Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Yökukkujien tunkio! ~klo 1.00 - 5.00

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut Merri, 15.06.2014.

1. Ankeuttaja

Ankeuttaja Vieras

Pitäisi varmaan mennä nukkumaan, että pääsisi edes muutamaksi tunniksi tästä maailmasta pois. Mutta ei kiinnosta. Yöllä tuntuu kaikki päivänvalossakin pimeät varjot vielä paljon pimeämmiltä. Itse kun ei osaa runoja kirjoittaa, eikä edes jaksaisi, niin tulee mielee Saima Harmaja.

Oi rakas kuolema, lastasi muistatko viimein.
    Saavutko varjoin, hienoin ja tuoksuvin siimein?
    Kättä en nosta, en sinun työtäsi estä
    En, rakas kuolema, uusia tuskia kestä.
    Painava vankila aukaise siluni mennä.
    Untuvasiivin, uupuva nosta ja lennä.

2. Luuttuaja

Luuttuaja Kontulainen

Tulin pitkästä aikaa katsomaan, mitä Vihreässä Lohikäärmeessä tapahtuu. Muutama päivä sitten selailin Keskeneräisiä taruja ja sitten HoMEa, alkoi kiinnostaa myös uusi Beren and Luthien -teos, joka juuri on julkaistu. Kesätyöni loppui viime sunnuntaina, ja olen nyt suunnitellut lukevani erilaisia kirjoja, jotain myös Tolkienilta. Toivottavasti suunnitelmista tulee myös totta... Olen näköjään töiden loppumisen jälkeen muuttunut taas yökyöpeliksi. Täytyisi kuitenkin pitää nukkumaanmenoraja viimeistään jossakin kello kahdessa, että ehtisin päivän aikana tehdä niitä asioita, joita on tarkoitus.

Olisi mukavaa kirjoitella Käärmeeseen pitkästä aikaa taas aktiivisesti. Mukava nähdä, että täällä on edelleen monia vanhoja tuttuja.

douv, Tik, Icegorn ja 4 muuta tykkäävät tästä.

Jaa somessa