroita, joten olikos järkeä kerätä niitä normiepickamoja? :p Totuus kuitenkin on, että jos ei ole hyviä varusteita niin ei pääse noihin muihinkaan paikkoihin.. :/
 
Hyvää gearia saa myös hankkimalla reputationia :). Druideille esimerkiksi Cenarion Expeditionilta Earthwarden, maksaa parisataa kultaista. Täytyy vain saada reputation Exaltediin :p.
 
Pian alkaa wowitus meikäläiselläkin, kun olen luvannut itselleni, että valmistuttuani koulusta voin kokeilla, kuinka se koukuttaa. Varmaan nelf hununa alkanee seikkailut.

n00b
 
On taas WoWissa vähän Game Overin makua. Illidan kaadettu jo jokin aikaa sitten ja kiinnostus instancejen farmaamiseen taas laskussa.
 
Hunter

Lathron sanoi:
Pian alkaa wowitus meikäläiselläkin, kun olen luvannut itselleni, että valmistuttuani koulusta voin kokeilla, kuinka se koukuttaa. Varmaan nelf hununa alkanee seikkailut.
Hununa ehka paras olisi Orc, koska heilla on Blood Fury, Axe Specialization ja Command (lemmikit tekee 5% enemman osumaa). Tietenkin jos valttamatta haluaa olla "allu" niin sitten yohaltia voisi olla paras mahdollinen, koska he voivat muuttua nakymattomiksi. Arsyttavaa jossain taisteluissa on se, etta ensin paikka vaikuttaa joko tyhjalle tai vain yhdelle viholliselle, ja sitten tuleekin joku hunu jostain varjoista. Henk.koht. pidan myos enemman horden tyylista napata tasoja, koska heilla on enemman pienien tasojen instoja seka helpompia tehtavia.

pikku sanoi:
On taas WoWissa vähän Game Overin makua. Illidan kaadettu jo jokin aikaa sitten ja kiinnostus instancejen farmaamiseen taas laskussa.
Sama ongelma minulla on myos vahan paalla, koska minulla on kaksi tasolla 70, ja heidan pitaisi saada vain parempia ja parempia kamoja.. Pitas saada kunniaa taisteluista ja mainetta eri porukoilta, mutta ei oikein jaksa.

Aloitin sitten uuden metsastajan kun sattui peliaikaa viela olemaan hetken verran. Paljon kivempaa pelata talla tavalla kuin olla isoimmalla tasolla ja tehda samoja juttuja koko ajan. Talla hetkella ongelmana on tosin se, etta kovin monet eivat enaa pelaa alatasoilla - ja kohtahan serverit on taynna ylivoimaisia Death Knight -hahmoja.

Paljon on ollut spekulaatioita tuosta uudesta sankarihahmosta, mutta mitaa faktoja hanesta ei viela pahemmin ole muuta kuin se, etta han on necromance sotilaan ominaisuuksilla. Kaveri siis osaa taikoa ja kuitenkin hanella on hyvat suojukset seka paljon energiaa.

worldofwarcraft.com sanoi:
Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class. Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way. Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession. Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King. Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path. Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances. Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth. And much, much more...
Olen vahan miettinyt, etta tuskin ostan tuota lisaosaa heti kun se tulee kauppoihin vaan odottelen rauhassa muutaman kuukauden, etta hinta vahan laskee ja etta saan tuon metsastajani hiukan ylemmalle tasolle. Tosin ongelma on siina, etta yha vielakin tuosta TBC-osasta otetaan miltein samaa hintaa kuin tammi-helmikuun vaihteessa. Tosin samalla tavalla ajattelin tuosta ensimmaisesta lisaosasta, mutta kuitenkin menin sen tammikuussa ostamaan jo.. ;)

http://www.wowinsider.com/category/death-knight/
http://www.worldofwarcraft.com/wrath/features/deathknight/interview.xml
http://www.worldofwarcraft.com/wrath/features/deathknight/lore.xml
 
Re: Hunter

WhiteWolf sanoi:
Hununa ehka paras olisi Orc, koska heilla on Blood Fury, Axe Specialization ja Command (lemmikit tekee 5% enemman osumaa). Tietenkin jos valttamatta haluaa olla "allu" niin sitten yohaltia voisi olla paras mahdollinen, koska he voivat muuttua nakymattomiksi. Arsyttavaa jossain taisteluissa on se, etta ensin paikka vaikuttaa joko tyhjalle tai vain yhdelle viholliselle, ja sitten tuleekin joku hunu jostain varjoista. Henk.koht. pidan myos enemman horden tyylista napata tasoja, koska heilla on enemman pienien tasojen instoja seka helpompia tehtavia.

