World of Warcraft

Adonai sanoi:
Kyysin yhdeltä fiksuna pitämältäni tyypiltä, pelaako hän TODELLA tätä =D

Paheensa kullakin. Loppujen lopuksi olen itse alkanut pitää yksin pelattavia pelejä paljon pelaavia tyyppejä omituisempina friikkeinä kuin verkkopeleihin kallellaan olevia. Ne ovat kuitenkin sosiaalisia pelejä verrattuna yksin nyhjättäviin peleihin.

edit: tuohon elokuvakysymykseen: http://www.wowwiki.com/Warcraft_movie
 
Re: Wrath of the Lich-King

Pelistä on tosiaan tulossa elokuva, mutta tiedä sitten kuinka hyvä siitä mahtaa tulla. Animaatioita on jo olemassakin ja niistä tykkään aika paljon. :D

Lathron sanoi:
Ne ovat kuitenkin sosiaalisia pelejä verrattuna yksin nyhjättäviin peleihin.
Minusta pitää olla balanssi tässä eli molempia sopivasti. Tällä hetkellä juuri pelaamassa Red Alert 3 ja Far Cry 2 tuon wowittamisen lisäksi.

Lathron sanoi:
Mitä mieltä olette uudistuksista joita peliin on tehty
En sanoisi, että kovin paljon on uudistusta noissa tehtävissä vaan edelleen samanlaisia tuntuvat olevan ainakin tuonne 74 tasolle asti. Hakuja, tappoja ja esineiden käyttöä. Ratsuvarkaudet ja muuttuvat pelialueet saavat plussaa. Olen jämähtänyt tuonne tällä hetkellä kun grindailen vaihteeksi allulle heppua multiboxauksen turvin.

Maisemat ovat todella upeita mielestäni, mutta suurena miinuksena tulee lentomountin käyttämättömyys. Miksi ihmeessä pitää kituuttaa tuolla 78 asti ilman lentomounttia vaikka välimatkat ovat pitkiä? Tuntuu hivenen rahastamiselta varsinkin kun Blizzard vain on todennut että pelialueet maisemat jäisi muuten katsomatta.

Luolastot ovat myös uljaita ja hienoja, mutta tähän mennessä suurimman vaikutuksen on tuonut Nexus.

Kuolonritari on kovin hyvä pelata ja sen nostaminen on todella helppoa. Monia eri buildeja olen kokeillut, mutta Unholy 11/5/55 on henkilökohtainen suosikkini vaikka en vielä 80 olekkaan.

Suurin miinus tulee serverien ylikuormituksesta eli luolastoihin ei pääse sisään kun vihdoin saa jengin kasaan. Viimeisin kokemus oli 75-80 allujen kokoontuminen Tapaamiskiven läheisyyteen tappamaan kaikkia 72-75 tason hordeja koska eivät päässeet luolastoon. Tuo ongelma kesti lähemmäs 40 min. Ja hiiluista on aina pulaa.

Toinen miinus tulee noista helpoista loppupelin luolastoista mistä on olemassa kaikista 10 ja 25 tyypin raidausmahis. Lich putoaa siis säälittävän 10 miehen vahvuudella? Monet pelaajat ovat jo kolunneet nuo luolastot läpi, joten missä haasteet?

Haluaisin käydä teloittamassa allubosset joskus tulevaisuudessa. :)

Achivementit aika turhia, mutta pistää pelaajat pelaamaan vanhojakin alueita. Hyvä rahastuskeino kun pelaajat tuhlaavat peliaikansa noiden hakemiseen. :)

Eikös ne palat saaneet nerffia tuossa keskiviikkona?
http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.8

Pelailen siis Stormreaverin ja Chromaggusin hordena sekä olen tekemässä allua Ravencrestille. Minulla on siis iso kasa 70+ tasoisia hordeja, mutta ei yhtään allua ennen tätä viikkoa.

Kiltamme tietty ottaa porukkaa, olemme lähinnä levutusta tekemässä. En tiedä kuinka nopeasti tuosta saamme raidikiltan, mutta hyvää porukkaa on.
http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Stormreaver&n=Kelmien+Kerho
 
Lathron sanoi:
...olen itse alkanut pitää yksin pelattavia pelejä paljon pelaavia tyyppejä omituisempina friikkeinä kuin verkkopeleihin kallellaan olevia. Ne ovat kuitenkin sosiaalisia pelejä verrattuna yksin nyhjättäviin peleihin.

Minä pidän itse sekä netti- että yksinpeleistä ja pelaan kumpiakin melko paljon, mutta mielestäni ihmisellä on ongelma jos ei pysty mitään muuta tekemään kuin "wowittamaan". Tunnen muutamia vähän turhankin aktiivisia wow:in pelaajia, ja täytyy sanoa, että heidän keskustelunsa kääntyy aika usein tähän kyseiseen peliin. Puhumisessa, ajattelussa ja pelaamisessa ei kuitenkaan ole mielestäni mitään haittaa jos ne eivät häiritse kaverisuhteita, työtä, opiskelua tai muuta elämänmenoa.
 
World Of Warcraft!

Mielestäni WoW on loistava peli!

Seikkailua riittää no.. melkein loputtomiin! Olen pelannut sitä n. vuoden, ja hauskaa on ollut!

Roolipelaaminen on hienoa, koska ympäristö on loistava. Taistelu on loistavaa, ja iskut selviä! Jokaisella ''classillä'' on omat skillinsä, ja talenteista saa vielä lisää skillejä!

Suosittelen!

Huonoa:
Voin sanoa; peliin jää koukkuun, joten suosittelisin pitämään pään kylmänä ja peli ajat normaaleina. esim. 6h putkeen on liikaa!
 
Kah, tähänkin ketjuun voisi varmaan ottaa osaa, wowia kun koneella pääosin tulee hakattua.

Oma hahmoni: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Darlantan

Aloitin tosiaan muutamia viikkoja TBC:n launchin jälkeen, tuolla yllä linkitetyllä druidilla. TBC:ssä en ennen wotlkin content-patchia kerinnyt clearaamaan kuin 5/5 Hyjal ja 5/9 BT (toki attunementien poistamisen jälkeen), mutta nyt Wotlkissa meininki on vähän eri.

Tähän mennessä kaikki sisältö on jo putsattu, ainoa mitä voi missään määrin kutsua edistykseksi olisi Sartharion kaikilla kolmella drakella - se itseasiassa onkin vuorossa tällä viikolla.
 
Fuinur sanoi:
Minä pidän itse sekä netti- että yksinpeleistä ja pelaan kumpiakin melko paljon, mutta mielestäni ihmisellä on ongelma jos ei pysty mitään muuta tekemään kuin "wowittamaan".

Olen ihan samaa mieltä. Tai siis: jos koko elämä pyörii yhden asian ympärillä (oli se sitten lähes mikä tahansa!), niin eihän se hyvä asia ole. Omassa kaveripiirissä on WoWittajia myös paljon, ja tuntuu että keskustelu aina lipsuu sinne (tosin viime aikoina myös LotRO:n). Kohtuus kaikessa, eikö totta? Ja tokihan WoWiakin voi pelata kohtuudella: tunnen monia WoWin pelaajia, jotka kuitenkin käyvät töissä, harrastavat muitakin asioita ja joilla on ihmissuhteitakin.

Itse en ole koskaan pelannut WoWia (tai mitään nettipelejä), sillä pelkään juuri tuota koukkuun jäämistä. Joko ei ole tarpeeksi aikaa panostaa peliin kunnolla, tai sitten se vie kaiken ajan. Muutakin tekemistä ja muitakin pelejä onneksi on. :wink:
 
Minusta tuo pelaamattomuus on taas ongelma, koska jos olet peliajasta jotain maksanut niin pitäisi sitten peliä myös pelata sen edestä. Lopetin tuossa joulukuussa tuon Lichin takomisen kun peliaika loppui tunnukselta, ja olen aikeissa taas kerran pitää lomaa - ehkä jopa lopullista (just joo varmaan!). Samoja juttuja pääasiassa oikeastaan tuossa vaikka lisäosat tuovatkin aina jotain uutta mitä sitten hakataan seuraavan vuoden verran..

