YleX:n haastattelu faniudesta

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
YleX lähetti tänään kello 12:20 ohjelman elämäntapafaneista, joissa aiheiksi oli valittu Indiana Jones sekä Taru Sormusten Herrasta. Allekirjoittaneen kieltäydyttyä haastattelusta päätyi haastattelu lopulta Incánuksen osaksi.

Haastattelu YleX:n sivuilla (ladattavissa 7 Mt MP3) sekä varmuuskopio Konnun sivuilla (2 Mt OGG)

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun Kontu on päätynyt YleX:n syyniin. Aiempina vuosina olemme olleet ainakin nettilinkkejä käsitelleessä ohjelmassa sekä mainintana miittejä käsitelleessä ohjelmassa.
 
Itseasiassa haastatteluosuus taisi alkaa vasta 12:30. Sitä ennen kuultiin muuta löpinää mm. fanittamisen ja kannattamisen eroista ohjelman vetäjien toimesta ja vähän musiikkiakin.

Hyvä Incánus :pipe: !
 
Hyvä Kontu! Kumpikaan edustajistamme ei puhunut pahasti läpiä päihinsä tahi vaikuttanut kuolasuiselta hörhöltä. Toimittaja nyt teki hienoisen asiavirheen väittäessään Jacksonin ohjaavan Hobitinkin, mutta sellaisiahan ne toimittajat aina ovat. :grin:
 
Olinhan siellä minäkin, mä olin se Indiana Jones -fani jota siellä haastateltiin.
 
Kehut Incánukselle. Pärjäsit hyvin haastattelussa. Konnun oma julkkis! :D Hyvin sinäkin esiinnyit VP. :)
 
Haltia voi lukea ruotsiksi peppar.fi sivustolla:

http://www.peppar.fi/20090304/2/5/#23
 
VP sanoi:
Olinhan siellä minäkin, mä olin se Indiana Jones -fani jota siellä haastateltiin.

Oikein hyvä haastellu Incan ja VP:n osalta. Ihan hauskaa kuunneltavaa ja hyvin pärjätty molemmilta :).
 
Ylös