Jep Jep, Hordella pelaaminen ei ole vielä kiinnostanut, Belffi ehkä, mutta rotuna ei juuri muut... Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä...
Pelaan itse Darksorrowilla Night Elf Hunterilla, nimeltään Caladhiel ja olemme parin kaverin kanssa perustaneet siellä killan Tiria o Sirion, enkä kyllä tiedä onko tuo sindarin käännökseni sinne päinkään, mitä tarkoitin... Ja jos kiinnostaa, niin tarvitsisimme kiltaamme jonkun kelpo healerin, ja esim. roguen hoitamaan dps:ää... ilmoitelkaa jos kiinnostaa, olemme täysin suomenkielinen sakki. Tähän mennessä olemme olleet ihan vaan kaveriporukka, mutta tarkoitus on laajentua. Tervetuloa!

http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Darksorrow&n=Tiria+o+Sirion&p=1
 
Kovasti on muuten helpottunut tuo tasojen hakeminen tuon uusimman lisaosan jalkeen. En ole kovin paljoa pelaillut, koska on uusi sivustoprojekti menossa, ja kuitenkin noussut 20-29 keskiviikon jalkeen. Muutamat paivat menneet kokonaan siis kotisivuiluihin, joten en ole pelannut 24 tuntia vuorokaudessa. ;D

Metsastaja on valitettavan tylsa hahmo instoissa, koska kaikki toimii niin automaattisesti. Autoattack ja autoshoot hoitaa homman, valiin muutama taiottu isku.
 
itsekkin pelailen kyseistä roolipeliä oisko kellään kiltaa joka tarvii gnome warlockkia suurin osa jo epicciä ja kerätty kara ssc ja tk akselilta... ssc 5/6 ja TK 3/4 eli hyjal attut uupuu...

tän hetkinen servu on ravencrest...
 
Wrath of the Lich-King

Herättelenpä tätä topicia henkiin, kun uudet tuulet ovat alkaneet puhaltaa, pohjoisesta, kuoleman kylmästä Northrendista.

Eli kuinkas moni on syöksynyt kohtaamaan Howling Fjordin ja Borean Tundran vaaroja? Itse olen viittä vaille täysin valmis Dragonblightissa, kohta on Grizzly Hillsin questit hanskassa ja sitten Zul'drakiin ja Sholazar Basiniin.

Kiltamme ottaa kontulaisia mielellään jäseneksi, olipa sitten vasta-alkaja tai klassisten raidien veteraani. Me emme ole hc-kilta, vaikka osa porukastamme onkin myös ninjapartiolaisia, jotka kaatoivat Kil'Jaedenin ensimmäisenä Suomessa.

http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Darksorrow&n=Tiria+o+Sirion&p=1

Mitä mieltä olette uudistuksista joita peliin on tehty?
Itse tykkään northrendista todella paljon:

- Maisemat
valtavia korkeuseroja verrattuna aiempien maiden pannukakkumaastoon, paikoitellen hyvinkin kotoisan näköistä.

- Tunnelma
hienosti suunniteltuja npc:tä, hyviä jännitteitä, loistavat värimaailmat, sekä värimaailmat, rakennussuunnittelu ja monet pienetkin yksityiskohdat tukevat kunkin pelialueen tavoiteltua tunnelmaa. Eeppistä meininkiä

- Hyviä questeja
ei sitä ainaista massiivista grindaamista(en kyllä ole vielä nesingwaryn luona...), kohtuu paljon vaihtelua, välillä huvittavia huumorikestejä viittauksineen elokuviin tms. paljon dailyja joihin pääsee heti käsiksi, eikä vasta lvl 80.

-uudet taidot yms
uutta Death Knightiä en ole vielä alkanut pelata, ehkä joskus kokeilen ainakin, kun sen juonikuvioita on kehuttu aika paljon. Olen kuitenkin tyytyväinen ainakin hunterin lisättyihin taitoihin ja ominaisuuksiin. Kaikki on tasaväkisen ylivoimaisia(paitsi paladinit). Ja ne achivementit on hieno lisä!

mitäpä mieltä muut on?
 
Kyseisestä pelistä ollaan ilmeisesti tekemässä elokuva.
http://www.stara.fi/2007/08/12/world-of-warcraft-pelista-elokuva/

:)
En oo kyl iha varma onko luotettavaa tietoa.
 
Ylös