Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Yökukkujien tunkio! ~klo 1.00 - 5.00

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut Merri, 15.06.2014.

1. Laichalaf

Laichalaf ben enyd

Tavanomaisen 04:00 heräämisen jälkeen kun ulkona on 17 astetta pakkasta eikä täysikuun ympärillä näy haloja, voinee nivelkipuineen jäädä vuoteeseen kahvin kera ja katsella 'Babylon 5'-jaksoja ties monettako kertaa. Kerrastoa en ala etsimään kävelyä varten.

2. Fairy tale

Fairy tale Lapinorava

Voi Merlinin pyssy ja puukuulat! Jo vähän yli tunti mennyt täydessä ketutuksessa. Kyllä jollain pikkupomolla sitten voi kihistä liemet yliskammariin. Ärsyttää ihan tosissaan tuollaiset ihmiset, eikä oma pomo ole näkemässä kun istuu toisella paikkakunnalla. Muutaman ylimääräisen lomapäivän jälkeen verenpaine taisi kohota uudelleen ikäviin lukemiin. Tämä aamuyö onkin mitä rattoisin aika kieriä siinä tosiasiassa että minulla sentään on työtä, se ei aina kyllä ole pelkkä onni ja autuus.

3. Qohelet

Qohelet Kontulainen

Näin tässä taas kävi, et nukutaan pari tuntia ja sit ollaan hereillä ihmettelemässä. Osa syy varmaan siinä et pitäis olla pitkästä aikaa ravintolamaailman "väärällä puolella", eli keittiössä. Kaipa tästä vielä mennään lepäilemään ja yleensä kyl lopulta nukahdan muutamaksi tunniksi jos olen tähän aikaan yöstä hereillä. Et eiköhän se päivä siinä mene. Jos tän episodin jälkeen sais vihdoin oman firman alulle ja se lähtis rullaamaan, niin nukkuis varmaa paremmin. Vois jättää nää oudot sivuraiteet omaan arvoonsa ja muistella niitä kivoja juttuja joita keittiöelämään liittyi,

Isilmírë ja Jaamar tykkäävät tästä.
  4. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Pussikarhujen perisynti on herätä aamukolmelta kahvia keittelemään, ja sillä tiellä olen minäkin. Testasin pitkästä aikaa King of Dragon Pass -peliä GOG:in kautta, ja sehän oli läpikäynyt vähintäänkin graafisen uudistuksen! Näytti myös, että pelin tallennus on muutettu automaattiseksi, ja tallennuspaikkoja on vain yksi! Eli jos samalla koneella olisi kaksi pelaajaa, jotka haluaisivat edistää omia erillisiä seikkailujaan, on se tehty mahdottomaksi? Varsin erikoiselta tuntuu järjestely.

Jaa somessa