Yhdistyskysymyksiä, jotka eivät omaa topicia kaipaa

Incánus

Welho
Tähän topiciin saa siis jokainen kirjoittaa, kunhan pysyy aiheessa eli
kommentoi tai kysyy hallitukselta tai sen jäseneltä jotakin
yhdistykseen liittyvää. Koitamme vastata parhaan taitomme mukaan
ja jos emme tiedä, niin etsimme vastauksen.

Mikäli joitain isompia kysymyksiä syntyy, jotka vaativat erillisen
keskustelun, niin joku sitten perustaa aihetta varten topicin.

Pitäisikö hallituksen vielä esittäytyä erikseen, vaikka varmaankin
jokaisesta löytyy jonkinlainen kuvaus profiilista tai itsensä
esittelyketjusta?
 
Ehkä olisi parempi, että täällä olisi erikseen topic missä olisi ensimmäisessä viestissä hallituksen jäsenien nimimerkit jne.

Voihan siihen sitten esittäytyä jos haluaa, mutta mielestäni ainakin lista pitäisi olla.
 
Konnun ja Suomen Tolkien-seuran "suhde"?

Moi!

Onnea Konnulle, ja heti kysymys:
Suomen Tolkien-seuran virallinen keskustelualue on ollut Konnussa jo aika pitkään. Muuttaako Konnun rekisteröityminen tätä asiaa, ts. suostuuko Kontu pitämään allaan toisenkin rekisteröityneen seuran keskustelua?

Kunhan kyselen. :)
 
No siirsin nyt wiki-huoneesta kasan topikkeja tänne. Ehkä on selkeämpää että kaikki yhdistystä käsittelevät topikit ovat samassa paikassa. Siirtäkää takaisin, jos ei kelpaa. :wink:
 
Mites jäsennumerot? Olisiko reilua että Merri saisi jäsennumeron 0000001, Incánus 0000002 ja muut hallut siitä eteenpäin ennen meitä plebeijejä? Vai haluaako peterjackson varata itselleen ykkössijan?
 
Mites jos niillä jäsennumeroilla nyt ei olisi väliä kakkosesta eteenpäin? Incá ja Merri ansaitsevat mielestäni ykkösen ja kakkosen, mutta muu on jo turhaa arvottamista.
 
Jäsennumerot ovat jo olemassa hallituksen jäsenien ja varajäsenien osalta. Minä tosiaan olen 1 ja Incánus 2, Hathaldir on 3, muiden järjestystä en muista, lisäsin jäsenrekisteriin siinä järjestyksessä kun satuin tietoja saamaan. Mitään sen erikoisempaa arvoa tuskin kuitenkaan kannattaa niille antaa.
 
Re: Konnun ja Suomen Tolkien-seuran "suhde"?

Ksu sanoi:
Moi!

Onnea Konnulle, ja heti kysymys:
Suomen Tolkien-seuran virallinen keskustelualue on ollut Konnussa jo aika pitkään. Muuttaako Konnun rekisteröityminen tätä asiaa, ts. suostuuko Kontu pitämään allaan toisenkin rekisteröityneen seuran keskustelua?

Kunhan kyselen. :)

Kiitän onnitteluista näin pj:n ominaisuudessa ja vastaan. Eli kuten
Silttis sääntöjä lainaten totesi, ei suhde ainakaan huonompaan
suuntaan lähde. Meillä ei ole mitään syytä olla suostumatta pitämään
Suomen Tolkien-seuran keskustelualuetta paikallaan.

Niin tämä vastaus ei tainnut tuoda mitään uutta tietoa, kunhan vain
varmistin Sillanrakentajan olettamuksen oikeaksi.
 
Jep, on muistettava että emme ole perustaneet kilpailevaa yritystä, vaan Kontu ryyn lähtökohtina on taata toisaalta sivuston ja yhteisön olemassaolon jatkuminen ja toisaalta helpottaa ja selkeyttää miitteihin liittyviä järjestelyjä. Näin pienessä maassa (eikä missään isommassakaan) ei ole mitään järkeä yrittää jakaa faneja kahden seuran kesken. Omasta puolestani toivon, että yhdistysten välille löytyy jopa jotain yhteisen toiminnan muotoja tulevaisuudessa. :)
 
Kaikki perustamiskirjan allekirjoittaneet ovat automaattisesti yhdistyksen jäseniä. Niinpä tarvitsisinkin heiltä kaikilta jäsensihteerin ominaisuudessani seuraavat tiedot: nimimerkki Käärmeessä, oikea nimi (etu- ja sukunimi) ja postiosoite. Laittakaa yksityisviestillä.
 
Jäsennumerot jakoon sitä mukaan kun on täyttänyt lomakkeen netissä ja postittanut sen. Selkein tapa. Ihan niin kuin sillä oikeasti olisi merkitystä.
 
Jäsennumerot ilmoitetaan jäsenille yksärillä/mailitse/muuta kautta
melko pian sen jälkeen, kun hakemukset on hyväksytty. Eli tässä
tapauksessa Vesilahti-miitin jälkeen.
 
Eivätkö flyerit olisi kova sana Kontua mainostettaessa? Finncon ja muut vastaavat hörhötapahtumat olisivat otollisia lentolehtisten levittämispaikkoja. Tehkäämme helposti tulostettavia ja leikattavia flyereita, joita itse kukin voisi tulostaa, kopioida, leikata ja levittää.

Minä olen sananikkari enkä graafikko. Sain alustavan idean Vihreän Lohikäärmeen ruokalistasta, mutta sitä pitää vielä kehitellä.
 
Yritämme, mutta en voi ainakaan henk.koht. luvata yhtään mitään.
Kiinnostusta kyllä olisi, mennä tuonne esittäytymään...Flyerit ovat
ajatushautomossa, toivottavasti eivät unohdu.


Ja minun kesäni menee ulkohommissa, joten voi olla hidasta vastailua.
Muistakaa, että minua saa tavoitella muillakin keinoilla.
 
Ylös