World of Warships

Aldarian

Dúnadan
Onkos täällä muita taistelulaivojen, risteilijöiden ynnä muiden vesillä liikkuvien sota-alusten ystäviä, jotka pelaavat kyseistä peliä?

Merillä kaytävä sodankäynti ja sotalaivat sekä niiden kehitys on aina kiinnostanut minua. Kun olen muutenkin "historiafriikki" niin ko. peli viihdyttää monella tavalla. Ehkäpä eniten kuitenkin siksi, että laivat on peliin mallinnettu mielestäni todella hyvin. Itse taistelu ei nyt ole kaikkein realistisinta mutta ajaa kyllä minusta asiansa varsin mallikkaasti ja viihdyttävästi.

WoW_König.jpg

SMS König (copyright: World of Warships)

Pelissähän on mahdollista pelata hävittäjillä, risteilijöillä (kevyistä, raskaisiin), taistelulaivoilla (ja taisteluristeilijöillä), sekä lentotukialuksilla. Sukellusveneetkin ovat tulossa mukaan lähiaikoina. Tämäntyyppisten pelien tapaan löytyy monen eri maan "kehityspuita" joissa pelaamisen (ja pisteiden ansaitsemisen) myötä avautuu uusia laivoja käyttöön. Lisäksi useimpia laivoja pystyy kehittämään tutkimalla ja ostamalla voimakkaampia koneita, tehokkaampia aseita yms.

Pelimuotojakin on erilaisia; esim Co-op (pelaajat yhdessä "botteja" vastaan) tai Random battle (pelaajat vastakkain). Muunkinlaisia löytyy.

Peli itsessään on ilmainen. Rahalla sitten voi ostaa kaikenlaista bonusta jos niin haluaa.
 
Ylös