Yökukkujien tunkio! ~klo 1.00 - 5.00

Erynduin

Kontulainen
Kirjoitin tähän ensin aika pitkän, musiikinteoreettisen viestin, joka liittyi (poly)rytmiikkaan ja intervalleihin. Semmoisissa merkeissä on nimittäin mennyt tämä ilta ja yö. En sitten kuitenkaan kehdannut sitä tekstiseinää tähän ketjuun laittaa koska pohdinnat meni jo niin diippeihin keloihin, että sille olisi parempi aloittaa oma ketjunsa musahuoneessa 🤣 Saatan tehdä sen paremmalla ajalla!

Huomenna ei ole herätystä ja iltapäivällä kaverin kanssa pelaamaan biljardia.

Erynduin

Kontulainen
Täällä taas. World of Warcraft Classicin pelaaminen kaverin kanssa venähti vähän pitkäksi ja minulla sattui olemaan myös hyvää valkoviiniä. Ihan kohta nukkumaan. Ehkä.

Isilmírë

Kuukivi
Suomen Tolkien-seura
Heräsin kovaan yskään puolisen tuntia sitten. Ehkä kohta on jo mahdollista yrittää hivuttautua takaisin vaaka-asentoon hysteerisen köhimiskohtauksen uusiutumatta.

Isilmírë

Kuukivi
Suomen Tolkien-seura
Puuh. Täällä taas kukun valveilla yskän takia. Saisi jo hellittää, uusi työviikko on edessä eikä yhtään hymyilytä joutua selviämään näin katkonaisilla yöunilla.

Lindëalda

Hobiittinen
Yöllisissä ajeluissa ja niiden pitkissä ja syvällisissä keskusteluissa on jotain selittämätöntä taikaa ja ykseyden kokemusta.

Ehdin kerrankin varata maanantain treeniluokat ajoissa.

Huomenna pitää tehdä hommia taas tunnollisesti, mutta tämän yön sai onneksi elää hetkessä. Pitkästä aikaa.

Tole

Hobitti
Join ennen nukkumaanmenoa kupin teetä ja nyt en saa unta vaikka väsyttääkin.
Jännä kuinka kofeiini ei ainakaan itselläni edes vaikuta muilla tavoin vaan ainoastaan estää nukahtamasta.

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Tulee mieleen se ainut kerta kun olen huomannut kofeiinin vaikuttaneen minuun. Piti viikonloppumiitin jälkeen vielä käydä katsomassa uutta kämppää ja sitten ajella lähestulkoon yöllä kotiin. Kämppis joka oli jo muuttanut kyseiseen asuntoon antoi minulle energiajuoman. Kiskaisin sen ja lähdin ajelemaan. Kolme-neljä tuntia myöhemmin kotona kun yritin käydä nukkumaan koko kroppa vaan tärisi sängyssä. Hui.
Pakuriteen piristävä vaikutus on paljon miellyttävämpi.