Yllättäneitä

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Tänään sain huomata, että kun tarpeeksi monta kertaa jokin asia tehdään, niin se onnistuu viimein kunnolla. Tapahtui niin, että ostin uutta Coca-Cola Lightia, sorruin uuden maun mainostamiseen. Olin sortunut siihen jo kaksi-kolme kertaa aiemminkin tässä vuosien varrella, koska tunnetustihan Coca-Cola Light on suurella todennäköisyydellä pahimman makuista limpsaa, mitä kaupasta löytyy.

Nyt viimein se ei maistu pahalta. Sitä voi juoda irvistämättä. Olen yllättynyt.



(Eikä minulle ole edes maksettu tästä, voi pannahinen! Saisivat jotain maksua laittaa... mähän oon täällä melkein yhtä suuri julkkis kuin Conan! *vinkki vinkki*)


Keskustelun aihe siis selvä... sinut yllättäneitä asioita. Ja tietysti jos joku on eri mieltä tuosta uudesta mausta, niin sanokoot mielipiteensä heti tai vaietkoon iäksi.
 
Tulin käymään vanhempien luona noin kuuden viikon tauon jälkeen. Tiedänhän minä, että koiranpennut kasvavat vauhdilla, mutta en kyllä odottanut NELJÄ KERTAA niin suurta otusta kuin lähtiessäni. Tänäänkin herättyäni vielä hämmästelin, että se ihan oikeasti on niin iso. Tyttö näyttää kyllä aivan itseltään, mutta...ei se vaan ole oikein. Onneksi en ollut poissa pidempään.
 
Win 98 pelittää hyvin, teki jumin juuri kirjotettuani tähän hehtaarin pituisen viestin. Asia oli (hieman lyhennettynä) siis:

Sanon eriävän mielipiteeni Merrin kehtouksesta. Lightit ovat yleensä olleet juotavia jääkuutiolla laimennettuina, mutta sukarloosi on kyllä uusi pahemman luokan kirosana.

Tässä solussa vielä (onneksi enää) viikon kanssani asuva tyyppi yllätti siivousinnottomuudellaan. Nyt ovat keittiössä 9 päivän tiskit häneltä. Mikään ei ole likoamassa, vaan kaikki kuivuu kiinni. Lattioita joudun pesemään vähintään kerran viikossa, jotta säilyisivät kohtuullisen kelvollisina kävelyyn (rasvaisia ruuanpaloja ilmestyy ollessani poissa, yleensä paistettua makkaraa yms.). Liesistä olen jynssännyt 2 cm leveät tummanruskeat rinkulat lähes olemattomiin (3h), uunin sisustaa puhdistin tänään. Sain vajaassa kolmessa tunnissa vain pohjan puhtaaksi, loput sitten huomenna. Kylpyhuoneessa on vuosien saarossa kertyneitä ruskeita raitoja. Liikkuvilla osilla varustetut esineet rikkoontuvat poissaollessani. Jääkaappi on melkein aina niin lämpimällä, että maitoni happanevat, vaikka yritänkin sitä sopivalle säädellä. :urg:

Kuvittelin saavani kämpän siistittyä ennen ensimmäistä vierailuani vanhempien luona jorpakon vastakkaisella laidalla. Saas nyt nährä...

p.s. Konnussahan olet Conania suurempi julkkis (ylläpitäjää paranee "palvoa"), ja muutkin suomalaiset tuntevat vähintään nimesi.
 
Kyllähän se on tosi asia, että aika kuluu kotona vaikka et siellä olekkaan. Tuntui silti jotenkin oudolta, kun puista on tippunut lehtiä ja vaihtaneet väriäkin sillä välin kun olin muutaman viikon poissa maasta.
 