Duunia ja webbisivustoa pitää tehdä, ja sen lisäksi pitäisi kaikkea muutakin keretä vielä niin alkoi tulla pihiys vastaan tuossa. Ei viitsi maksaa jos pelaa vain noin kerran tai kaksi viikossa eikä silloinkaan kerkeä paljoa pelaamaan..

Mutta katsellaan taas joskus. Kovasti varmaan auttaisi jos löytäisi joskus jonkun oikeasti aktiivisen killan eikä aina tuommoisia levutuskiltoja, jotka on mukavia muuten, mutta siellä ei koskaan raidata tai muutakaan.
 
Pitihän tätä sitten vihdoinkin kokeilla (pitkän painostuksen jälkeen). Latasin pelin ja rekisteröin kymmenen päivän trial-jakson.

Odotukseni (jotka eivät järin suuria olleet) alittuivat melkoisesti parin päivän aktiivisen pelailun perusteella. Ärsyttävällä kuvakulmalla ja typerillä kontrolleilla varustetulla fantasiakliseehahmolla juostaan ympäri sekavaa maailmaa hakaten rapuja tavoitteena saada über-70-levelinen hahmo, jolla kelpaa mennä raideihin (vai mitä ne nyt olivatkaan).

Toki on myös mahdollista, että en vain päässyt sisälle pelattuani liian vähän aikaa tai vastaavaa. Triali loppui ja tämän perusteella maksaa en aio, joten taisi jäädä minulta WoWit pelaamatta.
 
H sanoi:
Toki on myös mahdollista, että en vain päässyt sisälle pelattuani liian vähän aikaa tai vastaavaa. Triali loppui ja tämän perusteella maksaa en aio, joten taisi jäädä minulta WoWit pelaamatta.
Ehkä ihan hyvä vain ;) Yksinpelinä tuo kyllä ei ole kummoinen joten ei ihme, että tuollainen kuva jäi.
 
World of warcraft roolipeli!

Hei Kaikki, Mietinpä tässä että kuinka moni täällä pelaa Wowia nimittäin etsin kaveria juuri roolipeli realmeille olisi kiva luoda hahmot jonkun kanssa keksiä niille menneisyys ja tarina, Ja tietenkin pelata yhdessä.
Olen pelannut wowia jo pari vuotta mutta en oikein ole jaksanut yksin pelata roolipelaamalla, Joten ajattelin kysyä täältä kaveria.
Olisi kiva jos Minusta Mahdollisesta peli kaverista tulisi myös ihan muutenkin kavereita ettei vain pelissä pyörittäisi
:grin: :wink:
 
Juu-u. Kyllä on WoW jäänyt ihan ansiokkaasti unholaan.
Tuntui niin turhauttavalta pyöriä sitä samaa vanhaa koko ajan. Olihan se kaunis katsella paikoitellen ja olihan se ihan hauskaa käydä silloin tällöin raidaamassa Naxxramasia Ninjapartion mukana, mutta ontoksi jäi. Minua ei saa tekemään niitä Achievementteja, ja ne tapahtumat oli aika kökköjä. Wow oli monessa suhteessa käyttöjärjestelmänä hiottu pelaajaystävälliseksi, mutta se ei korvaa onttoa tarinaa, keskinkertaisia questeja ja huonoa ilmapiiriä (ei koske killan sisäistä tietenkään).

Nyt homman nimi on Lotro, Eldar EU servu ja Kalevala Syndicate. Ja sinne suuntaan tämänkin kirjoitettuani.
 
Re: World of warcraft roolipeli!

haldin sanoi:
Hei Kaikki, Mietinpä tässä että kuinka moni täällä pelaa Wowia nimittäin etsin kaveria juuri roolipeli realmeille olisi kiva luoda hahmot jonkun kanssa keksiä niille menneisyys ja tarina, Ja tietenkin pelata yhdessä.
Kuullostaa kyllä hienolle kieltämättä. Ei olekkaan liikaa tullut mietittyä tuommoisia vaikka onhan tässä jo muutamia vuosia tullut pelattua tuota peliä.

Minulla ei ole RPPvP-serverillä yhtään hahmoa, mutta tokihan kaverin kanssa pelaaminen toisi uutta iloa pelaamiseen.
 
Ylös