Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Yökukkujien tunkio! ~klo 1.00 - 5.00

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut Merri, 15.06.2014.

1. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Kylpparissä saunanmaalauskamat levällään ja Mushu jää nuhaisena kotiin että vaikka Spyro nukkuisi niin tänään ei pahemmin tehdä mitään järkevää.

Dracaena, kyllä saa olla vaikenematta ärsytyksestään. Minun unenpuutteeni kun ei millään lailla korjaa tai poista sinun unenpuutettasi. Enemmän minua ärsyttäisi jos tietäisin että joku ei voi avautua omista ongelmistaan vain siksi että minä puran omaa tuskastumistani.

2. Dracaena

Dracaena Raseena

Totta kai jokainen saa valittaa omasta ärsytyksestä. :) Halusin lähinnä jotenkin osoittaa, että olin lukenut sinun viestisi ja jatkan samasta aiheesta, mutta tiedostaen, että tämä on vähän lällympi tilanne onneksi. (Oikeasti myös ajattelin mielessäni, etten ymmärrä, miten kukaan vapaaehtoisesti hankkii lapsia, koska pitkäaikainen univaje on niin kamalaa. :grin:)

Steelsheen, Vampirelady ja Jaamar tykkäävät tästä.
  3. Qohelet

Qohelet Kontulainen

Täällä sitä kukutaan, kun on ongelmia byrokraattien kanssa, niin se pää ei oikein anna lupaa nukkumiseen. Ehkä se uni tulee sitten seuraavana yönä viimeistään. Taisin juoda vähän liikaa teetäkin, mutta kun se on niin hyvää xD

4. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Vähän tässä myöskin turhan virkeänä, alkuyön nukuttuani roikuin hetkisen netissä ja luin sitten Ospreyn kirjaa/kirjasta Teutonic Knight 1190-1561. Eilen innostuin jälleen siitä, miten paljon kaikkea mielenkiintoista luettavaa omistan, ja nyt tunnen jälleen samaa viehtymystä keskiaikaa kohtaan kuin vanhoina hyvinä aikoina. Juuri tällä hetkellä on paljon positiivista energiaa, joka saattaisi tuottaa hyvää kehitystä kirjallisten harjoitteiden parissa, enkä ole myöskään lyömässä laimin aina niin tärkeitä sosiaalisia kontakteja.

Varmaan järkevintä kuitenkin laittaa taas konetta kiinni ja lueskella jälleen, kunnes väsy tavoittaa. Koneella kukkuminen on usein ollut tuhoisaa.

5. Fairy tale

Fairy tale Lapinorava

Voihan nyt v@#%^.
    Uni loppui ja nyt samainen byrokraattinen vaiva kiusaa myös mua. Ja aamusta alkaen pitäisi yrittää elää ihmisen elämää aamusta iltaan pysyen hereillä. Onnea vaan...

6. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Tänä yönä ei taas nukuta. Parin tunnin pätkä on pisin tähän mennessä ja nyt luovutin yrityksistä.
    Onhan tässä välissä ollut monia ihan hyviä öitä. Oikeastaan melkein kaksi viikkoa ihan kohtuullista, mutta kun edellisten valvomisten taakka on edelleen pohjalla kun ei ole saanut oikeasti täyttä yötä (viime yön viisi tuntia putkeen oli aika hulppeaa) niin alkaa tuntua että jos joku tulisi sanomaan että pärjäile niin tiuskaisisin takaisin etten enää halua pärjäillä vaan nukkua.

7. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Varhainen koala eukalyptuspastillin nappaa, eli eilen menin nukkumaan hyvissä ajoin, joten nyt jaksan hyvin pohdiskella syntyjä syviä. Katselin tuossa laajaa GOG-pelikirjastoani, josta löytyy klassikkopeli jos toinenkin. Kuitenkin on nykyään jostain syystä suuri vaiva käynnistää peli ja hypätä puikkoihin. Ehkä toisten tekemät maailmat sääntöineen eivät kiinnosta niinkuin ennen, jolloin tietokonepelaaminen oli suorastaan tärkein harrastukseni. Varmaankin haluaisin kehittyä ja luoda jotain omaa sen sijaan, että opettelen leikkimään muiden leikkejä.

Jaa somessa