Olen yllättynyt itseeni. Kuvittelin, että kun muutan viimein omaan asuntoon niin sisustan sen heti mieleni mukaan ja pidän aina siistinä ja niin edelleen, mutta nyt lähtee jo neljäs viikko ilman verhoja tai mitään. Tavaratkin vielä kasseissa ja arvatkaa vaan olenko viitsinyt hankkia edes lattialuuttua... Kohta on kyllä pakko.
Tänään yllätyin iloisesti myös erään tietyn aineen toimiston kirjastoon yliopistolla; sieltä löytyi tenttikirjoja joita olen etsinyt ja jonottanut muualta jo pitkään. Olen pelastettu! :beer:
 
Yllätys pukukopissa

Olen niin oudon mallinen, että yleinen sääntö on se, että farkut eivät istu. Lantioni ja reisieni leveydet eivät nimittäin käy yks yhteen. Reiteni ovat niin pienet, että jos farkut istuvat reisistä, ne eivät mene kiinni. Sitten kerran nappasin MNG:ssä yhdet farkut telineestä, näyttivät nimittäin suht pieniltä, ja painuin sovittamaan niitä. Yllätys oli melkoinen kun huomasi että farkut istuivatkin! Farkut istuivat minun päälläni :) ! Käsittämätöntä. Sitä meni jonkun aikaa asiaa tajutessa. Uskomatonta. Saa vieläkin hyvälle mielelle.



Juu, kauppa on tosiaan Mango, siitä käytetään vain lyhennettä MNG.
 
Hmm... Mikä ihme on MNG? Joku vaatekauppa, lyhennys joistain sanoissa, jotain muuta..?

Infoaisiko joku viisaampi sivistymätöntä :)
 
Undo ei nyt ymmärrä, mitä Juspe tuolla hakee. Ehkä Undo on tyhmä. Ehkä Juspe hakee sitä, että Undo on tyhmä? :D

Joka tapauksessa, kiitos informaatiosta, nyt olen taas hitusen viisaampi :)
 
Hoo, henkiinherätys!

Yllätyin siitä, kuinka huono live-esiintyjä Apulanta tosiaan on. Onneksi en mennyt kuuntelemaan sitä esiintymisalueelle Heinolassa Jyrääseen, vaan jäin ruohovälipalalle kavereitten kanssa muutamaksi tunniksi.

Yllätyin myös siitä, kuinka äkäisiä/vihaisia/huonotuulisia nuoria naisia Suomessa onkaan. Siis ihan perusolemukseltaan.
 
Elämä on yllättävää. Yllätyin kun huomasin, että oikeasti vahingossa pidänkin Rihannan Umbrellasta (vaikka vielä vähän aikaa sitten se oli ihan kauhea). Tekee tiukkaa myöntää tykkäämisestäni kaikille ..
 
Periaatteessa olisin tämän voinut jonnekin tuonne elokuvien sekaan kirjoittaa...

Kung-Fu Hustle yllätti ja pahasti. Elokumppani tahtoi kyseisen leffan katsoa ja päätin hänelle tehdä mieliksi ja iskin peffani soffaan ja katsoimme sen. Oli muuten ihan hemmetin hyvä elokuva, hauskat kohdat aiheuttivat valtavaa repeilyä ja oli kyllä leffaan onnistuttu ujuttamaan mielettömiä siirtymiä. Lisäksi juoni oli oikeastaan aika mainio, varsinkin kun leffan protagonisti selvisi vasta ihan lopussa (!?).
 
WhiteWolf sanoi:
Coca-Cola Light on paljon epäterveellisempää hampaille kuin normaali kokis. :p

Onko tosissaan? Kiinnostaisi kuulla lisää. Nimim. laittijuomien ystävä - joka tosin mieluummin elää suht terveenä tekareilla kuin kuolee diabetesverisuonitautiin. :p
 
Yllätyin kuinka erilainen ihminen oli ensivaikutelmaltaan. Ei niin heittopussimainen vaan vahva ja mielenkiintoinen ihminen.

Huu, ihmiset on mielenkiintoisia :p
 
Ylös