Yökukkujien tunkio! ~klo 1.00 - 5.00

Erynduin

Kontulainen
Täällä taas. Unirytmini on totaalisen tuhoutunut ja huomenna koittaa matka vanhempieni luokse joulun viettoon. Herätys klo 9:30. Voi sitä tuskaa aamulla. Ei ole pakko herätä noin aikaisin mutta nyt täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni.

Lehtokuusama

Lonicera xylosteum
Poikkeuksellisesti kukun tähän aikaan. Nukkumaanmenoa venyi myöhäiseksi työprojektin takia. Yritän saada unta, mutta jo toista päivää jatkuva yllättävä leuka/hammaskipu pitää hereillä. Olen käyttänyt kaikkia mahdollisia troppeja, mitä kaapista löytyy. Kipu on selvästi pahempi makuuasennossa. Tuska on yhtä paha, kuin se oli viime yönä, jolloin se ilmaantui mitään varoittamatta juuri nukkumaan mennessä. Aamuun mennessä se oli vähän laantunut, eikä siitä päivällä ollut merkittävää haittaa työnteolle: jäyti siinä ohessa. Tässä ei oikein ehtisi sairastaa.

Pagba

Hyvienkin vitsien kertoja
Joo, jos tulehdus on leuassa asti, niin on kiire. Minulla oireili juurihoidettu hammas erityisesti aamuisin kun hampaassa ei olisi pitänyt olla mitään tuntoa jäljellä. Mainitsin siitä hammastarkastuksessa ja hammaslääkäri otti alueesta kuvan. Tulehdusta hampaan alla. Heihei, hammas.

Lehtokuusama

Lonicera xylosteum
Nyt odottelen hammaslääkäri päivystykseen Haartmanin sairaalassa. Soitin puolen päivän aikaan, kun aamun vähän rauhallisemman hetken jälkeen suklaan syönti aiheutti jälleen kamalan kivun. Neuvottiin tulemaan vasta neljältä.

Lisäys: Poskihammas on mennyttä kalua. Odottelen nyt puudutuksen lisävaikutusta. Toisella puolellakin on hirmu reikä, mutta sille ei nyt tehdä mitään, pitäisi mennä kaupungin hammaspäivystykseen sen kanssa. Kaupungin säästöjä, kun ohjeistivat noin kolmisen vuotta sitten tulemaan tarkastukseen uudelleen vasta kolmen vuoden päästä. Siitäkin huolimatta, että mun lääkityksillä olisi syytä käydä vuoden välein.

Last edited: